Be-He Landmarkrally 2017

Op zich vind ik het goeie ideeën, maar ik heb nu al moeite de telling correct bij te houden. De Landmarkrally is het enige wat ik met excel doe, dus ik kan niet beweren dat ik een ervaren gebruiker ben.

Deze winter wil ik eens proberen of ik de telling meer kan automatiseren. Als ik het bevredigend voor elkaar krijg, wil ik naar varianten op de telling kijken.

Ook wij willen komend jaar een paar weken op vakantie, daarna moet ik natuurlijk geen zoodje van de telling maken.

Op zich vind ik het best wel goeie plannen, maar ik moet natuurlijk niet in de war raken, anders raakt de aardigheid er af.

Ik zou het ook leuk vinden als de groep wat groter wordt, al maakt ook dat de telling lastiger.
 
Laatst bewerkt:
Nixtrvan; Strikkie is netjes op tijd naar bed gegaan omdat ie om zes uur s'morgens treintjes moet gaan rijden.

Tequila drink ik niet; zit tegenwoordig aan de Salmiaki, als ik tenminste niet de volgende dag moet rijden.

Ik rij trouwens wel door in de winter, maar houd het bij woon/werk verkeer
 
Ik ben eigenwijs en wil het graag zelf uitvogelen. Ik moet er alleen ff tijd voor hebben om de gebruiksaanwijzing goed door te nemen, en mevrouw Strikkie heeft al zoveel klusjes voor me bedacht
 
Ik zit nog ff te herkauwen over het idee met de foto's op unieke dagen.

Metro komt in de zomer een paar weken niet uit. Ik zie ook niet iedere Metro dus wat dat betreft kun je me zo voor de gek houden. :+

Sommige mensen werken op vaste tijden en hebben gewoon niet de tijd om op een unieke dag te scoren. :N
Het is dus lastig om het voor iedereen eerlijk te houden.
Aan de andere kant is het leven niet eerlijk! Dus waarom zou ik alles eerlijk moeten laten verlopen? 8-)

Er zijn vast nog wel een paar bezwaren te bedenken, maar ik vind het een heel leuk idee waar ik graag mee aan de slag wil. :Y

Het idee om niet gevonden Landmarks extra te belonen vind ik ook een goeie, maar dat moet ik op één of andere manier zien te automatiseren.
Ga ik deze winter mee aan de slag.

Straks ga ik met mevrouw Strikkie om de tafel zitten wanneer wokken het beste uitkomt :P , dus dat zie je vanavond.
 
Komende zaterdag 14 Oktober kan iedereen die gereageerd heeft. Dus die wil ik reserveren.
Ik ga er van uit dat de partners meekomen
Dus dat we met acht personen zijn.
Wie nog niet gereageerd heeft kan natuurlijk aansluiten, maar moet dan wel snel melden.
Woensdagavond ga ik reserveren dus dan moet ik het weten.

Zeven uur oké?

Groetjes, Dora en Cor
 
Laatst bewerkt:
Prima ik ben erbij! Partner komt niet mee helaas, die brengt dochterlief naar bed.
Beker komt wel mee, is dat ook goed?
 
Ik heb voor zes personen gereserveerd bij de victory-wok aan de arcadialaan in Alkmaar, om 19:30
19:00 kon niet dus wordt ff later

Gereserveerd onder Landmarkrally :P
 
Laatst bewerkt:
Trofee op de kast.
Heren, het was weer leuk dit jaar!
full
 
Nou begin ik zachtjes aan stokdoof te worden, maar heb ik goed begrepen dat we er meer een soortement toertochten van moeten maken? Dus dat je de meeste Landmarks in één rit kunt scoren?
 
Dus ik denk; he leuk zo'n landmarkralley; want Eddytoo enzo dus ik ga mee doen.... zie ik dat het alleen Noord-Holland is.... damn waarom niet nation-wide? Of is dat er ook maar heb ik het niet gevonden
 
Er is idd ook een landelijke landmarkrally. Deze is voor N-H, volgens mij heeft bijna iedere provincie een eigen rally. Niet iedereen heeft tijd en zin om het hele land door te scheuren :)

Mei is voor deze rally startmaand
 
Terug
Bovenaan Onderaan