Het Grote "Rara, waar was ik?"-topic, deel 4

DSC_7809.jpg


Was je op kastelentoer of naar de tandarts?
 
Laatst bewerkt:
Ik heb echt al veel topics (reisverslagrn) bekeken er komen 16 topics maar nog niks gevonden.
Oosterhout daar woont pim inderdaad...
 
Goed geraden! Als ik een rondje op de 50 cc doe is dat altijd heel dicht bij huis (vandaar dat het een hint was dat het de brommer was) anders pak ik de 200 of de Strom. Dit was dus gewoon in mijn woonplaats (te vinden op mijn profiel hier...). Mijn vorige post in dit topic was ook gewoon hier in Oosterhout (daar kwam ik overigens op dat moment niet eens gemotoriseerd langs op dat moment).

En wie mij een beetje kent op MF (en dan met name het reizen en toperen topic) weet dat ik noooit of te nimmer een motor (die het gewoon doet) op een aanhanger zal zetten.
 
Je hints (kijk een paar pagina's terug), met daarin een foto van de Slotbosse Toren, een hoek van het oude Kasteel Strijen, Oosterhout en dan een foto van een 50cc scooter (en de hint dat je op dat ding niet zo ver weg gaat) gaf mij de ingeving "ga eens kastelen etc zoeken in de omgeving van of zelfs in Oosterhout".
 
Maar we gaan naar een "niet streetviewland" niet ver weg.
4kz85s.jpg


En sorry, maar ik was daar met de motor, maar het was of de motor of het uitzicht.
2hictvb.jpg
 
Laatst bewerkt:
pff ik heb dus helemaal verkeerd zitten zoeken inderdaad.........hahaahha.-

zo wat zien jullie dat vlug, de foto meteen erna,helaas herken ik vaak wel veel plekken maar hoe ze dan heten....
 
pff ik heb dus helemaal verkeerd zitten zoeken inderdaad.........hahaahha.-

zo wat zien jullie dat vlug, de foto meteen erna,helaas herken ik vaak wel veel plekken maar hoe ze dan heten....

Ik had alleen de "Burcht" eruit geknipt en vervolgens gegoogled op afbeeldingen en burchten eifel. :] *O*
 
Heb jij nou zo'n ouderwets 2 Mp camerageval in je oude Nokia of kan die foto ook op gewoon formaat?
 
En wie mij een beetje kent op MF (en dan met name het reizen en toperen topic) weet dat ik noooit of te nimmer een motor (die het gewoon doet) op een aanhanger zal zetten.
Doe ik ook nooit. Sterker nog, ik heb niet eens een trekhaak, laat staan een aanhanger.
 
Doe ik ook nooit. Sterker nog, ik heb niet eens een trekhaak, laat staan een aanhanger.

Hier idem ,voor ons is motorvakantie thuis vertrekken en weer terug met motor,ondanks mijn gezondheid....
Wel soms getwijfeld over autotrein... (vooral volgend jaar mei maar 10 dagen )
En teveel km 1 dag gaat wel maar niet iedere dag.. ..

Nou ik kijk soms net te weinig en dan ben ik te laat....
 
Weggehaald , op streetview zat het gebouw midden in verbouwing, niet echt te herkennen dus |(
 
Laatst bewerkt:
Haha, nee F-six,

ik had een nieuwe foto geplaatst, maar toen ik daarna even op SV ging checken zaten ze midden in de verbouwing van het gebouw. Dus redelijk onherkenbaar...

Dus die foto heb ik weer weggehaald :+
 
Haha, nee F-six,

ik had een nieuwe foto geplaatst, maar toen ik daarna even op SV ging checken zaten ze midden in de verbouwing van het gebouw. Dus redelijk onherkenbaar...

Dus die foto heb ik weer weggehaald :+
Ah! Ik dacht dat je de foto van Homecargo bedoelde, die toren stond op Streetview ook in de steigers.

:)
 
Laat ik er nog maar eens eentje doen. Wie herkent deze plek? Is heel precies op Streetview te vinden.

full
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan