Ex-lessersrit september 2017

Ik zou dat ook graag willen weten, misschien is dat voor mij wel de pomp om de hoek van m'n stal? Tot straks dan maar ;-)
 
Laatst bewerkt:
Bedankt voor de leuke rit, mensen! Het was een mooie route, stralend weer, heerlijke lunch, gezellige mensen... Kortom een topdag :] :t
 
Na een wat onwennige start, veroorzaakt door een onwillige tomtom de route van vandaag gereden. Onderweg, en na 4000km, er achter gekomen dat ik het verkeerde balhoofdlager heb gemonteerd. Want als ik op snelheid ben, 'bevriest' de besturing. Dat ga ik dus navragen bij mensen die er meer verstand van hebben dan ik.

Achteraf gezien was het 2e deel wat aan de intensieve kant. Te veel bochtjes en kruisingen. Dat moet een volgende keer ook anders.


Tijdens de overtocht naar Olst werden we vergezeld van 3 strijk-ijzers waarvan er 1 in het water dobberde (Citroën CX die omgebouwd was tot boot...hoe zot kan je het hebben). Na de lunch werden we vergezeld door een rijtje (oude) Mini's met af en toe bijbehorend odeur van loodhoudende super, vermengd met olie.

Al met al best een aardig ritje. De aankomst bij de pomp was tegen 16.30u. Onderweg naar huis op de A1 achteraan mogen aansluiten bij Barneveld, dus binnendoor naar Hoevelaken en daar de A1 weer op. Nu stond het bij Bunsburg weer vast. Dus maar binnendoor naar huis gereden via Baarn. Want ik heb gemerkt: filteren door de file heen is iets waar ik me (nog?) niet aan waag...
 
Laatst bewerkt:
Bedankt voor de leuke rit!

Ik vond die bochtjes en kruisingen op zich wel prima. Die Prius had van mij niet gehoeven _O-
 
Terug
Bovenaan Onderaan