Wie herkent deze rider?

bricksquad975x

Reus op kleine motor
25 aug 2015
304
24
Groningen
22405507_10213778715804198_6307035579769399710_n.jpg


Toevallig iemand van hier? Reed op een Ninja
 
Ik zie 2 vingers, dus zal eerder een "Wat ben je aan het doen?" gebaar zijn geweest.

Ben wel benieuwd naar wat er vooraf is gebeurt en als het je zo dwars zit, waarom je hem op het paddock niet opgezocht hebt om verhaal te halen?
 
Oh vraag ik absoluut niet om tof te doen hoor! Was niet in me opgekomen op de dag zelf en zat de beelden terug te kijken. Wilde even weten wat er aan de hand was aangezien ik voor mijn gevoel gewoon prima reed. Mooi leer momentje evt voor mij!

Edit: in het kader van openheid zal ik de beelden ook nog even delen
 
Laatst bewerkt:
Inderdaad: even op de site van de fotograaf terugkijken welk startnummer hij heeft en dan bij raceresults.nu kun je zo zien wie het is.
 
Laatst bewerkt:
Hier het filmpje:

Actie vanaf: 9:00, inhaal maneuvre: op 11:00.





Laptimes context: Hij was 2 seconden sneller dan ik in de laps voor de inhaal maneuvre en we reden de zelfde tijd erna 2:03 en 2:05

Edit:
Heb start nr en naam gevonden maar laat het verder voor wat het is zo'n drama is het nou ook weer niet. Maar ben wel benieuwd wat jullie denken van de beelden?
 
Laatst bewerkt:
Misschien dacht ie dat jij en die klojo die je terug inhaalt nadat jij hem hebt ingehaald vriendjes waren en aan het spelen waren op het circuit? Verder zie ik niet echt iets geks. Qua de rest, je kunt elke bocht ongeveer een meter dichter bij de apex rijden, verder gewoon lekker doorrijden.
 
Haha NR24 al gepm'd die zat een grappie te maken. Jaa klopt lijnen zijn beetje slordig. Laatste sessie van de dag had niet meer genoeg focus.
 
hierboven zegt NR34 toch dat hij het is
stuur hem ff pb zou ik zeggen

Done! Heb hem gezegd dat hij eerst eens moet beginnen met de basisprincipes. Moest alle zeilen bijzetten om een aanrijding te voorkomen :N

Dit is op de beelden niet te zien. Pannekoek!















:+
 
Laatst bewerkt:
Hier het filmpje:

Actie vanaf: 9:00, inhaal maneuvre: op 11:00.





Laptimes context: Hij was 2 seconden sneller dan ik in de laps voor de inhaal maneuvre en we reden de zelfde tijd erna 2:03 en 2:05

Edit:
Heb start nr en naam gevonden maar laat het verder voor wat het is zo'n drama is het nou ook weer niet. Maar ben wel benieuwd wat jullie denken van de beelden?

Ik zie het als een soort excuus, op de foto lijkt het heel anders dan in het filmpje.
Je gaat zelf vrij wijd door de meeste bochten misschien dat hij gedacht had dat er iets meer ruimte was om je te passeren en dat hij zn excuus aanbied omdat hij toch wel dichtbij komt ? Ziet er niet echt heel erg boos uit oid
 
Ik heb het stukje een paar keer bekeken en jij doet niks raars naar mijn mening. Dat handje lijkt mij geen verontschuldiging oid; het lijkt er wel degelijk op alsof 'ie je een vinger geeft. Heel vreemd dit!
 
Dit is een internationaal gebaar, over komen waaien uit Noord Korea, en het betekent: "Zit jij ook op MF?"
 
Kan ook dat hij dacht dat je een bekende was. Die geef ik zelf ook altijd “de vinger”. :+
 
Misschien dacht ie dat jij en die klojo die je terug inhaalt nadat jij hem hebt ingehaald vriendjes waren en aan het spelen waren op het circuit? Verder zie ik niet echt iets geks. Qua de rest, je kunt elke bocht ongeveer een meter dichter bij de apex rijden, verder gewoon lekker doorrijden.

Tja hier had ik niet zo snel aan gedacht, maar goed mogelijk. En dit is dan ook echt wel irritant op het circuit.
Maar wij zien het vanuit jou oogpunt nl de camera, en dan doe je niets fout. Als ik ergens voorbij kan doe ik dat en maak me absoluut niet druk wat een ander doet, maar ik trek me ook geen ene reet aan van wat anderen voor gebaren naar mij maken.



Ooit in 2007 kwam een ex Nederlands onk superbike kampioen (met Yamaha R1, maar noem verder geen naam) mij op een normale circuit dag voorbij zetten hoofd schuddend. Ik op mijn gsxr 600 en hij ook op een 600 die hij ff voor iemand uit de buurt "af zou stellen". :') Ik deed mijn best en het ging best aardig al zeg ik het zelf. :+ Maar meneer vond waarschijnlijk dat ik teveel de hele baan benutte. Maar ik had er net zoveel voor betaald als hij. O-) Hij schudde met zijn hoofd en keek recht in mijn helm. 2 ronden later zag ik een aantal bochten voor mij een enorme stofwolk in de rechter grindbak van de ramshoek, en zag hem nog net vanuit mijn ooghoek ondersteboven op zijn helm door de grindbak stuiteren. _O-
Bleek dat de jongen van wie de motor was vlakbij mij stond op de paddock. Toen Bo..oeps (onee geen naam) O-) de motor af kwam leveren, kon ik het toch niet weerstaan om er ff heen te lopen. En met mijn hoofd te schudden hem ff aan te kijken en te zeggen tjajaja....tjongejonge...... :+
Als blikken konden doden was ik toen absoluut een lijk geweest. Heel af en toe kom ik hem nog wel eens tegen, en alleen al als tie mij ziet is volgens mij zijn dag compleet verpest... _O- _O-
Waar je je al niet druk om kan maken...

Om heel eerlijk te zijn schaamde ik me, op het moment dat ik in mijn busje naar huis reed, omdat ik mezelf niet in kon houden toen. En heb me toen voorgenomen zoiets nooit weer te doen. Een verontschuldiging zou ik juist altijd doen, die heb ik ook ooit gekregen toen ik er in de GT af geramd werd, en dat scheelt een hoop onbegrip en frustratie als je eenmaal thuis bent.
 
Hmmm lijkt me toch gewoon de middelvinger... beetje sneu aangezien het gewoon een daggie vrij rijden is toch? Als je echt zo ontzettend goed bent dan lijkt het me toch niet heel moeilijk om jou ergens voorbij te steken op een nette manier. Volgens mij is vrij rijden bedoeld om een beetje lol te hebben toch...
 
Tja hier had ik niet zo snel aan gedacht, maar goed mogelijk. En dit is dan ook echt wel irritant op het circuit.
Maar wij zien het vanuit jou oogpunt nl de camera, en dan doe je niets fout. Als ik ergens voorbij kan doe ik dat en maak me absoluut niet druk wat een ander doet, maar ik trek me ook geen ene reet aan van wat anderen voor gebaren naar mij maken.



Ooit in 2007 kwam een ex Nederlands onk superbike kampioen (met Yamaha R1, maar noem verder geen naam) mij op een normale circuit dag voorbij zetten hoofd schuddend. Ik op mijn gsxr 600 en hij ook op een 600 die hij ff voor iemand uit de buurt "af zou stellen". :') Ik deed mijn best en het ging best aardig al zeg ik het zelf. :+ Maar meneer vond waarschijnlijk dat ik teveel de hele baan benutte. Maar ik had er net zoveel voor betaald als hij. O-) Hij schudde met zijn hoofd en keek recht in mijn helm. 2 ronden later zag ik een aantal bochten voor mij een enorme stofwolk in de rechter grindbak van de ramshoek, en zag hem nog net vanuit mijn ooghoek ondersteboven op zijn helm door de grindbak stuiteren. _O-
Bleek dat de jongen van wie de motor was vlakbij mij stond op de paddock. Toen Bo..oeps (onee geen naam) O-) de motor af kwam leveren, kon ik het toch niet weerstaan om er ff heen te lopen. En met mijn hoofd te schudden hem ff aan te kijken en te zeggen tjajaja....tjongejonge...... :+
Als blikken konden doden was ik toen absoluut een lijk geweest. Heel af en toe kom ik hem nog wel eens tegen, en alleen al als tie mij ziet is volgens mij zijn dag compleet verpest... _O- _O-
Waar je je al niet druk om kan maken...

Om heel eerlijk te zijn schaamde ik me, op het moment dat ik in mijn busje naar huis reed, omdat ik mezelf niet in kon houden toen. En heb me toen voorgenomen zoiets nooit weer te doen. Een verontschuldiging zou ik juist altijd doen, die heb ik ook ooit gekregen toen ik er in de GT af geramd werd, en dat scheelt een hoop onbegrip en frustratie als je eenmaal thuis bent.

Herstel; Bob Withag is geen ONK Superbike-kampioen. Wel meervoudig vice-kampioen.
 
ziet eruit alsof je expres langzamer door de bocht ging om de achteropkomer/de vingeropsteker te dwarsbomen. Bedoel, die bocht kon sneller he :]
Voor de rest heb ik er geen verstand van.
 
Terug
Bovenaan Onderaan