Honda CB1000R Meetingpoint deel 7

De Valkenier in Barneveld zou kunnen. Die hebben een bank en bouwen ook PowerCommanders in.

Of MWS motortechniek in Almere. Michiel kan daar ook alles voor je doen. Heeft bij mij een powercmmander in de RT ingebouwd en afgesteld. Kost wat maar dan heb je ook wat :Y :]
 
Ik ga jullie verlaten want ik ga lekker wat rustiger aan doen en wat relaxter zitten op mijn prachtige nieuwe liefde.
full
 
Nog iemand van jullie intresse in een Puig matzwarte hugger en/of een Memjet laat maar horen wie hier zijn cb wil vertroetelen.

Groet Maarten
 
De witte heeft een zwarte achterbrug dus daar past hij mooi bij.
Ik wil op mijn witte CB alleen zwarte/carbon, witte of aluminium kleurige onderdelen.
 
Dankjewel voor de reacties, vooral met foto wordt het me duidelijk.
Ziet er goed uit! Mooie CB eagl0rtje :)
Ben aan het pben over de hugger.
 
Honda heeft vandaag de 'opvolger' gepresenteerd van de CB1000R.

Ik moet er denk ik even over denken. ok, wel mooi vind ik. Goed dat ze de mono swing arm hebben behouden.
full
 
Laatst bewerkt:
Op de koplamp na vind ik 'm mooi. Die koplamp lijkt me teveel van een retro bike geleend. Die zou van mij wat agressiever mogen.
 
Laatst bewerkt:
Ook nog wel benieuwd wat voor spiegels ze erop gaan zetten. Nu is dat wel iets waar veel alternatieven voor te krijgen zijn, dus maakt niet heel veel uit, maar zou mooi zijn als ze er gelijk wat moois op zetten.
 
Hi allemaal,

Hier nog een trotse eigenaar van een CB1000R uit 2009. Afgelopen zomer gekocht en er nog elk moment van genoten.

Zelf woon ik in Utrecht en ben ik nu op zoek naar een goede garage waar ik mijn motor voor de grote beurt weg kan brengen. Hebben jullie goede ervaringen met zaken in (de buurt van) Utrecht?

Hoor het graag.

full
 
Hi allemaal,

Hier nog een trotse eigenaar van een CB1000R uit 2009. Afgelopen zomer gekocht en er nog elk moment van genoten.

Zelf woon ik in Utrecht en ben ik nu op zoek naar een goede garage waar ik mijn motor voor de grote beurt weg kan brengen. Hebben jullie goede ervaringen met zaken in (de buurt van) Utrecht?

Hoor het graag.

[afbeelding]


deze is ook lekker dichtbij voor jou!!

MVM Motoren Soesterberg | Suzuki | Kawasaki | Motorverhuur | Motoronderhoud | Inkoop, Verkoop |
 
Quot, mooie motor, het zwarte voorspatbord valt op bij een witte motor. Wat voor uitlaat heb jij?
 
Terug
Bovenaan Onderaan