Kawasaki Z1 900 Deel 9

Misschien komt Ron (huiseBuys) dit weekend bij ons langs.

Ben benieuwd en ga er van uit dat het een grappige dag wordt.

Hij schijnt in de buurt te zijn en heeft zich even gemeld. Altijd welkom :Y

Oke, maar zal met dit weer vast niet op de motor zijn denk?
 
Laatst bewerkt:
Hey mannen,nou aan het weer zal het inderdaad niet liggen,tis al de hele week redelijk goed op een klein buitje na dan,maar dit in een "ingelaste" korte vakantie dus ff met de kleine Suzuki Swift.
Volgend jaar maar weer eens een European run op de brommers.Na een bezoek aan Ton z'n museum enige maanden geleden is nu Marcel aan de beurt om zijn showblokje te aanschouwen.Ben benieuwd.....
 
Hey mannen,nou aan het weer zal het inderdaad niet liggen,tis al de hele week redelijk goed op een klein buitje na dan,maar dit in een "ingelaste" korte vakantie dus ff met de kleine Suzuki Swift.
Volgend jaar maar weer eens een European run op de brommers.Na een bezoek aan Ton z'n museum enige maanden geleden is nu Marcel aan de beurt om zijn showblokje te aanschouwen.Ben benieuwd.....

Da's leuk. Ben vandaag bij Ted geweest en daar viel jouw naam ook ;) Als je ooit in de buurt van Maastricht bent geef je maar een gilletje, kun je hier ook een bakje in de werkplaats doen.
 
Math. Kijk maar uit wat je zegt,ben nogal vaak in Düren of Aken(Louis)dus vlak bij je in de buurt. Straks staat er een vreemde meneer op je deur te bonken.Maar leuk die uitnodiging en je weet maar nooit. mmMmm misschien een nieuwe hobby voor me ......een "show me your garage" run. Ik kom er nog op terug.D'r rijden hier in Oostenrijk weinig(Z)klassiekers rond tis hier heel veeeeeel BMW toerplastic wat ik zie. Zit nu via de "slimme telefoon" te werken en da's een beetje behelpen dus Z plaatjes krijgen jullie weer als ik thuis ben....
De mazzel
 
Math. Kijk maar uit wat je zegt,ben nogal vaak in Düren of Aken(Louis)dus vlak bij je in de buurt. Straks staat er een vreemde meneer op je deur te bonken.Maar leuk die uitnodiging en je weet maar nooit. mmMmm misschien een nieuwe hobby voor me ......een "show me your garage" run. Ik kom er nog op terug.D'r rijden hier in Oostenrijk weinig(Z)klassiekers rond tis hier heel veeeeeel BMW toerplastic wat ik zie. Zit nu via de "slimme telefoon" te werken en da's een beetje behelpen dus Z plaatjes krijgen jullie weer als ik thuis ben....
De mazzel


Al op de berg aangekomen???

Oh ja, wij zijn al weer wereldkampioen SBK geworden. :] :}
 
Laatst bewerkt:
Nog niet op de berg maar vlakbij in Gerlos dus morgen wat bochtenwerk en dan ben ik op de plaats van bestemming.Zit ik door m'n albums van de gsm te scrollen en vind alvast een item voor de "show me your garage) item. Kwas in Juli bij een Belgische Z gek op bezoek (Ton je hebt m gesproken bij Nol Bikker)en die heeft ook een aardige collectie. Hierbij wat smulmateriaal.

full


full
 
Nog niet op de berg maar vlakbij in Gerlos dus morgen wat bochtenwerk en dan ben ik op de plaats van bestemming.Zit ik door m'n albums van de gsm te scrollen en vind alvast een item voor de "show me your garage) item. Kwas in Juli bij een Belgische Z gek op bezoek (Ton je hebt m gesproken bij Nol Bikker)en die heeft ook een aardige collectie. Hierbij wat smulmateriaal.

[afbeelding]

[afbeelding]

Al een paar jaar niet meer geweest . Een leuke periode om in Gerlos te zijn met de Almabtrieb!
 
Al een paar jaar niet meer geweest . Een leuke periode om in Gerlos te zijn met de Almabtrieb!~[/quote]

Ze waren vandaag ook flink aan het feesten en zo te zien werd er aardig wat drank naar binnen gegoten.
 
Zit je nu zeker in de "Little London Pub" ?

Al enig idee hoe laat je morgen komt?

We zitten ergens in een Gasthuis ver van de herrie af.
Wat gegeten in het Tirolerhof restaurant (en wat bieren gedronken natuurlijk).
Vandaag naar de Krimmler watervallen geweest en daar naar boven "gewandeld" en terug.
Pfoe d'r zit nu geen profiel meer op onze schoenzolen.
We zijn dus een beetje "verrot" en morgen maar zien dat we onze karkassen in beweging krijgen. Tussen 11 en 12 uur bij jou lijkt me haalbaar ?
Mijn vrouw is een uur geleden al omgevallen ........... denk dat ik ook maar mijn hoofd op het kussen ga leggen.
 
Hey Rob, dit is de verzameling van Philippe en die komt regelmatig bij Piet voor onderdelen, en soms een motor. :t


Oke, ik ken iemand die zich Pino noemt stevige vent maar ken hem alleen via mail en hij heeft ook een verzameling,zou hem kunnen zijn?
Ik ga nu voor de buis zitten, kijken of Max nu eens geen problemen gaat krijgen.
 
Laatst bewerkt:
Hey Rob, dit is de verzameling van Philippe en die komt regelmatig bij Piet voor onderdelen, en soms een motor. :t

ja dat klopt geheel,ik heb eens een Z1000ST in onderdelen aan hem verkocht en daar heeft hij trouwens meerdere van,leuke vent en gaat van de winter aan een Police beginnen die van Piet afkomt.
 
Oke, ik ken iemand die zich Pino noemt stevige vent maar ken hem alleen via mail en hij heeft ook een verzameling,zou hem kunnen zijn?
Ik ga nu voor de buis zitten, kijken of Max nu eens geen problemen gaat krijgen.

Neen Philippe in een klein ventje.
Veel plezier voor de buis, ik ga je broer lastig vallen.....
 
Neen Philippe in een klein ventje.
Veel plezier voor de buis, ik ga je broer lastig vallen.....

En ik zat niet voor niets voor de buis, Max heeft iedereen dik geklopt :} *O* :t
Dat lastig vallen kan je het beste doen, door te vragen of je even een rondje op zijn Kawa mag rijden _O-
 
Laatst bewerkt:
Ron en Sylvia hier vandaag op bezoek gehad, was heel gezellig.
Hij heeft foto´s gemaakt en benieuwd naar zijn verslag " in de werkplaats van....."

Was helaas op dit moment een zooitje omdat we alles gaan veranderen en er veel spul dat daar nu staat gaan verhuizen naar de kelder.

Leuke en lieve mensen die je rustig eens een kijkje kan laten nemen in je werkplaats.
Wij vonden het (ondanks dat mijn vrouw een beetje ziek is) heel leuk dat ze langs geweest zijn en verheugen ons op een volgend bezoek.

Neem aan dat de foto´s snel volgen......... :Y

Groetjes an Ron en zijn lieve vrouwtje :W
 
Laatst bewerkt:
Ron en Sylvia hier vandaag op bezoek gehad, was heel gezellig.
Hij heeft foto´s gemaakt en benieuwd naar zijn verslag " in de werkplaats van....."

Was helaas op dit moment een zooitje omdat we alles gaan veranderen en er veel spul dat daar nu staat gaan verhuizen naar de kelder.

Leuke en lieve mensen die je rustig eens een kijkje kan laten nemen in je werkplaats.
Wij vonden het (ondanks dat mijn vrouw een beetje ziek is) heel leuk dat ze langs geweest zijn en verheugen ons op een volgend bezoek.

Neem aan dat de foto´s snel volgen......... :Y

Groetjes an Ron en zijn lieve vrouwtje :W

Kom net het hotel binnen rollen,burp,boer ..... fut is weg,morgen poging wagen tot een schrijven...
 
Terug
Bovenaan Onderaan