Het grote Wat ik onderweg meegemaakt heb topic #20

Status
Niet open voor verdere reacties.
Is niet raar , een scooter is geen motor :N , t beste is gewoon helemaal nergens naar :W
doe t al jaren niet meer en bevalt :t
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Het is nog altijd snor, brom of motorscooter. En daarmee is het dus normaal als je wel gewoon :W
Ik steek gewoon m'n handje uit als ik tenminste zeker ben dat het een motorscooter is.
Ik heb ook eens naar een bromscooter :W gelukkig redde de brommert me door gewoon terug te :W

Gênant moment afgewend!


:W
 
Jan, je zult een beste man zijn.
Maar in Godsnaam........waarom zou een motorscooter GEEN echte motor zijn.
Er zijn zelfs al motorscooters van 850cc
Nou.......als je dat al geen motor durft te noemen...........
 
Jan, je zult een beste man zijn.
Maar in Godsnaam........waarom zou een motorscooter GEEN echte motor zijn.
Er zijn zelfs al motorscooters van 850cc
Nou.......als je dat al geen motor durft te noemen...........

Waar eindigt het woord op...? :z Juist ja, scooter ;)

Mocht er een MF-sticker op zitten, dan beloof ik dat ik zwaai :W ...en een spotje plaats :)
 
Laatst bewerkt:
Jan, je zult een beste man zijn.
Maar in Godsnaam........waarom zou een motorscooter GEEN echte motor zijn.
Er zijn zelfs al motorscooters van 850cc
Nou.......als je dat al geen motor durft te noemen...........
Dadelijk moet je ook nog zwaaien naar die dingen met twee wielen aan de voorkant. :+
 
....waarom zou een motorscooter GEEN echte motor zijn.
Er zijn zelfs al motorscooters van 850cc
Nou.......als je dat al geen motor durft te noemen...........

Het gaat om het model en de vorm, een motorscooter heeft geen (slanke) motorfiets vorm.

Neemt niet weg dat de (zwaardere vanaf 850cc) motorscooter wel steeds vaker op de weg te zien is en wellicht over een paar jaar, er geen onderscheidt meer wordt gemaakt tussen 'beide motorfietsen'

Voor de wet bestaat een scooter (snor / brom / motor) niet, het is een bromfiets of motorfiets.

Een B- rijbewijs, MP3-LT uitvoering driewielig motorvoertuig, is hier wel een uitzondering op, en is geen motorfiets.
 
Jan, je zult een beste man zijn.
Maar in Godsnaam........waarom zou een motorscooter GEEN echte motor zijn.
Er zijn zelfs al motorscooters van 850cc
Nou.......als je dat al geen motor durft te noemen...........


Dan had tie wel motor geheten :t ik heb er nix mee dat moge duidelijk zjn ,heb ff zo n ding gehad, is t niet voor mij :N
Ik heb nu een xt 350 ,lekker de winter door :]
maar een scoot komt er bij mij nooit meer :W

Jan is oud aan het worden.


Gelukig wel *O*


Ogen gaan ook een beetje achteruit op zijn leeftijd.


Klopt :Y
Het gaat om het model en de vorm, een motorscooter heeft geen (slanke) motorfiets vorm.

Neemt niet weg dat de (zwaardere vanaf 850cc) motorscooter wel steeds vaker op de weg te zien is en wellicht over een paar jaar, er geen onderscheidt meer wordt gemaakt tussen 'beide motorfietsen'

Voor de wet bestaat een scooter (snor / brom / motor) niet, het is een bromfiets of motorfiets.

Een B- rijbewijs, MP3-LT uitvoering driewielig motorvoertuig, is hier wel een uitzondering op, en is geen motorfiets.


Tank zit ook niet lekker voor je ,vindt ik ff helemaal niets :N
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Scootert of echte motort..........
Links om / rechts om.......
We hebben in elk geval nimmer geen last meer van die schijt files.
Ha ha ha ha ha
Heerlijk ertussen door.
Wat een weelde.
Vr gr
 
Afgelopen week voor t eerst in 20j op een off the road gereden,nou dan schrik je je ook te barsten ,tjeee wat is dat ligt,als je van een ZRX afkomt,zou bijna op m n snuffert gaan met die bandjes :X volgend voorjaar maar is zien wat ervoor in de plaats komt,leuk voor de wintermaanden :t
 
Iets wat ik overigens wel vreemd vind is dit: ik rijd sinds aantal weken met een motorscooter rond.
De ervaren motorrijder op een conventionele motor ziet vast wel het verschil tussen mijn Xmax250LS motorscooter en een bromscooter.
Als ik op een dag ga rondtoeren met de motorscooter dan steekt er zelden een tegemoetkomende motorrijder zijn hand naar mij op.
Van de 10 stuks hooguit 1 of 2 die mij groeten.
Als ik de dag erop rondrijd met mijn bmw R1200RT motorfiets dan groeten 9 van de 10 tegemoetkomende motorrijders mij.
Ik begrijp er werkelijk geen sikkepit van hoe dat nou komt.
Zijn de 'echte' motorrijders dan de scooters beu ofzo?
Of wordt een motorscooter niet voor 'vol' aangezien?
Wat raar toch.
Vr gr
Daar zijn hele topics over volgeschreven. De bottomline is dat veel "Echte Motorrijders" scooterrijders zien als onvolwaardige gemakszuchtige luie fakers en dientengevolge niet groetwaardig. Andersom is het ook zo dat veel (motor)scooterrijders zelf ook meestal niet happig zijn op groeten en je ze ook zelden als eerste ziet groeten. Dus ja... 't Is een beetje een soort gescheiden wereldje. Ik heb alle respect voor niet-groeters, maar ik groet zelf vrolijk verder :W
 
Laatst bewerkt:
Iets wat ik overigens wel vreemd vind is dit: ik rijd sinds aantal weken met een motorscooter rond.
De ervaren motorrijder op een conventionele motor ziet vast wel het verschil tussen mijn Xmax250LS motorscooter en een bromscooter.
Als ik op een dag ga rondtoeren met de motorscooter dan steekt er zelden een tegemoetkomende motorrijder zijn hand naar mij op.
Van de 10 stuks hooguit 1 of 2 die mij groeten.
Als ik de dag erop rondrijd met mijn bmw R1200RT motorfiets dan groeten 9 van de 10 tegemoetkomende motorrijders mij.
Ik begrijp er werkelijk geen sikkepit van hoe dat nou komt.
Zijn de 'echte' motorrijders dan de scooters beu ofzo?
Of wordt een motorscooter niet voor 'vol' aangezien?
Wat raar toch.
Vr gr
Vind het niet raar eigenlijk. Geen idee wat de rest denkt maar persoonlijk groet ik alleen terug naar scooters als zij eerst groeten. Mijn reden hiervoor is om, met name bij mooi weer, niet de hele dag bezig te zijn met zwaaien. Soms moet je 50+ groeten op één dag, als je dan ook nog alle scooters moet groeten heb je een dct nodig.
 
Als ik met de auto ben valt het me op dat bijna geen motorrijder terug zwaait. Mijn automotor is 1800 cc als dat geen motor is....
 
beste alle,
(nu weet ik niet of ik hier goed ben met me vraag)

mijn naam is berend, en ben 26 jaar...( en NIEUW op MF)

nu heb ik mijn motorrijbewijs. en wil een motor gaan aanschaffen t liefst rond de 750 cc met abs...
ik zat zelf te denken aan een kawa Z750 en nu is t mijn vraag.

Waar moet ik opletten bij t aanschaffen van een Motor, bij particulier en of een bedrijf..

ik lees t graag.

met vriendelijke groet
(Berend) Motobeer
 
Laatst bewerkt:
beste alle,
(nu weet ik niet of ik hier goed ben met me vraag)

mijn naam is berend, en ben 26 jaar...( en NIEUW op MF)

nu heb ik mijn motorrijbewijs. en wil een motor gaan aanschaffen t liefst rond de 750 cc met abs...
ik zat zelf te denken aan een kawa Z750 en nu is t mijn vraag.

Waar moet ik opletten bij t aanschaffen van een Motor, bij particulier en of een bedrijf..

ik lees t graag.

met vriendelijke groet
(Berend) Motobeer


Berend hoi :W ,hier

Kawasaki Dissidenten +Z1000-Z800-Z750~[r] plaza deeltje 72

weten ze er vast meer over :Y
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Als ik met de auto ben valt het me op dat bijna geen motorrijder terug zwaait. Mijn automotor is 1800 cc als dat geen motor is....

mijn motor is 2300 cc
en geen enkele autobestuurder zwaait naar mij

gelukkig maar
 
Vind het niet raar eigenlijk. Geen idee wat de rest denkt maar persoonlijk groet ik alleen terug naar scooters als zij eerst groeten. Mijn reden hiervoor is om, met name bij mooi weer, niet de hele dag bezig te zijn met zwaaien. Soms moet je 50+ groeten op één dag, als je dan ook nog alle scooters moet groeten heb je een dct nodig.

Of een scooter :+ :W _O- _O- _O-
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan