MFers Uit Het Gooi Deeltje 158

Status
Niet open voor verdere reacties.
foto was ook speciaal voor wilco ik weet dat hij scooters stiekum toch leuk vind ik was laatst bij hem zat hij met dikke smile op me scoot .
 
En niet enkel die smile wordt er dik van :')



Hier ga jij weer veel lol van beleven ;)

En ik ook = win win *D
 
Ik moet nog even bijkomen van een week Alpen, bier en slap geouwehoer. Kijk ik hier, is het een scootertopic geworden :? Het zal wel het gebrek aan slaap zijn. :+


22289872_1690627834283361_1608233485477934967_o.jpg


22282021_1690627520950059_5060439759073761273_n.jpg


22384343_1690629514283193_5428731788086288687_o.jpg
 
Don't mention the war '(

Twee van de echtgenoten hadden besloten dat er een thema aan het reisje moest worden verbonden en dat werd "My little pony". ;( Het gevolg was dat mijn Kwaak 's-nachts werd omgetoverd met een spuitbus door mijn dronken reisgenoten. Ik heb dus nog wat herstelwerk te doen voordat mijn Kwaak richting Marktplaats gaat.
De Kwaak heeft het overigens weer top gedaan, niet één klap verkeerd gegeven in 1500 km on- en offroad.

22089804_1743310972367288_7730489427159416869_n.jpg
 
Laatst bewerkt:
Don't mention the war '(

Twee van de echtgenoten hadden besloten dat er een thema aan het reisje moest worden verbonden en dat werd "My little pony". ;( Het gevolg was dat mijn Kwaak 's-nachts werd omgetoverd met een spuitbus door mijn dronken reisgenoten.
Zulke vrienden zoek ik ook nog :N :/


Maar mooi dat alles weer heel en roze thuis is ;)
 
ziet er gezellig uit al die mannen in de overgang.mag ik een keer mee op de scoot
Het is ten tafel gekomen om een keer met scooters te gaan, maar zelfs met stalen bodemplaat wordt het een onmogelijke trip. We hebben stukken gereden waar we nauwelijks boven kwamen met een allroad, laat staan dat een scooter het zou fixen. De geluiden gaan eerder op voor nog lichtere allroads van start te gaan, alleen dan komt het €500 in het gedrang. Tot twee keer aan toe moesten we nu omkeren omdat het te steil omhoog ging en te grote losse keien. Dat is ook het leuke als je een offroad route in elkaar knutselt die nergens beschreven staat. We zijn op de mooiste plekken geweest en dat lukt niet met een scoot. :N
 
Is een beest van een scoot jonguh.
Die maakt je helemaal gek dat zandheuveltje op :Y
 
Moet jij trouwens niet gewoon weer s je werk doen ipv hier te zitten te zitten :?
 
Ik moet nog even bijkomen van een week Alpen, bier en slap geouwehoer. Kijk ik hier, is het een scootertopic geworden :? Het zal wel het gebrek aan slaap zijn. :+


[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
Ziet er goed uit! Lijkt me mooi zoiets. M'n optie voor de volgende motor staat nog open dus wie weet.

Dat roze moeten ze me alleen niet flikken :')


Als we dan toch bezig zijn, my 2 cents:

23-82372_17YM_X_ADV-e1478550701502.jpg
 
Moet jij trouwens niet gewoon weer s je werk doen ipv hier te zitten te zitten :?
Thuis werken is de beste uitvinding ooit :+
Dat roze moeten ze me alleen niet flikken :')

Als we dan toch bezig zijn, my 2 cents:
Dat roze was voor mij bijna de reden om af te haken. Ik was meer dan chagrijnig en dat is door gedruppeld. Brommert komt wel weer goed, het is niet mijn AT.
Als je dan toch een offroad scooter wilt rijden, pak dan de Africa Twin DCT. :')
 
Thuis werken is de beste uitvinding ooit :+Dat roze was voor mij bijna de reden om af te haken. Ik was meer dan chagrijnig en dat is door gedruppeld. Brommert komt wel weer goed, het is niet mijn AT.
Als je dan toch een offroad scooter wilt rijden, pak dan de Africa Twin DCT. :')
De laatste AT DCT waar ik op reed, reed ik bijna aan stront bij een stop. Samen met nog een andere fiets voor mij.

Ik sla over :')
 
Als woon-werk fiets zou ik een DCT nog snappen, maar voor de lol op zo'n ding rijden....... :?
 
Dat roze had met mij denk ik ook een leuke geweest.
Wie me dat flikt is geen vriend en kan denk ik op een andere behandeling rekenen :(




En ga lekker allemaal scoot rijden joh. Krijgt MTeun toch gelijk :')
 
Roze: laat die gasten dat lekker zelf weer fiksen... :Y (al moest ik er wel erg hard om lachen... :) )

Honda scoot :Y
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan