Klussen / stallen

MauritsVM

MF'er
23 jun 2016
56
0
Schiedam
Beste leden,

Gister avond een motor gekocht op een veiling voor een hele leuke prijs 8-)
Alleen nu heb ik een klein dingetje:
Ik weet 100% zeker dat hier het een en ander aan moet gebeuren. Ik heb alleen geen plek thuis.
Ik zou hem buiten kunnen zetten, maar ik zie dat niet per se zitten.

Ik heb Allsafe en Shurguard al gebeld, maar in hun opslagruimtes ( de naam zegt het al ) mag alleen opgeslagen worden, dus niet klussen. Dit begrijp ik ivm verzekering en veiligheid etc.

Wie kent/weet een bedrijf/locatie/manier in omgeving Rotterdam om de motor binnen te zetten en hier aan te kunnen klussen. Ook zou ik hem wel willen stallen voor de wintermaanden.

Garageboxen vind ik alleen boven de 200 per maand en dat wordt me iets te veel.

ALLE input is welkom! :}
 
Misschien een kleine garage die nog wat ruimte over heeft? Of een caravanstalling?

Wie weet dat iemand van hier wat ruimte over heeft en in de buurt zit..
 
Voor hoe lang zoek je een stallingsplek?

Ik heb een loods in omg. Rotterdam waar nog wel plek is voor een motor stalling en waar je kan klussen wat je wil, maar verhuur gaat alleen per jaar (wel onder 200 p/m) ;)
 
je zou eventueel hier kunnen informeren:
De Motorkelder, al 40 jaar ervaring met al uw motorwensen
Hier worden ook hefbruggen verhuurd om zelf aan je motor te kunnen klussen. Vroeger werd hier ook winterstalling aangeboden, ik weet niet of dat nog steeds zo is. Ik maak zelf nog steeds af en toe gebruik van de mogelijkheid om een brug te huren; het grote voordeel hiervan vind ik dat als ik zelf ergens niet uit kom, er altijd professionele hulp voorhanden is. 8-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan