Het grote CBR 900RR Fireblade topic deel 109

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zwaai


Hoi allemaal. Nou ik heb mn geïntegreerde voorknippers ook binnen. Maar moet eerst maar eens kijken of ze wel passen. Blijkt dat ik om de oude knippers te verwijderen. De draad door moet knippen :X Of zie ik iets over het hoofd?
 
Zal toch wel een stekkertje aan zitten? Ik heb bij de SP en de MT07 de oem stekkers overgezet op de nieuwe led knippers (gesoldeerd en afgewerkt met krimpkous).
 
Laatst bewerkt:
Einde van het seizoen zit er voor mij aan te komen. Niet alleen het weer zorgt er voor, maar ook lekt mijn tank bij het scharnierpunt '( Ga de tank nog leegrijden, dan demonteren en een tijd laten ontluchten.
Heb mijn reserve tank al laten hardsolderen, die kan ik nu af gaan werken met plamuur en spuiten.
full


Zit er aan te denken mijn huidige tank maar gelijk om te laten bouwen tot endurance tank. Heb al geïnformeerd over hoe of wat, ben nog in afwachting van antwoorden.
full


Hoe staat het seizoen er bij jullie voor?
 
Zal toch wel een stekkertje aan zitten? Ik heb bij de SP en de MT07 de oem stekkers overgezet op de nieuwe led knippers (gesoldeerd en afgewerkt met krimpkous).


Hier hetzelfde. Echter de stekkers van de voorste knipperlichten passen niet door de gaatjes waar de kabel doorheen gaat.


Wat jammer van je tank zeg. Maar vind die Esurance rank wel erg gaaf. Mijn seizoen is ook wel klaar wordt me te koud en te nat.
 
Heb je een foto van de stekkers en de gaten waar het doorheen moet? De stekkers van de SP zijn vrij smal, vermoed dat jij dan andere hebt, of zijn die gaten dan zo klein?
 
Einde van het seizoen zit er voor mij aan te komen. Niet alleen het weer zorgt er voor, maar ook lekt mijn tank bij het scharnierpunt '( Ga de tank nog leegrijden, dan demonteren en een tijd laten ontluchten.
Heb mijn reserve tank al laten hardsolderen, die kan ik nu af gaan werken met plamuur en spuiten.
[afbeelding]

Zit er aan te denken mijn huidige tank maar gelijk om te laten bouwen tot endurance tank. Heb al geïnformeerd over hoe of wat, ben nog in afwachting van antwoorden.
[afbeelding]

Hoe staat het seizoen er bij jullie voor?

Jeminee.....das ff balen. -O-
Gelukkig komt t goed zo te zien. ;) :]

Seizoen??.......voor mij is t t hele jaar seizoen. :+ :]



















..........en heeft zn 954 te koop staan. :o
 
Wel weer een honda?

mn maatje heeft een 2004 repsol echt mooie fiets daarna worden ze er niet mooier op vind ik. :r

Precies! T word een Repsol uit 2004. :Y *O* :]
Vind het model met het plat geslagen neusje niet zo mooi meer. :N
Maar de Repsol uitvoering en dan de uitlaat onder de kont is gewoon echt mijn droom motor. *O*
Niks ten nadele van de 954 want dit model vind ik ook erg mooi en rijd heerlijk.
Hoop wel dat ik de Blade een beetje rap verkocht krijg want ik zit straks met 2 motoren. :+
 
Einde van het seizoen zit er voor mij aan te komen. Niet alleen het weer zorgt er voor, maar ook lekt mijn tank bij het scharnierpunt '( Ga de tank nog leegrijden, dan demonteren en een tijd laten ontluchten.
Heb mijn reserve tank al laten hardsolderen, die kan ik nu af gaan werken met plamuur en spuiten.
[afbeelding]

Zit er aan te denken mijn huidige tank maar gelijk om te laten bouwen tot endurance tank. Heb al geïnformeerd over hoe of wat, ben nog in afwachting van antwoorden.
[afbeelding]

Hoe staat het seizoen er bij jullie voor?

Wat scheelt een endurance tank qua capaciteit en wat kost het ongeveer om om te bouwen?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan