KTM 990 SuperDuke deel 13

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ging bij mij ook goed, echter na een paar dagen op de zijkant lekte er toch wel wat hier en daar. Dus zou hem niet te lang zo laten liggen. Tip van de tank eraf is wel een goede trouwens. Ook die er niet te lang af houden trouwens, anders past ie zo moeilijk :p
 
Ging bij mij ook goed, echter na een paar dagen op de zijkant lekte er toch wel wat hier en daar. Dus zou hem niet te lang zo laten liggen. Tip van de tank eraf is wel een goede trouwens. Ook die er niet te lang af houden trouwens, anders past ie zo moeilijk :p

Soms past hij na 10 minuten van de motor af al niet meer _O-
 
Sleutelaars! Hebben jullie nog intresse in gloednieuwe stahlwille momentsleutels? 40-200Nm. Ongebruikt / nieuw en met keuringscert.

Mogen voor een schijtprijsje weg ;)
 
Sleutelaars! Hebben jullie nog intresse in gloednieuwe stahlwille momentsleutels? 40-200Nm. Ongebruikt / nieuw en met keuringscert.

Mogen voor een schijtprijsje weg ;)

Zal het even aan m'n pa vragen, heb je een typenummer? En hoeveel is een schijtprijsje?

Nevermind, hij is al voorzien.
 
Laatst bewerkt:
van het weekend toch een paar 100 km gedaan, spijtig genoeg ook een uur en half 's nachts in de stortregen, moto pak heeft 2 dagen nodig gehad om te drogen :/
koelvloeistofniveau is perfect hetzelfde gebleven :t :t
 
Bazzaz had wat gefilmd, maar de camera stond iets te laag geloof ik. Verder zijn er geen filmpjes gemaakt volgens mij.
Ik heb een paar foto's gemaakt bij de lunchstop, en dat hebben meer mensen gedaan.
Die van mij staan al in het meeting topic, maar hier zijn ze nogmaals:
OneBpuP.jpg

FvyjC2h.jpg

3P75krQ.jpg

n0TlfYi.jpg
 
Ja is idd best jammer, maar dat is iets voor de volgende keer toch?
Maar de beeld kwaliteit is wel gewoon goed van je camera.

Je ziet op de beelden ook niet dat het tempo op dat stukje dijk toch best hoog lag zeker ook omdat het een niet heel brede weg was.

Die QS van jou schakelt, zo te horen, wel heel soepeltjes moet ik zeggen. Zeker naadlozer dan mijn Anitori.
 
Volgende keer beter idd. Qs gaat idd soepel zo te zien, mijn annitori was ook niet zo smooth.
Ben nog steeds in dubio over zo'n healtech :9
 
Is idd iets voor volgende keer, heb de hoek nu wel goed.
De snelheid wordt er, optisch, wat uitgehaald door de wide angle volgens mij.

QS schakelt idd supersoepel, zeker als je het gas niet tot de stuit hebt... maar zelfs bij het gas tot de nok open is het maar een kleine schok als je hem doortrapt.. mooi dingetje hoor :9
 
oke, dan doet ie het toch hetzelfde als die van mij.
tot zo 3/4 gas zeer soepel , tegen de stuit ook een schokje.

wilde 'm al haast weer hier in de Schie donderen _O-

de healtech heeft meer instelmogelijkheden geloof ik waardoor over het hele gebied soepel te krijgen is.
ik lees wel in topics dat je er dan veel (heel veel) tijd in moet steken.
 
Laatst bewerkt:
hahha, ja zo op het filmpje lijkt het tempo niet gek hoog (schijn kan uiteraard bedriegen)

Wel lekker zo met z'n allen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan