XT660X Deel 11; The XTraordinary Mix

Meeting

  • 31 augustus

    Stemmen: 12 80,0%
  • 7 september

    Stemmen: 0 0,0%
  • 14 september

    Stemmen: 1 6,7%
  • 21 september

    Stemmen: 1 6,7%
  • 28 september

    Stemmen: 0 0,0%
  • 5 oktober

    Stemmen: 1 6,7%

  • Totaal aantal stemmers
    15
Status
Niet open voor verdere reacties.
jij blijft ook bezig met de xt. Ik heb mijne verkocht na 8 jaar. rij nu op een r1100s van bmw. Wel een superbike stuur laten plaatsen voor de off road zit. Ook de BMW uit duitsland vandaan gehaald.
misschien voor jou om daar een mooi exemplaar vandaan te halen zoals:

https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/...rationDate=2003-01-01&pageNumber=1&scopeId=MB

in het oranje zelfs

Bedankt voor je reactie, maar is inderdaad nog al prijzig. En dan zitten er nog geen eens akra,s of remus dempers op ;)

Ik zoek een project fiets die ik helemaal naar mijn hand kan zetten en het blok gaat naar off the Road voor de nodige aanpassingen. Zodat ik ergens op 65 pk misschien wel 70 kom.

Liefst een rechte schade fiets met goed blok.

Kom soms advertenties tegen met kaal getrokken xtx en lelijk zadel en dan vragen ze hoofdprijs voor.
 
Ik zag dat er hier nog iemand op zoek was naar een XT660(r).

Ik heb er een met een akrapovic uitlaatsysteem langs het blok met powercommander en afgesteld door ten kate tuning. Blok heef 32000 gelopen en de motor is verder dealer onderhouden.
Mocht er iemand intresse hebben dan hoor ik dat graag..
 
Mijn xt staatnu standaard te koop, ik heb nog enkele leuke onderdelen moest het iemand interesseren..

OTR Voorbochten voor model vanaf 2007 (met lambasonde).
150euro

Moto master flame schijven voor en achter, voorste schijf heeft ongeveer 5000 km en de achterste heeft 10 km gelopen, 250 euro voor de set

Mivv carbon uitlaten incl db killers:
MIVV DOUBLE YAMAHA XT 660 X/R 2004 -> - OVAL CARBON ENDCAP / CARBONE [MVY017L3C] - €828.24 : KGL Racing, de online motor shop voor iedere motorliefhebber

450 euro

Dna Stage 2 luchtfilterdeksel met dna reinigingsset
25euro

Prijzen zijn exclusief verzenden

Groetjes,

Wyers
 
Laatst bewerkt:
Mijn xt staatnu standaard te koop, ik heb nog enkele leuke onderdelen moest het iemand interesseren..

OTR Voorbochten voor model vanaf 2007 (met lambasonde).
150euro

Moto master flame schijven voor en achter, voorste schijf heeft ongeveer 5000 km en de achterste heeft 10 km gelopen, 250 euro voor de set

Mivv carbon uitlaten incl db killers:
MIVV DOUBLE YAMAHA XT 660 X/R 2004 -> - OVAL CARBON ENDCAP / CARBONE [MVY017L3C] - €828.24 : KGL Racing, de online motor shop voor iedere motorliefhebber

450 euro

Dna Stage 2 luchtfilterdeksel met dna reinigingsset
25euro

Prijzen zijn exclusief verzenden

Groetjes,

Wyers

Waarom verkoop je hem niet met die spullen er op?
 
Dna luchtfilter, otr voorbochten en mivv uitlaten zijn reeds verkocht.

De remschijven heb ik nog over, remt gelijk een malle, hele verbetering met het origineel!

Grtz Michael

Edit: alles is verkocht!
 
Laatst bewerkt:
Hallo,

ik wil graag een tail tidy voor de xt660x 2004,
heeft iemand daar ervaring mee en een foto (van eigen gebruik ivm breedte nederlands kenteken)?

groetjes.
 
Hallo,

ik wil graag een tail tidy voor de xt660x 2004,
heeft iemand daar ervaring mee en een foto (van eigen gebruik ivm breedte nederlands kenteken)?

groetjes.


Ik heb zelf tail tidy gemaakt maar moest extra lasbussen bij de uitlaat beugels doen anders paste me kenteken er niet tussen
Ik heb akrapovic uitlaten. Heb de mijne gemaakt voor nog geen €10 incl achterlicht
 
is het mogelijk om een trilling in een stuur te dempen?
Mijn vriendin en ik hebben beidde een xt660x uit 2004 maar die van haar begint bij 100+ echt enorm te trillen, je handen krijgen daar echt direct een slaperig gevoel van.

ze heeft wel kleinere stuurdempers erop zitten kan dat het enige probleem zijn?
 
Laatst bewerkt:
is het mogelijk om een trilling in een stuur te dempen?
Mijn vriendin en ik hebben beidde een xt660x uit 2004 maar die van haar begint bij 100+ echt enorm te trillen, je handen krijgen daar echt direct een slaperig gevoel van.

ze heeft wel kleinere stuurdempers erop zitten kan dat het enige probleem zijn?

Ik hen geen stuur gewichten. Maar als ik naar me werk rij dat is ong 40km over de snelweg dan begint mijn gas hand ook te slapen maar als ik over de dijk rij niet.

Miss zijn je rubbers in je bovenste kroonplaat wat slecht en je zou evt zwaardere stuur gewichten als eerst kunnen proberen
 
Ik hen geen stuur gewichten. Maar als ik naar me werk rij dat is ong 40km over de snelweg dan begint mijn gas hand ook te slapen maar als ik over de dijk rij niet.

Miss zijn je rubbers in je bovenste kroonplaat wat slecht en je zou evt zwaardere stuur gewichten als eerst kunnen proberen

top dank je gaan we binnenkort proberen,
ik reed er gister op maar als je de 120 aantikt zit er een trilling in dat je hand binnen 20 seconde al vervelend begint te voelen XD
 
strak gedaan, zo wil ik mijne ook hebben zitten ! :P


Stuur me ff bericht op insta dan leg ik t uit.

En je stuur die trilt. Ik had met mijn motor super erg last van trillingen dat me handen gwn zeer gingen doen. Dit was met db killers in mr akra.

Reed ik zonder db killers had ik veel minder trillingen en nooit last van me polsen.

Heb nu me db killers erin maar wel opengemaakt dus open db killers. Geluid is acceptabel en het getril is te doen. Krijg geen slapende hande maar moet afentoe wel even strekken.
 
Stuur me ff bericht op insta dan leg ik t uit.

En je stuur die trilt. Ik had met mijn motor super erg last van trillingen dat me handen gwn zeer gingen doen. Dit was met db killers in mr akra.

Reed ik zonder db killers had ik veel minder trillingen en nooit last van me polsen.

Heb nu me db killers erin maar wel opengemaakt dus open db killers. Geluid is acceptabel en het getril is te doen. Krijg geen slapende hande maar moet afentoe wel even strekken.

motor van mijn vriendin heeft otr bochten en open G&G dempers maar hij trilt erg dus daar licht het niet aan :P
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan