Michael van der Mark Deel 4: Meeuwenmeer Hoge Heide

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mickey zal zeker niet racen in Aragon, volgens racesport.
Ook niet wanneer Rossi morgen besluit toch niet te rijden.

Maar, zoals hierboven al aangegeven, mag hij wel testen.
Natuurlijk wil je racen op dat hok, maar met testen kan hij wss met minder druk, meer rondes rijden.
 
Lekker bezig om zich te profileren bij gebrek aan betere mogelijkheden :] . Straks bij de kwalificatie zit hij bij Eurosport volgens z'n facebook post.
 
Lekker bezig om zich te profileren bij gebrek aan betere mogelijkheden :] . Straks bij de kwalificatie zit hij bij Eurosport volgens z'n facebook post.

:Y :^ Gewoon relaxed netwerken :t Levert het niks op dan prima. Maar niet geschoten is altijd mis.
 
Laat ene CC aub zijn mond houden. Probeer eerst zelf eens een race uit te rijden.
 
In 2015 was Van Der Mark er ook al dichtbij. O-)
1 jul. 2015 Last week, it was reported that you would make your MotoGP debut at Assen, having agreed to replace the injured Karel Abraham at the AB Motoracing team. It didn’t come to fruition. What happened?

“I think there was a big misunderstanding. It was the team’s decision. It’s all about budget. HRC (Honda Racing Corporation), Honda Europe and my team agreed with me that I would ride at the weekend, but the team decided not to take any risks about crashing, so I couldn’t do anything about it.”

If circumstances allow for it, could it happen later in the season?
“I’m available [laughs]!”
 
Laatst bewerkt:
Ja idd, maar wel jammer. Ducati rijdt een aantal keren per seizoen met 3 rijders dmv een wildcard (Pirro).
Die laten hun testrijder inderdaad wedstrijdritme en motivatie ervaren. :}
 
Laatst bewerkt:
Het is wellicht voor Michael zijn carriere beter om een test te rijden voordat hij daadwerkelijk een race zal rijden. Er wordt bij een test nog minder verwacht.
 
Zag het idd, beetje jammer van de teksten in beeld. Weinig onderzoek aan besteed. Maargoed, aandacht in de Nederlandse pers voor WSBK, hoezee!
 
Een filmpje van WorldSBK op nu.nl! Dat is 1000% verbetering ten opzichte van het pre-VDM tijdperk. Hopelijk zorgt dit uiteindelijk ook voor meer aandacht voor breedtesport in Nederland.
 
ZOu toch wat zijn als dit het begin is van motor racen in de media ! En dan doel ik niet alleen op de evenementen die er op Assen gehouden worden maar gewoon even de wedstrijden doornemen.


Top races gereden dit weekend ! Zaterdag erg jammer van de val maar toch weer laten zien dat hij wil ;)
 
ZOu toch wat zijn als dit het begin is van motor racen in de media ! En dan doel ik niet alleen op de evenementen die er op Assen gehouden worden maar gewoon even de wedstrijden doornemen.


Top races gereden dit weekend ! Zaterdag erg jammer van de val maar toch weer laten zien dat hij wil ;)

Dat is precies wat ik bedoel en hoop!
Zo wordt de sport ook groter.
 
Ik hoop het ook, hoop alleen wel dat er dan niet ineens allemaal zelf verklaarde fans om de hoek komen zoals met bijvoorbeeld de F1
full
 
Ik hoop het ook, hoop alleen wel dat er dan niet ineens allemaal zelf verklaarde fans om de hoek komen zoals met bijvoorbeeld de F1

Jorgen Raymann gisteren: "Als Max uitvalt dan kijk ik niet meer" :Z :')
 
Laatst bewerkt:
Dat is precies wat ik bedoel en hoop!
Zo wordt de sport ook groter.

Dat zal mede afhangen van wel of geen opvolging van Michael en Bo. Als er dat er niet komt, dan kakt het vanzelf weer in. Maar voorlopig zitten we goed! :Y :t
 
Jorgen Raymann gisteren: "Als Max uitvalt dan kijk ik niet meer" :Z :')
Laat de media aandacht op nu.nl of elk ander ouwehoer tv programma maar achterwegen :+ Anders zitten alle Verstappen "fans" zo meteen te juichen voor o.a. VDM en Bo. Schiet je daar wat mee op?
De mensen die het iets interesseert kijken toch wel, en zijn dus ook o.a. op Assen te vinden als er iets te doen is.
Enige nadeel is dat het de merchandising niet ten goede komt. Maar alles beter dan dagjesmensen met een VDM petje op.

Kijk naar het afgelopen wk vrouwenvoetbal. Top resultaat natuurlijk. Maar als je de tribunes inkijkt zie je allemaal mensen die er een uitje van maken omdat het is gehyped door de media. Oranje hesje aan en gek petje op en juichen maar.
Ik hoop niet dat zoiets gaat gebeuren in de motorsport...

Ik denk niet dat het zo slecht is gesteld met de motorsport voor zo'n klein landje. En er zijn genoeg mogelijkheden waar het echte talent wel komt bovendrijven.
 
Laatst bewerkt:
Jorgen Raymann gisteren: "Als Max uitvalt dan kijk ik niet meer" :Z :')

Doe ik ook hoor.. dacht zondag nog: effe de start kijken tot de safetycar.. kon ik de hele race blijven zitten. Weg zondagochtend :+

Maar zonder gekheid. Afgezien van het stukje Hollands succes vind ik Max wel aangenamer om te zien rijden dan de meeste andere.
 
ZO, de "echte" fans kijken weer eens neer op de "niet echte" fans.

Jaja jullie zijn de mannetjes :Y
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan