S1000RR Deel 7

Goedemiddag heren. Bedankt voor jullie reacties. Vandaag veel contact gehad met de dealer en we kwamen er samen niet uit, dus ik heb een klacht ingediend bij de BMW Motorrad importeur. Ik zal jullie de details van het verhaal besparen. Nu in afwachting van het oordeel van de BMW Motorrad importeur.

Nog resultaat geboekt?
 
Ik ga eens wat vaker mee kijken hier.
En eens een proefritje maken braaaap! Dan weet ik of ik moet door sparen voor m'n droommotor.
(Naast m'n Nuda dan, die gaat nooit weg)
 
Laatst bewerkt:
Ik ga eens wat vaker mee kijken hier.
En eens een proefritje maken braaaap! Dan weet ik of ik moet door sparen voor m'n droommotor.
(Naast m'n Nuda dan, die gaat nooit weg)
Ik zag zondag voor het eerst in het wild een Nuda staan, ongelooflijk gaaf ding.
Die had BMW eigenlijk moeten maken met het S1000R blok en electronica erop.
Maar dat is waarschijnlijk een deur te ver voor de meeste BMW klanten. ;)

Beautiful apparaat. :} Ik wilde er gelijk op rijden.
You! :W

Hoe is het er mee?
:$
 
Ik was me aan het oriënteren op een 2015 model, maar het valt me op dat ik er maar weinig te koop zie staan. Iemand enig idee hoe dat kan? Ik zie de recente modellen meer te koop tegenwoordig.
Of kijk ik verkeerd? :+
 
Ik zag zondag voor het eerst in het wild een Nuda staan, ongelooflijk gaaf ding.
Die had BMW eigenlijk moeten maken met het S1000R blok en electronica erop.
Maar dat is waarschijnlijk een deur te ver voor de meeste BMW klanten. ;)

Beautiful apparaat. :} Ik wilde er gelijk op rijden.:$
Mooi hé!!! *O* *O* *O* M'n Liefde!


20837674_200053837199028_2629257538410905600_n.jpg


HOOOOOOOO
Offtopic! Sorry!


Haha
 
Laatst bewerkt:
Ik was me aan het oriënteren op een 2015 model, maar het valt me op dat ik er maar weinig te koop zie staan. Iemand enig idee hoe dat kan? Ik zie de recente modellen meer te koop tegenwoordig.
Of kijk ik verkeerd? :+

Ik heb een 2015 (motorsport kleurstelling)niets mis mee. Ik vind hem mooier dan het huidige model met die grote RR op de zijkant. Maar dat is puur smaak. Op wat euro 4 maatregelen is het 2015 en huidge model het zelfde zover ik weet.
 
Ik heb een 2015 (motorsport kleurstelling)niets mis mee. Ik vind hem mooier dan het huidige model met die grote RR op de zijkant. Maar dat is puur smaak. Op wat euro 4 maatregelen is het 2015 en huidge model het zelfde zover ik weet.

Helemaal mee eens, ik vind de 2017 ook niet zo mooi door de grote RR letters aan de zijkant.
Misschien mijn 2010 model vervangen voor een 2015 versie (uiteraard weer motorsport kleurstellingen). Zitten de kleine RR letters op de kuip er altijd op, ik zie ze er niet altijd op zitten of is dat een sticker die vrij vaak verwijderd wordt? Of is zijn er verschillende versies/uitvoeringen?
 
Ik was me aan het oriënteren op een 2015 model, maar het valt me op dat ik er maar weinig te koop zie staan. Iemand enig idee hoe dat kan? Ik zie de recente modellen meer te koop tegenwoordig.
Of kijk ik verkeerd? :+
Ik heb ook veel gezocht, want ik ga mijn RR'16 inruilen en had een referentie nodig voor prijzen. Ik heb de rood/witte variant.

Inderdaad bijna geen 15/16 modellen te vinden. Conclusie die ik trek, ook wat ik zelf meemaak met BMW:
- een 2015 of 2016 inruilen kost erg veel geld aan afschrijving. Afschrijvingspercentage is overal hetzelfde, maar of je nu 17% moet afschrijven van 14.000 of van 23.000 :o
- SS segment is eenmaal erg klein, qua aanbod en vraag.
- 15/16 is een goede versie, veel verbeteringen tov oudere en prima kleuren dus mensen zijn er gewoon blij mee.

Meeste mensen zullen dus iets hebben van: ik wacht nog wel een paar jaar en heb er zelf plezier van, want zoveel afschrijving voor een prima machine doet financieel gewoon zeer.
 
Ja dat snap ik maar toch zie je in de andere segmenten regelmatig modellen van 2 a 3 jaar oud. Maar dat aanbod is natuurlijk ook veel groter.
Toch jammer, zou bij een dealer bijvoorbeeld nog wel mijn 2010 versie willen inruilen eventueel :)
Gewoon nog even wachten dus :+
 
Ik heb ook veel gezocht, want ik ga mijn RR'16 inruilen en had een referentie nodig voor prijzen. Ik heb de rood/witte variant.

Inderdaad bijna geen 15/16 modellen te vinden. Conclusie die ik trek, ook wat ik zelf meemaak met BMW:
- een 2015 of 2016 inruilen kost erg veel geld aan afschrijving. Afschrijvingspercentage is overal hetzelfde, maar of je nu 17% moet afschrijven van 14.000 of van 23.000 :o
- SS segment is eenmaal erg klein, qua aanbod en vraag.
- 15/16 is een goede versie, veel verbeteringen tov oudere en prima kleuren dus mensen zijn er gewoon blij mee.

Meeste mensen zullen dus iets hebben van: ik wacht nog wel een paar jaar en heb er zelf plezier van, want zoveel afschrijving voor een prima machine doet financieel gewoon zeer.


Mee eens het is een erg complete fiets als je het race pakket en dynamic pakket hebt. Ik ben er blij mee en doe hem komende jaren niet weg.

Ps. Heb je de single seat cover op de ‘16? En zou je die eventueel willen verkopen?

Ik hoor het graag
 
Ik was me aan het oriënteren op een 2015 model, maar het valt me op dat ik er maar weinig te koop zie staan. Iemand enig idee hoe dat kan? Ik zie de recente modellen meer te koop tegenwoordig.
Of kijk ik verkeerd? :+
Als er een update komt voor 2018 zoals op een aantal spionage foto’s te zien is ga ik mijn 2015 vervangen voor een 2018 anders niet want het is nog steeds een top machine.
 
Echt zo! *D Sinds 2013 al dikke mik.

Rijd jij een s1000rr? :$
Vier jaar is heel lang. :}

Deze, het design haalt het niet bij de Nuda.

Maar het elektronicapakket met tractiecontrole, de koppelingsassistent, cruiscontrol :o , dynamische vering en het blok is nog steeds ultramodern. :Y
De voorgaande droge opsomming resulteert wel in plezier met passie en heel precies rijgenot. ;)
 
Laatst bewerkt:
Mee eens het is een erg complete fiets als je het race pakket en dynamic pakket hebt. Ik ben er blij mee en doe hem komende jaren niet weg.

Ps. Heb je de single seat cover op de ‘16? En zou je die eventueel willen verkopen?

Ik hoor het graag
Er zit een seat cover bij, maar deze moet ik meeleveren met de inruil. Helaas kan ik hem niet verkopen.
 
Vier jaar is heel lang. :}

Deze, het design haalt het niet bij de Nuda.

Maar het elektronicapakket met tractiecontrole, de koppelingsassistent, cruiscontrol :o , dynamische vering en het blok is nog steeds ultramodern. :Y
De voorgaande droge opsomming resulteert wel in plezier met passie en heel precies rijgenot. ;)
Wow vet hoor! Ziet er goed uit!!! :] :] :]
 
Gisteren mn RR ingeruild voor een R. 2e hands, feb 2017 met 1745km op de teller. Te veel tinteling in mn handen op de RR. Jammer maar helaas. -O-
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan