[Poll] De plannen voor 2018? Waar naartoe?

Waar gaan we naartoe?

  • Eifel / Schwarzwald

    Stemmen: 7 15,9%
  • De Alpen

    Stemmen: 4 9,1%
  • Frankrijk

    Stemmen: 4 9,1%
  • Zwiterland

    Stemmen: 1 2,3%
  • Scandinavie

    Stemmen: 5 11,4%
  • Groot Britannie

    Stemmen: 5 11,4%
  • Baltische Staten

    Stemmen: 0 0,0%
  • Oost Europa

    Stemmen: 4 9,1%
  • 10.000+ KM rit richting overal

    Stemmen: 2 4,5%
  • Iets anders

    Stemmen: 12 27,3%

  • Totaal aantal stemmers
    44
Mss is naar de Pyreneeën dan voor jullie wat (te) krap in 10 dagen.

Naar Engeland is opstappen in HvH en in Hull ben je al midden in the Kingdom.
Links rijden is alleen de eerste keer een paar uur heel onwennig. Daarna gaat 't vanzelf.....
De volgende keren dat je weer links rijdt, gaat het na een kwartiertje als vanouds!


Ja denk dat je gelijk hebt nu nog beslissen of we alleen i nachten schotland dóen op 2 a 3 verschilende plekken of ook nog lake district erbij..nog even bekijken wat haalbaar zou zijn..
Wil rustig tempo en eventueel dag rust met wandelen of zo tuss3ndoor..
Toevalig net stukje Schotland op tv gezien weer..
Ik zeg 3 maal is scheepsrecht toch.
 
Heeft iemand ervaring hiermee ? Wat zijn de do's en don't ?



Idee is de Transfagaran route en de Trans Alpina eens te gaan rijden. Wel een eindje weg, maar na de Noordkaap twee jaar geleden en afgelopen jaar de Pyrenneen en Gibraltar nu eens de andere uithoek opzoeken .
Week of twee de tijd, dus dat zou moeten lukken
 
de fagarasan daar is geen r..t an, maar de alpina is fantasties,in juli nog gedaan,10dgn is genoeg.
 
@el pollo diablo,Japan is een fantasties lsnd om naar toe te gaan,
@sammie oekraine is niet leuk of mooi behalve het gedeelte aan de grens met
roemenie,vooral corrupt als je een bon krijgt,heeeeel uitgestrekt en je kan er fantasties off -road rijden.
niet meer naar het ;oosten gaan,probeer in Odessa te komen byzondere stad.
 
@el pollo diablo,Japan is een fantasties lsnd om naar toe te gaan,
@sammie oekraine is niet leuk of mooi behalve het gedeelte aan de grens met
roemenie,vooral corrupt als je een bon krijgt,heeeeel uitgestrekt en je kan er fantasties off -road rijden.
niet meer naar het ;oosten gaan,probeer in Odessa te komen byzondere stad.

Juist wél verder rijden, ga kijken in Volgograd, doorrijden tot in Kazachstan en dan wordt oo road echt genieten! Dagen- en dagenlang door een leeg landschap! Ik zeg, doen!
 
Ik kan geen 2 keer stemmen.
Maar halverwege het voorjaar een weekje Schotland, in de zomer staan de Alpen weer op het programma!
 
Heb ook mijn stemmetje uitgebracht.

Voor komend jaar op de agenda:
Duitsland af Passau, Oostenrijk, SLovenie, Italie, Zwitserland, Duitsland Zwarte Woud en weer naar huis.
Al met al zo'n 4000km die we in 8/9 dagen willen rijden.

Verder woont een heel goede vriend sinds kort in Lausanne, dus het meer van Geneve staat ook op de lijst.
 
Ik tour ieder jaar in juni alleen met de motor en in 2018 ga ik naar Picos de Europa in Spanje. Lijkt me machtig mooi.
 
Ik tour ieder jaar in juni alleen met de motor en in 2018 ga ik
naar Picos de Europa in Spanje. Lijkt me machtig mooi.

Lijkt niet machtig mooi maar IS machtig mooi!! :t

Bijv. de weg naar Tresviso of naar boven naar de Lagos de Covadonga.
(toegangshek naar Lagos alleen open voor verkeer tussen 08.00 en 08.30h)
Voor beide wegen geldt dat je soms flink zal moeten terugschakelen!! Auto's kruipen daar naar boven!
:] :] :]
 
Laatst bewerkt:
Heb ook net m'n stem uitgebracht, volgend jaar weer een 10 daagse vakantie ingeroosterd ergens in juni *O*
De plannen zijn dit keer om via de Vogezen en de Jura naar de Vercors te gaan met de tent.
Globale planning: 3 dagen heen, 4 dagen Vercors en 3 dagen terug.

Plan B zou ook zomaar de westkust van Schotland kunnen worden :Y maar dan via B&B's en een nachtbootje heen en terug, ligt een beetje aan het weer en de beschikbare doekoe's....
 
Ride Dirty:

Het is erg mooi daar! Mocht je nog tips willen, stuur maar een pb. Ik heb gewerkt in Ohrid, Tetovo en Skopje
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan