Honda CB1300 Superfour

Zo simpel kan het dus zijn. Ik zie dat Motoport Amsterdan Honda dealer is. Ik ga daar eens buurten
 
Heb Motoport A'dam gebeld, ze rekenen +/- 120 voor de sleutel + programmeren

Zelf doen heb ik niet zo'n zin in :)
 
Ik heb nog 1x mijn hele huis overhoop gehaald op zoek naar de sleutel en wat denk je: ik heb hem gevonden :)

Ik ben in juni naar de Noordkaap gereden en heb hem toen meegenomen. Je wilt onderweg immers geen gezeik. Had hem in het hoesje gedaan van mijn reserve oordoppen "want dan raak ik hem niet kwijt...."

Anyway dank voor alle hulp :}
 
Wie kan mij vertellen of het standaard is dat er enkele mm's ruimte zit tussen het handvat en de (hoe leg ik dit uit) houders van de spiegels?
 
Wie kan mij vertellen of het standaard is dat er enkele mm's ruimte zit tussen het handvat en de (hoe leg ik dit uit) houders van de spiegels?


Een foto legt alles uit :+

uoiefpbiyh86p.jpg


En zoals je ziet is ruimte tussen handvaten normaal. *D
 
Ik zag in het stuur van de CB dat er aan beide kanten een stuurgewicht zit waaraan de stuureindjes zitten geschroefd.
Nu vraag ik me af of de stuurgewichten kunnen blijven zitten als ik de stuureindjes vervang of steken de nieuwe dan te ver uit het stuur?
Of moet ik dus het volledige gewichten eruit halen om een nieuw stuureind te plaatsen?
 
Ligt er aan welke stuureinden je koopt. De originele passen contramal op de proppen in je stuur. Aftermarket zit meestal anders gemonteerd dus dan moeten de originele proppen er uit. Of het hele stuur vervangen?
 
Ja is een heel mooie,en ook bijzonder ,ook nooit gezien.
Ik sprak de eigenaar in Zwijndrecht een dorp tegen Dordrecht aan.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb er zelf ook zo eentje, dezelfde kleuren. Zwijndrecht is redelijk dicht bij mij in de buurt. Maar ben hem nog niet eerder tegengekomen.
 
Enkele dagen terug mijn in juli gekochte cb1300 naar de garage gebracht omdat de voorvorkkering aan de rechterkant aan het lekken was.
Een nieuwe kering zou volgens mij de oplossing zijn. Woensdag kreeg ik een telefoontje dus ik dacht dat ze klaar waren en ik de motor op kon komen halen. Maar de monteur zei dat ze bij het losmaken van de binnenpoot uit de buitenpoot zagen dat de binnenpoot flink beschadigd was. Deukjes, krassen, er bleek zelfs aan gelast en of geslepen te zijn. Vervangen van alleen de kering zou binnen enkele km's weer een lekkage opleveren.

Tot op heden de vorige eigenaar (particulier gekocht) nog niet telefonisch te pakken kunnen krijgen. Ik wil hem wel vragen wie mogelijk aan de voorvork heeft gesleuteld.

Even flink balen ... en verder.
 
Laatst bewerkt:
Mooi k*t met peren............ ik heb eventueel gebruikte voorvorken te koop. Maar ja, als hij al uitelkaar ligt zal een losse nieuwe binnenpoot de goedkoopste en snelste oplossing zijn. Had jij hier al een fotootje gepost van jouw CB1300?
 
Terug
Bovenaan Onderaan