Googel maps zijspan gespot

vox88000

MF veteraan
17 jul 2009
4.891
12
ik kwam nu al voor de tweede keer een zijspan tegen toen ik wat bekeek op Googel maps. dus mischien wel een topic waard. heb je dus ook een zijspan gespot op Googel maps plaats dan hier een foto er van.
full
 
Drachten - Ureterpervallaat.
full
 
Laatst bewerkt:
Nijverdal - burgemeester H. boersingel.
full
 
Laatst bewerkt:
Hahaha, vooral die tweede is grappig. Die had vast door dat sie achter de googleauto reed
 
Hahaha, vooral die tweede is grappig. Die had vast door dat sie achter de googleauto reed

ja op de eerste foto Ziet hij de Googel maps auto op de rotonde aankomen .en besluit de rotonde helemaal te nemen om op 2 wielen de google auto te volgen .
 
Bij toeval ontdekt dat mijn zijspan dus ook op Googlemaps staatvoor de deur bij mijn werkgever.
full
 
heb er ook 1 gevonden maar hoe ik die plaats??
 
Laatst bewerkt:
Dit is al enige tijd geleden. Die Renault is volgens mij al een jaar of vijf weg. De ruit van de motor is ook lang zo transparant niet meer.

full


Zo dat is beter
 
Wel geen google maps maar deze foto wordt veel gebruikt op de site van omroep brabant. Bijvoorbeeld als er weer eens een hoop file heeft gestaan in de regio.
full
 
Hmmm ... motor met zijspan op maps.google (streetview)?

Tja, ik kom ze regelmatig tegen ...
full

Google Maps

full

Google Maps

full

Google Maps

... zijn er enkele van de ... eu ... miljoenen ... dus zo kan ik nog wel effe doorgaan :P



En nu serieus (al is het hierboven ook serieus, want zijn wel degelijk motoren met zijspan), als ik in het verre Europa eens een zijspan tegenkom op streetview zal ik hem zeker posten :P
(of in the USA, al rest dan de vraag of het niet fake is :+ )

Die tweede foto, dat is duidelijk, die DOET het er idd gewoon voor!
Maar geef hem eens ongelijk? Zou het ook doen als ik het zou kunnen :t

Eigenlijk staan mijn vrouwtje en ik ook op streetview, zij het onrechtstreeks en niet met de motor:
Streetview ... en ingezoomd
Google Maps

Btw: iemand een idee hoe het komt dat als je op de linkjes klikt, de sv camera steeds naar de grond wijst :? :?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Terug
Bovenaan Onderaan