Het grote BSB/Real Road Racing Top Deel 3

Prachtig racedagje was het weer :Y En gelukkig een stuk minder koud dan vorig jaar. Het was bij vlagen gewoon lekker! En weinig ongelukken deze keer. Althans niet op het circuit.

Vanmorgen helaas 2 flinke ongevallen gebeurd op de A28. En bij 1 was zeker een motorrijder betrokken. Bij de andere lag er een auto op zijn dak. Ik kreeg het idee dat beide ongevallen te maken hadden met verkeerd in- en uitvoegen.
Doe polo was goed kort.
Nog ff naar bo getoeterd.
Die stond ook in de file.
 
Ik was er zaterdag ook, zeiknat en koud. Vandaag maakt alles weer goed :)
Wij hadden kaarten gehad van Lloyd/PR Racing, toen we een tijd terug toevallig bij die zaak in Liverpool belande na een lek ventiel.
 
Doe polo was goed kort.
Nog ff naar bo getoeterd.
Die stond ook in de file.

Dat heb ik dan weer gemist. Goed dat je getoeterd hebt :) :t
En die auto's waren goed beschadigd inderdaad -O-
 
Laatst bewerkt:
Bo was aan het trainen op het kleine circuit met de supermoto, althans ik zag toen we naar buiten liepen iets met een lange op een ktm rijden daar met nog iemand.

Oh en Hickman 6e geworden :+

heb ook ff een tel met hem gesproken en uiteraard op de foto ( net een klein kind in een snoepwinkel hier :+ )
 
een vriend van mij zag trouwens op de heenweg nog 2 volbloed paarden over de snelweg galopperen 😃😃
 
Het viel me inderdaad op dat er maar weinig crashes waren. Des te harder was het schrikken toen in de laatste race dat groene span op zijn kop ging, dat zag er vervelend uit.

Ook genoten van een goed aggressief rijdende Streuer en bakkenist, die had haast om op plek twee te komen!

ik moet trouwens vaker niet in de gelegenheid zijn om F1 te kijken, die race in Barcelona vorig jaar zat ik in een excape room ;)
 
Mooie caces weer :} :} ,guintoli was wel de verrassing van het weekend.
en wat hebben we weer genoten van deze man. bugsy keith jaggard - Google zoeken
Was weer goed,zoals ieder jaar,voor een hoop vermaak :t ,ondanks dat ie een zware tijd achter de rug had.
We waren nog bij zijn stand op het paddock wezen kijken het was er zeker 3 maal zo druk als bij de winnaars,die 30 meter verderop stonden met al hun bekers _O- _O-

Al met al een paar prachtige dagen,ondanks de regen op zaterdag.

Ik heb nog een mooie poster met handtekening gescoord :P
 
Laatst bewerkt:
Mooie caces weer :} :} ,guintoli was wel de verrassing van het weekend.
en wat hebben we weer genoten van deze man. bugsy keith jaggard - Google zoeken
Was weer goed,zoals ieder jaar,voor een hoop vermaak :t ,ondanks dat ie een zware tijd achter de rug had.
We waren nog bij zijn stand op het paddock wezen kijken het was er zeker 3 maal zo druk als bij de winnaars,die 30 meter verderop stonden met al hun bekers _O- _O-

Al met al een paar prachtige dagen,ondanks de regen op zaterdag.

Ik heb nog een mooie poster met handtekening gescoord :P

Schitterende kerel is dat idd! Had het zo te zien erg naar z'n zin, en een goede dosis zelfspot _O-
Winnaar van het weekend wat mij betreft! :+
 
Reed de BeNeCup ook de snelle Ruskenhoek?
Zat de rondentijden te bekijken en had toch snellere tijden verwacht dan een week eerder met de OW Cup.
 
First x ray after a week of lengthening, can see about 5mm gap another 35mm to go 👌🏻


[afbeelding]
Oktober 2017: weer proberen te lopen...

Here we go again, start the process to walk again!! #littlebylittle

DLKppWXW4AEMYyT.jpg
 
Jammer alleen dat het nergens wordt uitgezonden B|


Bij ieder evenement van de British Superbikes is op de Eurosport Player de zaterdagavond te zien (vanaf de kwalificatie Superbikes tot en met einde van dagprogramma). Op zondag is vanaf Race 1 van de superbikes alles te zien tot en met einde van dagprogramma.
De uitzending van British Eurosport wordt hierin rechtstreeks doorgezet.
 
ProCuppers mochten zich ook inschrijven. Maar ik zal er eerst een paar tandjes bij moeten zetten wil ik er niet al te veel in de weg rijden. :o

Walraven reed volgens mij de laatste Ow cup nog een lage 40er met de langzame Ruskenhoek.

Dus hij had rond de 38ers kunnen zitten.

Maargoed, andere omstandigheden en ik doe het hem niet na. :P
 
Laatst bewerkt:
tegen de tijd dat het circuit weer vrij van zand is komen ze alweer aan met die MX zooi, waterafvoer blijft daardoor volledig ruk.
 
grip was dramatisch en buiten de ideale lijn een groot zandfestijn. Letterlijk gezandstraald en de luchtfilter leek wel of die mx gereden had. Bizar hoeveel zand erin zat.

De OW cup races waren ook na de MX race maar toen werd er ongeveer net zo hard gereden met de oude Ruskenhoek.

Ik weet wat voor een drama dat zand mee brengt.
Was ook altijd na het truckstar festival.

Ik denk dat de grote hoeveelheid regenwater van de dag ervoor ook mee gespeeld heeft. :Y

Nogmaals ik doe het ze niet na, dus heb ook niet echt recht van spreken/zeuren.

De races zelf waren wel weer schitterend.
 
Terug
Bovenaan Onderaan