Het Big-Ass Bandit Topic | Deel 37!

Oke, dus dan komt de naald wat hoger te zitten en laat hij wat meer benzine door de sproeier naarbinnen toch. Ik expirimenteer het liefst niet te veel met mijn motor omdat ik hem voornamelijk voor woon werk en zo nuben dan een tochtje gebruik. Maar ja toch wil je ook wel een leuk geluidje.

Ik zal marktplaats in de gaten houden voor een 2dehands uitlaatje en misschien het stukje pijp (2cm) eraf dremelen, net zoals veel suzuki vstoms dat doen.
 
Hier ook maar even schaamteloos neergooien: http://www.motor-forum.nl/motorshop...Bandit/Suzuki-GSF-1200-S-Bandit-uit-1997.html

Een mooie rode Bandit 1200S (ja sorry, geen naked), voor de belachelijk lage prijs van 1200 euro. Rijdt prima, maar heeft afgelopen jaren erg weinig gereden. Bandjes hebben nog genoeg profiel, achter is 5 jaar geleden vervangen, voor 3 jaar, beide BT023. Ketting is zo op het oog ook nog goed.

Ik wil er vanaf omdat ik dus vrijwel niet meer rijd en ga verhuizen, en dan staat ie me in de weg. Da's zonde.

Verdere vragen e.d. graag bij de advertentie.
 
Oke, dus dan komt de naald wat hoger te zitten en laat hij wat meer benzine door de sproeier naarbinnen toch. Ik expirimenteer het liefst niet te veel met mijn motor omdat ik hem voornamelijk voor woon werk en zo nuben dan een tochtje gebruik. Maar ja toch wil je ook wel een leuk geluidje.

Ik zal marktplaats in de gaten houden voor een 2dehands uitlaatje en misschien het stukje pijp (2cm) eraf dremelen, net zoals veel suzuki vstoms dat doen.
sproeier werkt alleen in het midden gebied. als je mengsel hoog in de toeren te arm staat dan helpt die naald niet zo veel mee

carb-2.jpg
 
Heren,

Toch hier nog maar ff hier neerzetten. Heb nog een paar adapterplaten te koop voor LSL valdoppen (voor laatste serie Bandits, waterkoelers). Linker kant is een keer gebruikt, maar zeer deugdelijk gerepareerd, en je ziet er niets van wanneer het geheel gemonteerd is.

full


full


Mogen weg voor een zacht prijsje (excl. valdoppen zelf). Iemand?

Gr. Kees
 
Laatst bewerkt:
Dag Allen,

Heeft iemand toevallig nog een bandit 650 2005 Voorkap in de kleur blauw? zoals in de afbeelding. Mijn is beschadigd namelijk door storm schade....

Ik hoor het graag!

Groet, Otzie
full
 
Laatst bewerkt:
Goedemiddag!
heeft iemand misschien nog die tussenring rechts voor de vooras liggen voor een Bandit 1200 uit 98?
heb mijn voorvork voorzien van nieuwe keerringen en olie maar nu ben ik die ring kwijt :X :$
mvg, Galli
 
Weet iemand waar de afstelling van het licht voor een bandit 600s uit 98?

Ik merk dat automobilisten naar mij knipperen dus ik denk dat die iets naar beneden gericht moet worden.
 
Goedemiddag!
heeft iemand misschien nog die tussenring rechts voor de vooras liggen voor een Bandit 1200 uit 98?
heb mijn voorvork voorzien van nieuwe keerringen en olie maar nu ben ik die ring kwijt :X :$
mvg, Galli
Opgelost, gevonden :)
 
Heren,
Ik heb een bandit uit 2006 naked. Deze heeft de ronde koplamp.
Nu wil ik deze graag vervangen voor wat mooiers, maar weet iemand een link
ofzo maar verschillende opties.
 
Doei Oma,

Ben op zoek naar de WPH van een Bandit 650 uit 2006.
Zie in de OP wel tot 2004 van de 600 en de 650 vanaf 2007.

Tevens nog niet echt een koplamp gevonden.
meer suggesties altijd welkom.
 
Tevens ook op zoek naar een tank voor de 650 uit'06.
Mijne heeft een lelijk bijgewerkte deuk en roest onder de tankpad.
 
Er is hier vast wel iemand aanwezig met ervaring omtrent een bandit 600 van '96 :9

Zijn deze blokken nou echt 'onverwoestbaar'? Blok heeft 45k erop zitten.
Bedoeling is sowieso om de carburateurs te (laten) reinigen/ reviseren.
Ligt er even aan hoe ik zit qua tijd of ik het laat doen of zelf doe.

Is me namelijk aangeboden en zou de GSX550ES, daily, willen vervangen...

Mocht iemand interesse hebben in de GSX (opstappen en rijden, ziet er niet mooi uit, maar ideale pekelfiets of basis voor cafe racer o.i.d.) voor een habbekrats > pm doen!
 
Terug
Bovenaan Onderaan