Het ZAC topic deel 5

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hebben we al een bijgewerkt klassement? :D

(edit: Lama!! Staat er echt net op volgens mij!!!!)
 
Laatst bewerkt:
Had al een paar keer gekeken, maar waarschijnlijk niet goed. Sta derde in de F2!!! :D Laatste race gewoon uitrijden en dan blijf ik daar wel staan!
 
Had al een paar keer gekeken, maar waarschijnlijk niet goed. Sta derde in de F2!!! :D Laatste race gewoon uitrijden en dan blijf ik daar wel staan!

Nice! Bekertjuh!

3e bij mij lukt alleen als Frank Bremer niet àl te ver voor me finisht en Menno Jongma een race niet rijd. Maar 4e is mogelijk, zeker bij regen :)
 
Laatst bewerkt:
Ik heb Frank de laatste race nog ingehaald, dus dat moet lukken!! (hij stond op slicks.........ik had achter nog een beetje profiel. Dus beide een verkeerde bandenkeus) ;)
 
sport en race rijden maandag samen ....... maar beide klassen zitten al bijna vol
Gaan we echt met 90 man de baan op ?? dacht dat er maar 44 per race op de baan mochten
serieus ? 90 man ??? :N
 
zou RSZ door het samenvoegen van deze 2 klassen nu zelf een probleem hebben gecreëerd , ben benieuwd naar de oplossing , nu er 5 sessies vrij rijden aan het programma zijn toegevoegd :?
 
zou RSZ door het samenvoegen van deze 2 klassen nu zelf een probleem hebben gecreëerd , ben benieuwd naar de oplossing , nu er 5 sessies vrij rijden aan het programma zijn toegevoegd :?

Ja wacht, zou het niet zo zijn dat na boeken van sport of race er in beide klasses 1 plek minder is? Dus dat er voor de gezamelijke race nog 6 vrije plekken zijn?
 
Ja maar als je nu bv 1x sport1000 boekt dat er dan ook automatisch 1 plek minder voor race1000 beschikbaar is.
nee das niet het geval , van de week waren er 28 plekken vrij in de sport en 31 in de race , dan had dat in beide 28 moeten zijn , komt door het mooie weer een aantal dagen geleden liep de inschrijving voor geen meter !! 12 a 13 per klasse en toen hebben ze gedacht , doe maar samen voor een beetje vol veld en wellicht daarom het vrij rijden alsnog toe gevoegd , want het licht moet wel blijven branden bij RSZ
 
Volgens mij is de max. op Assen 40 man tegelijk op de baan.........meer kan en mag niet.
In ieder geval niet meer dan 40 geregistreerde rijders (dus met transponder)
 
Volgens mij is de max. op Assen 40 man tegelijk op de baan.........meer kan en mag niet.
In ieder geval niet meer dan 40 geregistreerde rijders (dus met transponder)

Er mogen 45 rijders in de baan, de inschrijving op de site is hiervoor aangepast.
Dus er kunnen zich max 45 man inschrijven.
 
Zullen we volgend seizoen allemaal wat eerder inschrijven. Dan hebben we geen last van dit soort onduidelijkheden. Maar eens met RF-900, de aantallen zullen wast aangepast zijn.
 
als de nieuwe data op tijd bekend zijn , ga ik proberen het hele seizoen in de racecup te rijden.
heren en dames veel plezier maandag en tot volgend seizoen

:W
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan