Mash family sidecar

Driftertje

MF'er
13 apr 2011
86
0
Zoetermeer
Mash family sidecar.

Eigenlijk ben ik Driftertje af doordat ik het kawa drifterspan heb verruild voor een Mash zijspan. Momenteel heb ik door weersomstandigheden pas 250 kilometers kunnen rijden. Graag wil ik ervaring uitwisselen met andere Mash zijspanrijders.
 
grappig ding, ik heb hem getest een tijdje geleden als artikel voor ons clubblad. Geen gek ding, je moet alleen niet te groot zijn anders wordt het krap.

De fiets lijkt degelijk te zijn alleen de voorvering en zijspanveer mogen een stukje stugger vind ik.

y4mXbN-7I3zYLQBdNQBxKuxfd5t67mqoiQBX9-vqW7kJQOHXk5mDXEVrr6xPXBSz3YoEjccrFmhECOLxvP8VG_PSX-ELJPRSltabOB8S12sZ_1MJ7tFytaEZxz0Aih3R1KYzsCmqf74lHaJIru2X9pnJU53S_qNtLOpgrxq-eOKqwgp2a8LxYWdHmWElSJrKS29MrWFuu_9hn7VHaUKiws5zw


veel plezier ermee.

benno
 
Laatst bewerkt:
Hallo Bert,

Het is een 400 cc motor 27 pk. De stoeptegels vliegen niet in het rond bij het optrekken maar om rustig rond te tuffen is dit een leuke machine. Foto's komen zo snel mogelijk.
 
Op het EGT heb ik er ook al vol bewondering omheen gelopen en naar gekeken. Echt een heel leuke combi! :}
 
Erg leuk dingetje om te zien. Ben benieuwd naar de kwaliteit van het blokje.
Ik heb net 2x een paar weken in Egypte doorgebracht en daar zie je enkel driewielers rijden met Chinese blokjes. Die worden behoorlijk zwaar gebruikt/misbruikt, maar blijven rijden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan