(Centraal) MF-er gespot?? Post het hier! - Deel 821

Er wordt ineens weer flink gespot op de A20 net nadat ik na jaren m'n sticker er maar afgetrokken heb. Ook omdat hij voornamelijk wit met lichtblauw was geworden.

Gisteren in de file ook 2 spots op de A20 richting Gouda.
Beide net na de oprit Spaanse Polder. Ik reed zelf in een Vito van het werk.

Eerst om 18:00 een Ninja met kenteken MX-79-**
en toen om 18:03 een CB600 met kenteken 34-MF-**

Bij deze gespot.
Ik rij dan net weer de verkeerde kant op, reed namelijk rond 18 uur richting Rotterdam :')
 
Er wordt ineens weer flink gespot op de A20 net nadat ik na jaren m'n sticker er maar afgetrokken heb. Ook omdat hij voornamelijk wit met lichtblauw was geworden.

Gisteren in de file ook 2 spots op de A20 richting Gouda.
Beide net na de oprit Spaanse Polder. Ik reed zelf in een Vito van het werk.

Eerst om 18:00 een Ninja met kenteken MX-79-**
en toen om 18:03 een CB600 met kenteken 34-MF-**

Bij deze gespot.

Ik was de Ninja *O*

Die CB600 ben ik :W

Bijna elkaar weer gespot :W
 
Gisteren (dinsdag) rond 17:00 uur op de A9 richting Alkmaar, blauw/witte Suzuki GSXR, volgens mij een 750, je reed een tijdje achter me op de linkerstrook tot bij de splitsing richting Haarlem/Hoofddorp, daar haalde je me in en zwaaide ook, toen zag ik je sticker... :W

Wie oh wie was dit?
 
Op de A20 richting Gouda deze middag rond 17:45 84 mb rt. Ik stak mijn duim op.

Wie o wie?
 
Gisteren (woensdag) iets voor 18:00 op de N224 in Ede, stond ik voor het stoplicht te wachten toen een rode motor met kenteken MD-LJ-** vooraan kwam staan. Even later zag ik je sticker pas. Volgens mij was je wel vrolijk, want je zwierde vrolijk over de weg, binnen je eigen rijstrook. Ik zat ingeblikt, zonder sticker.

Wie herkent zichzelf?
 
Laatst bewerkt:
Zojuist gespot op de A4 richting Den Haag, naar de A20, een zwarte CB met rookoffer en zwarte helm. Met mf in de kentekenplaat.
 
Twee spots vandaag:

Rond 17:10 op de A4 richting Amsterdam, volgens mij ging je de A5 nemen. Allroad achtige motor met topkoffer, chauffeur met witte helm.

Daarna, 17:32u, door de file op de A9 tussen Raasdorp en Rottepolderplein, richting Alkmaar, ik vermoed Sandberg op zijn calypsoblauwe gevaarte. MS76ST
 
Twee spots vandaag:

Rond 17:10 op de A4 richting Amsterdam, volgens mij ging je de A5 nemen. Allroad achtige motor met topkoffer, chauffeur met witte helm.

Daarna, 17:32u, door de file op de A9 tussen Raasdorp en Rottepolderplein, richting Alkmaar, ik vermoed Sandberg op zijn calypsoblauwe gevaarte. MS76ST

Vermoeden is correct. :t :W

Sinds deze week werk ik in Amstelveen :] , dus je gaat me vaker spotten denk ik.

Thanx voor de spot!
 
Donderdagavond rond halfnegen gespot op de A12 van Utrecht naar Den Haag: een BMW R1200RS, wittig met blauw, en met MF-sticker.

Je haalde mij in: triplerend in de wegwerkzaamheden, en op een handvol centimeter onderlinge afstand. Bij het verlaten van de wegwerkzaamheden draaide je het gas dicht, en omdat we toen wél tempo mochten maken moest ik voor je uitwijken om een aanrijding te voorkomen. Schouderophalend heb ik dat dus maar gedaan, want ik wilde een beetje rap naar huis.

Hoedanook, veel plezierige kilometers gewenst, en een tip: ik snap dat het soms niet leuk is om het achterlicht te zien van een f@cking FJR als je jezelf helemaal geweldig vind, maar als je nou persé op die manier indruk wilt maken dan is het mss beter om ook écht gas te geven, en dat een poosje vol te houden, bijvoorbeeld totdat je uit het zicht verdwenen bent. Want die inhaalactie sloeg werkelijk nergens op: riskant, en onnodig, want per saldo reed je niet eens door.

Doei :j :W
 
Kentekenplaat met sticker gejat. Kan nou twee weken niet meer gespot worden. Moeilijke tijden :(
 
Laatst bewerkt:
Vanochtend, 08:35 uur op de N224 in Ede, ML-VJ-**. Ik zag je vooraan staan bij het verkeerslicht tussen de auto's, maar voordat ik in de buurt kon komen, sloeg je al af. Je was dichtbij genoeg om de sticker te spotten, te ver om te groeten.

Wie was het? :]
 
Terug
Bovenaan Onderaan