Almelo en omgeving deel 21

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dan maar de garage ingedoken en alvast het eea gedemonteerd....luchtfilter zoals hij niet hoort uit te zien; topsporter door een rietje laten ademen, is gewoon sterk vervuild.

Iemand een adres voor goedkope Honda verbruiksdelen... :?

[afbeelding]
Eentje voor 20 euro incl. opsturen op MP gescoord...nu nog bougies want die zijn rond de 30 euro per stuk, iridium uitvoering moet erin.... :X
 
Niet overdrijven...
Nouja, 70tiger jaren..... :?

Wees blij want met een beetje handigheid kun je zelf nog aan sleutelen...tegenwoordig met die moderne motoren met allerlei sensoren, inleren ecu etc heb je een dealer met merkspecifieke software bij nodig... |(
 
Nouja, 70tiger jaren..... :?

Wees blij want met een beetje handigheid kun je zelf nog aan sleutelen...tegenwoordig met die moderne motoren met allerlei sensoren, inleren ecu etc heb je een dealer met merkspecifieke software bij nodig... |(
En daarom heb ik van die "gouwe-ouwe"...
 
Is iig een deel van de hobbie, klein onderhoud cq reparaties. Aan groot onderhoud in mijn geval vtec, ik begin er niet aan omdat ik de ervaring en onderdelen niet heb.... is gelukkig ook per 24k nodig en met mijn 3-4K per jaar nog te overzien dus zal ik het uitbesteden.

Kortom, poetsen en rijden......tot op heden een lampje en luchtfilter vervangen. En binnenkort op stal want met kou rij ik niet..
 
Tis te hopen dat er nog een paar mooie dagen aan gaan komen ,maar ik heb mijn blaadje toch maar ff hier naar binnen gehaald en onder de hoes en aan de ctek gehangen...
Trouwens heb ik vorig jaar van die iridium bougies gekocht omdat ik dacht dat het misschien nodig was ,niet dus.
Die dingen schijnen iets van 45k mee te gaan en dan worden ze ook nog eens preventief vervangen.
Maar zijn idd prijzige jongens....
 
Laatst bewerkt:
Ben ook op zoek naar iridium voor de vfr....tot op heden de goedkoopste: 27 euro per stuk....bij on2wheels webshop.

Spul van mij hangt ook aan de optimate en ctek, hoef ik iig geen zorgen te maken over een lege accu mocht ik willen pakken...
 
Ben ook op zoek naar iridium voor de vfr....tot op heden de goedkoopste: 27 euro per stuk....bij on2wheels webshop.

Spul van mij hangt ook aan de optimate en ctek, hoef ik iig geen zorgen te maken over een lege accu mocht ik willen pakken...
Zoek eens op ebay... zit een kerel in Engeland. ..is er veel goedkoper mee
 
Welke heb je nodig wil? Ik heb hier 4 stuks ngk laser iridium imr9e-9hes 7556.
Ik heb ze waarschijnlijk pas over 100 jaar nodig:-)
 
Ik heb ze nu in NL gevonden voor 23 euro per stuk....en nog 5 euro verzendkosten...... _O-

Ik ga verder zoeken.....eBay.... ;)
 
Een 2-cilinder had de helft al gescheeld... :P


Mmm, straten nog nat, toch mss maar met de scoot..
Ik heb misschien nog een andere optie.....iemand die toevallig naar de states gaat en een pakketje mee terugneemt. Haast heb ik er niet mee...winterperiode komt eraan etc.

Misschien vanmiddag een stuk rijden....
 
Laatst bewerkt:
soms moet je gewoon eens een keer dingen kopen, ook al zijn ze iets duurder...
Iets....9 - 16 per stuk duurder vind ik nogal wat....en maal 4 wordt toch bij elkaar een fors verschil. Olie/filter heb je zowat ermee betaald... _O-


En dat met een beetje zoeken op internet.....

Ohja, vanmiddag een rondje Veluwe, met nieuwe luchtfilter erin loopt hij wat ‘vrijer’....lekker getoerd in de omgeving van Kootwijk/ Hoog Soeren/Elspeet en Vierhouten. Was goed te doen met zonnetje erbij, bij mijn koffiepauze kreeg ik ook complimenten dat hij lekker stil was..... 8-)
 
Iets....9 - 16 per stuk duurder vind ik nogal wat....en maal 4 wordt toch bij elkaar een fors verschil. Olie/filter heb je zowat ermee betaald... _O-


En dat met een beetje zoeken op internet.....

Ohja, vanmiddag een rondje Veluwe, met nieuwe luchtfilter erin loopt hij wat ‘vrijer’....lekker getoerd in de omgeving van Kootwijk/ Hoog Soeren/Elspeet en Vierhouten. Was goed te doen met zonnetje erbij, bij mijn koffiepauze kreeg ik ook complimenten dat hij lekker stil was..... 8-)
We waren niet thuis anders kon je hier zo een bakkie doen ;)
 
Tijd is hier geen probleem, ‘s avonds op de tablet prijsvergelijken, en elke euro die ik minder uitgeef aan onderdelen kan ik gebruiken voor benzine tijdens de mooie perioden..... :]
 
Tijd is hier geen probleem, ‘s avonds op de tablet prijsvergelijken, en elke euro die ik minder uitgeef aan onderdelen kan ik gebruiken voor benzine tijdens de mooie perioden..... :]
Of je stopt er gewone bougies in.
Hij loopt er echt niet zoveel anders mee.
+ gewone zijn een stuk goedkoper en gaan bijna net zo lang mee.
Nadeel van iridium is dat ze heel slecht tegen een te rijk afgestelde injectie kunnen
 
Kan, maar daar ben ik geen voorstander, warmtegraad verschillen en verschillen in afmetingen. Overigens heb ik hierop nog niet gezocht......

Mooi uitzoek werk voor in de koude en donkere wintermaanden, en zeker als hij op stal staat.... ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan