Suzuki GSX-R 600&750 deel 7: Stilte in de winter!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Gave foto's! Leuk rijden daar he :D

Gixxer gaat binnenkort ook de winterslaap in en opgeknapt worden, nieuwe kuipen en alles om hem weer als nieuw te maken.

Volgend jaar krijgt hij meer rust, ik ga namelijk dichter bij huis werken dus dan kan ik lekker op de fiets. :)
 
Prima seizoen afsluiting Willem :t jullie bestemming in April al bekend?

Jazeker zo rond de 2;10 blijven toeren vind ik prima.

Ik moet eventjes afwachten wat de groep gaat doen en dat hangt weer af of zij met FE of met nolimitstrackdays gaan ?

Had zelf voor 2018 in gedachte 1 voorjaarstraining maart en ik hoop met btb mee te kunnen naar circuit castelloli april ?

En 1 eindejaars buitenland november ? Verder de 2 daagse racecracks en de rest moet ik eventjes bekijken het zal merendeel vrijrijden ZAC gaan worden met een max van 3 sessies.
 
Jazeker zo rond de 2;10 blijven toeren vind ik prima.

Ik moet eventjes afwachten wat de groep gaat doen en dat hangt weer af of zij met FE of met nolimitstrackdays gaan ?

Had zelf voor 2018 in gedachte 1 voorjaarstraining maart en ik hoop met btb mee te kunnen naar circuit castelloli april ?

En 1 eindejaars buitenland november ? Verder de 2 daagse racecracks en de rest moet ik eventjes bekijken het zal merendeel vrijrijden ZAC gaan worden met een max van 3 sessies.
Mooi lijstje zo Willem. 2daagse racecracks ga ik ook weer doen, en eind November probeer ik ook een Spaans circuit te bezoeken. Lees altijd veel lof over Cartagena :Y. Las in het Racecracks topic dat Btb nog wat priveles ging nemen in Spanje bij hun. En hij gaat al zo hard :} .
 
Wij zijn het laatste weekend van september nog even weggeweest op de motor. Heerlijk kunnen rijden in de omgeving van Nurburg (ring).

Nu staat de GSX-r alweer warm onder een kleedje te wachten op volgend jaar.

Hier paar sfeer impressie foto's.

[~[url="http://imagizer.imageshack.us/v2/800x600q90/923/50uAV0.jpg"]afbeelding~][/URL]

[~[url="http://imagizer.imageshack.us/v2/800x600q90/923/2nRjaR.jpg"]afbeelding~][/URL]

[~[url="http://imagizer.imageshack.us/v2/800x600q90/924/JrQhKQ.jpg"]afbeelding~][/URL]

[~[url="http://imagizer.imageshack.us/v2/800x600q90/922/ViZ2CN.jpg"]afbeelding~][/URL]

[~[url="http://imagizer.imageshack.us/v2/800x600q90/924/8PjUEt.jpg"]afbeelding~][/URL]
Die 3rde foto is echt een goede. Kan zo in het MF mooiste motor foto topic :t .
 
Mijn plan voor komend jaar is iig de volledige ZAC kalender te rijden. Ik heb nu de 2e endurance gemist waardoor ik 40 punten minder heb. Nu word het wss nog een redelijke klus p4 vast te houden en theoretisch zou ik nog 3e kunnen worden maar dan moet iemand wel heel veel pech krijgen.

Daarnaast gaat van de winter de motor even naar Hoegee voor wat fine tunen en krijgt hij een compleet nieuwe look.

Verder moet ik nieuwe laarzen hebben, maar die koop ik van mijn verjaardagsgeld. En zou een nieuw pak ook geen kwaad kunnen.
Daarmaast wil ik nog steeds graag een dag/meerdaagse met goede begeleiding doen en wat trainingsdagen.
 
Laatst bewerkt:
Ik ben ook al weer druk bezig met mijn racer. Voor het eerst de bougies nagekeken sinds ik hem heb. Blijkt de vorige eigenaar de bougie bij cilinder 1 te vast gedraaid te hebben.... dus je raad het al. Weg schroefdraad in het blok. Dus vandaag proberen te repareren en anders zelfs het blok er uit..
 
Proberen schoon te tappen met een goed vette tap, en anders en helcoil erin. Hopen je niks je blok in krijgt...
 
Mijn plan voor komend jaar is iig de volledige ZAC kalender te rijden. Ik heb nu de 2e endurance gemist waardoor ik 40 punten minder heb. Nu word het wss nog een redelijke klus p4 vast te houden en theoretisch zou ik nog 3e kunnen worden maar dan moet iemand wel heel veel pech krijgen.

Daarnaast gaat van de winter de motor even naar Hoegee voor wat fine tunen en krijgt hij een compleet nieuwe look.

Verder moet ik nieuwe laarzen hebben, maar die koop ik van mijn verjaardagsgeld. En zou een nieuw pak ook geen kwaad kunnen.
Daarmaast wil ik nog steeds graag een dag/meerdaagse met goede begeleiding doen en wat trainingsdagen.
Nieuwe laarzen moet ik ook hebben, toch een maatje kleiner nemen nu. Kun je op CPZ bij ZAC dagen het hele circuit buitenom lopen Roy? Ik zie bij de laatste bocht en het rempunt bij de tarzan altijd wel mensen zitten. Maar geen idee hoe dat zit bij andere bochten? Zou moeten kunnen die fotograaf moet er ook kunnen komen. Volgend seizoen met mooi weer, eens een ZAC of OW cup bezoeken. Beetje afkijken hoe het moet 8-)
 
Nieuwe laarzen moet ik ook hebben, toch een maatje kleiner nemen nu. Kun je op CPZ bij ZAC dagen het hele circuit buitenom lopen Roy? Ik zie bij de laatste bocht en het rempunt bij de tarzan altijd wel mensen zitten. Maar geen idee hoe dat zit bij andere bochten? Zou moeten kunnen die fotograaf moet er ook kunnen komen. Volgend seizoen met mooi weer, eens een ZAC of OW cup bezoeken. Beetje afkijken hoe het moet 8-)

Fotograaf kan dichterbij de baan komen en heeft andere wegen die normaal publiek niet mag betreden.
Eigenlijk geen idee of je helemaal buitenom kan, op CPZ nog nooit als bezoeker geweest :P Zou je eens in het ZAC topic moeten vragen.

Maar gezellig komen! Vanaf paddock gebouw en in de tarzan/Hugenholz valt best veel te zien.
 
Ik ben ook al weer druk bezig met mijn racer. Voor het eerst de bougies nagekeken sinds ik hem heb. Blijkt de vorige eigenaar de bougie bij cilinder 1 te vast gedraaid te hebben.... dus je raad het al. Weg schroefdraad in het blok. Dus vandaag proberen te repareren en anders zelfs het blok er uit..


Altijd balen zoiets RoenioVTR -O- Dat was mijn angst ook altijd bij aanschaf vd motoren.Het eerste wat ik altijd loshaalde on te checken waren de bougies. ;)

Anders de kop eraf laten maken op juiste manier de kop dan meteen laten opfrissen dus klepjes inslijpen geleiders nakijken wellicht nieuwe seals erin?
 
Altijd balen zoiets RoenioVTR -O- Dat was mijn angst ook altijd bij aanschaf vd motoren.Het eerste wat ik altijd loshaalde on te checken waren de bougies. ;)

Anders de kop eraf laten maken op juiste manier de kop dan meteen laten opfrissen dus klepjes inslijpen geleiders nakijken wellicht nieuwe seals erin?

Flowen. O-)
 
Als er mensen zijn die willen gaan circuitrijden op een 100% perfecte SRAD 750 1999 injectie dan kan je de mijne kopen.

full

full


Ik ga wat andere stappen zetten in merk keuze ,waarbij de K4 750 gedurende het aankomende seizoen 2018 in de verkoop gaat.

En ook de GSX1400 die moet dan al eerder weg zijn. :P *D

De op de weg SRAD die blijft. *O*

Dit gaat mits de bankrekening het t.z.t nog toelaat de opvolger worden.

2ygm50uf1f0yg.jpg
 
Laatst bewerkt:
Dikke fiets zo'n appie. Heb het blok er onder vandaan gehaald en de kop is er af. Om troep in het blok te voorkomen
 
Als er mensen zijn die willen gaan circuitrijden op een 100% perfecte SRAD 750 1999 injectie dan kan je de mijne kopen.

[afbeelding]
[afbeelding]

Ik ga wat andere stappen zetten in merk keuze ,waarbij de K4 750 gedurende het aankomende seizoen 2018 in de verkoop gaat.

En ook de GSX1400 die moet dan al eerder weg zijn. :P *D

De op de weg SRAD die blijft. *O*

Dit gaat mits de bankrekening het t.z.t nog toelaat de opvolger worden.

[afbeelding]

Haha Willem is verliefd geworden van de week :)

Succes met het verkopen!
 
Als er mensen zijn die willen gaan circuitrijden op een 100% perfecte SRAD 750 1999 injectie dan kan je de mijne kopen.

[afbeelding]
[afbeelding]

Ik ga wat andere stappen zetten in merk keuze ,waarbij de K4 750 gedurende het aankomende seizoen 2018 in de verkoop gaat.

En ook de GSX1400 die moet dan al eerder weg zijn. :P *D

De op de weg SRAD die blijft. *O*

Dit gaat mits de bankrekening het t.z.t nog toelaat de opvolger worden.

[afbeelding]

Gaaf Willem :Y
 
Als er mensen zijn die willen gaan circuitrijden op een 100% perfecte SRAD 750 1999 injectie dan kan je de mijne kopen.

[afbeelding]
[afbeelding]

Ik ga wat andere stappen zetten in merk keuze ,waarbij de K4 750 gedurende het aankomende seizoen 2018 in de verkoop gaat.

En ook de GSX1400 die moet dan al eerder weg zijn. :P *D

De op de weg SRAD die blijft. *O*

Dit gaat mits de bankrekening het t.z.t nog toelaat de opvolger worden.

[afbeelding]
Verreweg de gaafste 1000 zo'n Appie. Vooral het frame :} . Zal begin volgend seizoen eens aan een fotograaf vragen waar je zoal kan lopen op Zanvoort Roy.
 
Haha Willem is verliefd geworden van de week :)

Succes met het verkopen!

Het is meer een verborgen relatie Harald _O- :P Jazeker verliefd en allang, en ken tegenwoordig ook teveel mensen die op een RSV4 rijden 8-) *O*

Sinds het 2017 model geschikt gemaakt is voor de grote man , deze keuze.Machtig mooie machine is het met ook het blipper systeem erop :9

Het verkopen thanks :t dat moet nu wil geen 5 motoren hebben en zeker niet bij deze aanschafprijs. Twee SRAD's en de K4 dat zou nog kunnen :+ maar liever niet.
 
Dikke fiets zo'n appie. Heb het blok er onder vandaan gehaald en de kop is er af. Om troep in het blok te voorkomen

Ik zeg heel goed bezig RoenioVTR. :t

Ben erg benieuwd naar ,zat er nu veel koolaanslag op zo'n cilinderkop aangezien het een circuit racer is ? Op weg motoren wordt er minder hard mee doorgereden daar zal je meer kool tegenkomen neem ik aan ??
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan