racen op een SC59

ja inderdaad heb hem te koop gezet.
vond hem nogal klein en vond hem niet zo snel (in vergelijking met de bmw)
dus ga mijn project circuitmotor weer afbouwen en deze mag weer weg.

motor wel helemaal in orde, maar niet helemaal mijn ding...
 
Ja met de Honda moet je kunnen sturen en niet zoals bij de bmw alleen kunnen gas geven :P :+

maar soms zijn die extra pony's wel handig


Maar succes met de verkoop.
 
Ik heb even geïnventariseerd wat ik allemaal nog heb liggen qua racespullen en hier bleken ook nog heel wat CBR-onderdelen tussen te zitten. Wellicht dat iemand van hier nog iets kan gebruiken?
Het overzicht staat hier.
 
Vorige week op Portimao gereden met de 59. Heerlijk circuit, ik moet alleen nog wat later remmen en eerder op het gas :+ En volgende keer toch wat langer vertanden..
 
15-45 maar voor volgend seizoen ga ik eens met 15-43 expirimenteren.
 
15-45 is inderdaad wel extreem. Origineel is 16-42.

Ik heb zelf een seizoen met 15-42 gereden. Dit seizoen 15-43 wat me beter bevalt, trekt iets lekkerder bocht uit.
 
ik zelf rij met 15-45 moet zeggen dat het niet verkeerd aanvoelt op Assen!
verschil ook enorm hoe snel je rijd en je rijstijl volgens mijn.

ben benieuwd wat RonLooij en Ferry van Rijn meerijden?
 
Een flink aantal pagina's terug in dit topic staat een heel uitgebreide discussie over vertanding.
(Heb nu even geen tijd en zin om die pagina's te zoeken).
Met name Ferry heeft daar zijn ervaring met verschillende vertanding gepost met een tabelletje voor Assen.
Ik heb dat toen geprobeerd maar voor mij werkte dat totaal niet.
 
Een flink aantal pagina's terug in dit topic staat een heel uitgebreide discussie over vertanding.
(Heb nu even geen tijd en zin om die pagina's te zoeken).
Met name Ferry heeft daar zijn ervaring met verschillende vertanding gepost met een tabelletje voor Assen.
Ik heb dat toen geprobeerd maar voor mij werkte dat totaal niet.
Jep pagina 13.
Bedankt voor de tip.
Maar het is inderdaad afhankelijk van je niveau en wat je zelf prettig vind!
 
Ik rij nu ook met 15/45 op Assen. Heb elke verhouding tig keer geprobeert en 15/45 is op dit moment de minst slechte voor me haha
 
wat voor tijd rij je nu met de langzame hoek?
en heb een vraagje met betrekking tot versnellingen, welke versnelling neem je nu de Haarbocht? ik denk dat je Haarbocht in 3 neemt en ga je dan voor Madijk naar 4 of laat je hem staan tot ossenbroeken?

Edit: al gevonden op pagina 13 in je lijst met tandwielverhoudingen!
je laat hem in de 3 staan.
zie wel dat je strubben in de 2 neemt terwijl ik daar naar 1 ga.
overal zitten we wel gelijk met versnellingen.
mijn PR met langzame hoek is 1:50.9
 
Laatst bewerkt:
wat voor tijd rij je nu met de langzame hoek?
en heb een vraagje met betrekking tot versnellingen, welke versnelling neem je nu de Haarbocht? ik denk dat je Haarbocht in 3 neemt en ga je dan voor Madijk naar 4 of laat je hem staan tot ossenbroeken?

Edit: al gevonden op pagina 13 in je lijst met tandwielverhoudingen!
je laat hem in de 3 staan.
zie wel dat je strubben in de 2 neemt terwijl ik daar naar 1 ga.
overal zitten we wel gelijk met versnellingen.
mijn PR met langzame hoek is 1:50.9
Laatst reed ik 45,7 met deze vertanding maar heb er ook een 43ér mee gereden een paar jaar terug. Strubben pak ik in zn 2. Vindt ik fijner bij deze vertanding maar het zou iets sneller zijn om de Strubben in zn 1 te doen en dan heel snel door naar 2 :)
 
dat is wel een stukje sneller dan mijn :}
maar ik heb nu je filmpje(van je blog)van een rondje op assen gekeken en voor mijn even aantekeningen gemaakt, echt super man dat je dat gedaan hebt :t

ik ben ooit bij racecracks begonnen met circuit dagje op een hornet 600 en 6 jaar later rij ik in de ZAC race cup :)
je had er wel toen beter bij kunnen vertellen voordat ik die dag begon dat het enorm verslavend is en hoe harder je gaat hoe duurder het wordt :')

gr steve

trouwens maandag meer mensen die naar Assen komen voor de laatste ZAC dag?
 
Terug
Bovenaan Onderaan