MFers Uit Het Gooi Deeltje 158

Status
Niet open voor verdere reacties.
Tsja, die discussie laait dan al snel op.
Ik ken de exacte regels daar niet, scheelt ook per staat, maar dit soort wapens zijn daar volgens mij ook niet legaal.
Deze debiel had militaire wapens. Geen burgerwapens.


Hier zijn wapens verboden, maar van straatrover tot bank overvaller..... ze hebben allemaal vuurwapens. Dus verbieden van wapens is ook niet heilig.



IS heeft het opgeëist, hij zou bekeerd zijn.
Waarom laten wij zoiets opeisen :?
 
Laatst bewerkt:
Tot een bepaalde tijd mochten vol automatische wapens ingevoerd worden. Geloof 1986 ofzo. Tegenwoordig heb je er speciale vergunning voor nodig om er een te bezitten.

Wapens toestaan of niet blijft altijd een uitzichtloze discussie vooral in de VS gezien hun grondwet en verleden.

Ook in de praktijk kan het hebben van een wapen daar gewoon slim zijn. Als jij bv op een boederij woont in de VS 30 minuten bij het dichtsbijzijnde politiebureau vandaan. Ga jij dan wachten op de politie als er inbrekers rond je huis lopen of pak je een shotgun en verdedig je jezelf en je familie?
 
Z'n broer snapt er niets van, maar weet wel zeker dat......

Right :')
 
Zullen nooit weten waarom hij het heeft gedaan aangezien hij dat niet meer kan vertellen.
 
De onderste steen gaat daar wel boven komen denk ik ja, maar of het echt wat oplevert?
Hoe dan ook is het bizar dat je zoiets kunt doen '(
 
Pfff, dat is wel heel simpel naar automaat te veranderen en kost net iets meer dan een minuutje, klaar. Raggen maar :X


:(
 
Die zag ik daarna pas :/

Hoe haal je het in je idiote hoofd om daar filmend tussendoor te lopen en dan ook nog 's te gaan zoeken naar schotwonden in hoofden :?
 
Ja geen idee wat diegene bezielde eerlijk gezegd. Vindt het zelf nogal respectloos. Leek erop alsof hij wilde helpen maar dat kan ook zonder camera lijkt mij.
 
Laatst bewerkt:
Even totaal wat anders. Mocht je Ziggo hebben reset even je modem. Zijn snelheidsverhogingen doorgevoerd :)
 
Mijn ervaring is dat gebied tussen eifel en westerwald niet het mooiste gebied is. Zijn wel betere stukken eifel te vinden ;)
 
thx dan hou ik daar rekening mee ik wacht op 2 mooie dagen en dan ga ik nog een keeer op en neer.
 
Laatst bewerkt:
full
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan