Het Kawasaki Z1000SX topic deel 2

..
full
 
Mooie fiets zeg. Ben je hem al zat? Zolang heb je hem nog niet toch?
Helaas voor mij te vroeg aangeboden. Ik ga volgend jaar pas kijken voor wat nieuws. Maar ik word hier wel erg hebberig van, ben instaat om naar een pinautomaat te rennen.
 
ben em zeker niet zat doet het perfect , maar heb 3 tuonos versleten dikke twins , en dat blijft toch trekker kijk dus naar een tuono v4 aprc uitvoering

je kunt altijd vrijblijvend komen kijken en rijden , motor is helemaal af
( al zeg ik het zelf )


verkocht
 
Laatst bewerkt:
Ja dat geloof ik. Maat van mij heeft een appie v4 Aprc. Erg mooi en bizar apparaat ook. Echt een geweld komt daarbij los. Maar wel veel problemen mee helaas. 2 x achter elkaar de cilinderkoppen opgeblazen. Schijnbaar, na wat ik heb gehoord, is de nieuwere 1100cc v4 tuono Meer bullet proef dan de eerste reeks.

Uit zelfbescherming kom ik maar niet. ;)
Ik moet thuis eerst een kapschuur tegen de zijkant van ons huis maken. Daarna komt de motor en die kan daar dan ook mooi gestald worden. Ik wil mijn vrouw niet boos maken dus hou me aan de afspraak. :9
 
Zal er niet voor in de plaats komen. Daar zal ie te duur voor zijn.
Ik hoop wel dat het een soortgelijke fiets is: sport waar je ook mee kan toeren.
Hoop niet dat het een opvolger voor de GTR gaat worden...
 
Bij de z1000sx performance uitvoering zitten akrapovice dempers, nou hoorde ik dat bij het 2017 model de db killers er vast ingelast zitten.
Klopt dit ?????
 
Yup, wel een beetje balen. Geluid is nu niet veel meer dan standaard. Mooi klusje voor Mille :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan