SV 650/1000N topic, deel III

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoi,

Ik kom uit Pijnacker en wil ook afspreken bij de Andel. Wel eerst mijn jarige dochter naar Eindhoven-airport brengen, eerder die dag. Dus eerst om 4.00 u naar Eindhoven, dan terug, de hondjes uitlaten en dan pas op de motorfiets. Waar wonen jullie dan, hier aan deze kant van Nederland? Ik rijd nu 1 jaar op de SV, maar ben nog niet een andere SV tegen gekomen. :W :]

Groet

Pietro[afbeelding]

Mijn avatar zou mijn woonplaats moeten veraden denk ik zo..
Maar tot morgen dan bij de andel.. zijn we met zen 5-en :t
 
Ik vertrek dan rond 8 uur 8.15 naar de andel.. nog effe tussen stop maken bij de bp op de n211; ik giet altijd euro98 in de sv :)
 
Op werk.. zie dat het om 10:00 inloop is in Barneveld.. denk dat ik op de SV stap en morgen langskom.. kom vanuit richting vlaardingen dus wellicht haal ik de Andel tijd ook nog wel.. moet alleen uiterlijk 11:15 weer huiswaarts om op tijd te zijn voor mijn dienst.
 
ik trap morgen mijn blauwe cafefighter ook even aan. kom ik even naar barneveld, maar kan helaas niet mee met de rit. andere verplichtingen. mijn sv gaat namelijk uit elkaar voor een nieuw likje verf.
 
ok gezellig... zijn we met 6 man bij de andel..

we rijden wel rond 09.00 uur weg.. dus wie te laat is rijd alleen verder :+
 
Mogguh!

Even ontbijten, tanken en op pad, maar ook ik rijd de toerrit niet mee, heb andere verplichtingen thuis. Ga ook zo rond 11.00 weer richting Rotterdam terug, tot zo!

:W
 
Ga het helaas niet redden, gisteren kroonplaat binnen past deze niet :( , en hoe de clipons nu staan red ik het echt niet tot Barneveld volgende keer beter, nu Tyga van de kroonplaat maar gemaild ben benieuwd wat ze te zeggen hebben. ;(
 
Laatst bewerkt:
Jammer dat je het niet kon redden met die kroonplaat, ben benieuwd wat ze bij Tyga te zeggen hebben.
De opkomst was best veel, ik kon zelf de rit niet meerijden want had andere dingen vanmiddag, maar hier een paar foto's:
full

full


Is zeker voor herhaling vatbaar! Leuk gekletst en de gezichten van de leden op de diverse SV-topic's gezien :) Zynex bedankt voor de SV sleutelhanger :t
 
Leuk hoor zo'n toertochtje. Ik doe nòg eens mee.
Moet je kijken wat dat ding eruit ziet.
Wie díe tocht heeft bedacht ;)

full

full


Ik hoor de reacties nog van mensen die 'niet in grote groepen willen rijden.'
Nou, dat laatste is volgens mij helemaal gelukt. _O-
Ik denk dat we na 800 meter al op 2 groepjes van 3 en 4 man zaten, waarvan na een al dan niet geplande 'afvalrace' 3 motoren weer in Barneveld zijn gearriveerd.
*O*.

Zonder gekheid: Op het wat chaotische verloop van de toertocht na was het wat mij betreft een zeer geslaagde dag.
Gezellig motoren gekeken, leuke opkomst, leuke verhalen, mooie toertocht en goedgezinde weergoden.
Veel mensen weer eens terug gezien die ik in eerste instantie niet via het forum kende, en veel SV-fans ontmoet die ik tot vandaag alleen virtueel kende.

Het verbeterpunt voor de volgende editie SV-meet&greet is toch wel iets meer structuur in het toertochtgedeelte. Telefoonnummers uitwisselen voor vertrek, iets meer mensen met een navi ...
Maar goed, aan het eind van de rit is de lol er niet minder om geweest.

Zynex, dank voor de SV-sleutelhanger. :t Het schoonste onderdeel aan mijn SV ...
Ivo, dank voor de toertocht. Kan de rekening van de wasstraat naar jou? ;)
Motorhuis 'De Valkenier,' bedankt voor het beschikbaar stellen van de locatie, het vrijhouden/maken van de strip voor de SV's, en de voortreffelijke ontvangst, ook na de toertocht.

Fijn weekend allemaal, voor nu.
Succes met de SV's en tot de volgende meeting!

Wie was nou de persoon die met Ivo, Pietro en mij reed en er waarschijnlijk te laat achter kwam dat we de rotonde bij Vianen helemaal rond gingen en waarschijnlijk niets anders meer kon dan de oprit naar de A27 oprijden??
 
Laatst bewerkt:

Een link naar youtube: klein stukje van het ritje van vandaag, vanuit Barneveld. Het eerste groepje, dat na 1 km, aan de horizon was verdwenen. Ik hoop, dat het is gelukt. Niet mijn alledaagse bezigheid: youtube filmpjes plaatsen :$
 
Euh ja oeps. Ging allemaal wel gesmeerd vandaag(met modder).
Maar was mooi! Heerlijk weer, mooie opkomst en ondanks dat het niet super soepel verliep een lekker ritje.
De dag teller tikte 570km aan, een ritje van (oeps) 150km en de rest snelweg kilometers gevreten.
Bedankt voor het voorrijden Zynex en Roger!
 
Bedankt voor het organiseren voor de meet en greet. mooie SV's en zit nou toch nog even naar spiegels en vering te kijken :-) en navigatie Geweldig weer en leuke rit erna toe :]
Volgende keer hoop ik wel mee te toeren.. in plaats van te varen zeg maar. Want als ik de foto en video zo heb gezien is het wel een tocht geweest.. half enduro?

Zynex nog bedankt voor de sleutelhanger.
 
Wat een bijzondere rit was dat zaterdag. Slechts drie SV's haalden de finish, en kwamen dus als beste uit de test:

full


Twee ervan hebben zwaar Off Route gereden, wat ze ook was aan te zien. De mijne heeft nog een groot deel van de geplande route gereden. In het eerste (maar al snel laatste) groepje van drie, later twee, en nog later één, dat niet aan de horizon verdween, maar wachtend in een zijweg voorbij werd geraasd door de rest. Het bijzondere was dan weer dat de drie SV's uit verschillende richtingen toch nagenoeg gelijktijdig terugkeerden bij Motorhuis De Valkenier.

Snapt iemand het nog? Wat ik zei, het was een bijzondere rit. Maar de volgende keer ga ik gewoon weer mee!

Bedankt Roger voor de organisatie, Zynex voor de navigatie (waar ik dus een heel groot gedeelte van de route nog wèl van gebruik van heb mogen maken), Pietro voor de filmpjes, en iedereen voor de leuke bijeenkomst!
 
Was toch wel vreselijk benieuwd, waar en in welke zijweg jullie ons voorbij zagen razen? Ik weet uit ervaring met het in groepen rijden, en je elkaar kwijt raakt, probeert weer bij elkaar te komen door te stoppen, op een veilige, overzichtelijke plek. Vaak kan dat bij een benzinepomp. Ik heb dan ook die speciaal in de gaten gehouden en de meeste zijwegen idem dito.

Ik keek naar jullie in Lunteren, in Ede, in Veenendaal, in Elst( off-route ). Zo kwamen we in Amerongen en in Amerongen de dijk op, naar Wijk bij Duurstede. Daar nog gekeken, naar een pas getrouwd stel, met een bruid in een witte trouwjurk met blote schouders. Jaa, ik geef mijn ogen goed de kost, en er ontgaat mij weinig, maar het eerste/laatste groepje kon ik nergens ontwaren. |(

Ik ben, voor het offroad- gebeuren, snel naar de A12 gesjeesd.

SV piloten zijn, kennelijk dus vrije, onafhankelijke vogels, die het liefst soleren, of in zo klein mogelijke groepjes rijden ;) :Y :t :]

Ik kijk graag uit naar een volgende ontmoeting en toerrit :Y
 
Waar bleven diegene die de finish niet haalde dan?

Don't take it too serious ;) . Niet iedereen was van plan om de hele rit te rijden, dus de overige rijders zijn gewoon eerder afgehaakt. In overleg. Het was gewoon zo'n mooi plaatje, die drie 1st gen SV's na de rit, daar moest even een verhaal bij.

@Thunderkid: 't Was eigenlijk de eerste de beste afslag schuin linksaf. Goed zichtbaar, dachten we... Ik stuur je wel even een PB hierover.
 
Heeft iemand van jullie dit wel eeens op een SV gezien / gehoord?
Universele Inlaat 51mm Motorfiets Uitlaat Rvs Laser Akrapovic Motorbike Uitlaatpijp Escape Dual Neuzen Tips in Universele Inlaat 51mm Motorfiets Uitlaat Rvs Laser Akrapovic Motorbike Uitlaatpijp Escape Dual Neuzen Tips van Uitlaat & Exhaust Systems op AliExpress.com | Alibaba Groep
full

Zal wel erg gaaf staan , maar ook erg luid klinken op een tweepitter, denk ik.
Wel mooi kort, het aansluitgedeelte kan zo in de afgezaagde pijp na de originele collector.
Komt aan het eind van de demper misschien net zo ver als de duo voetrust.
 
Laatst bewerkt:
Heeft iemand van jullie dit wel eeens op een SV gezien / gehoord?
Universele Inlaat 51mm Motorfiets Uitlaat Rvs Laser Akrapovic Motorbike Uitlaatpijp Escape Dual Neuzen Tips in Universele Inlaat 51mm Motorfiets Uitlaat Rvs Laser Akrapovic Motorbike Uitlaatpijp Escape Dual Neuzen Tips van Uitlaat & Exhaust Systems op AliExpress.com | Alibaba Groep
[afbeelding]
Zal wel erg gaaf staan , maar ook erg luid klinken op een tweepitter, denk ik.
Wel mooi kort, het aansluitgedeelte kan zo in de afgezaagde pijp na de originele collector.
Komt aan het eind van de demper misschien net zo ver als de duo voetrust.

Denk dat het voor geen meter klinkt en weg gegooid geld is, opvallen zal je er wel mee doen denk ik ook bij de blauwe petten brigade.
 
Heeft iemand van jullie dit wel eeens op een SV gezien / gehoord?
Universele Inlaat 51mm Motorfiets Uitlaat Rvs Laser Akrapovic Motorbike Uitlaatpijp Escape Dual Neuzen Tips in Universele Inlaat 51mm Motorfiets Uitlaat Rvs Laser Akrapovic Motorbike Uitlaatpijp Escape Dual Neuzen Tips van Uitlaat & Exhaust Systems op AliExpress.com | Alibaba Groep
[afbeelding]
Zal wel erg gaaf staan , maar ook erg luid klinken op een tweepitter, denk ik.
Wel mooi kort, het aansluitgedeelte kan zo in de afgezaagde pijp na de originele collector.
Komt aan het eind van de demper misschien net zo ver als de duo voetrust.

zoek een mooie (gebruikte) uitlaat op en ik heb wel een adresje die de uitlaat er voor een normale prijs voor je op zet in de positie die jij wilt. highmount is ook geen probleem. denk dat standaard monster uitlaten ook niet raar staan en deze kan je ook voor normale prijzen krijgen.
 
Hellowa Mede SV'ers!

Het was heel gezellig jullie allemaal even gezien te hebben.
Balen dat ik de rit niet mee kon, maar zoals ondertussen wel duidelijk is.. was het meer spoorzoekertje en ik heb nooit bij de padvinders gezeten. :9 Dus misschien was het maar goed ook ;)

Plaatje waar we echt ALLEMAAL op staan:
22496178_1474520132625603_3442359210262335630_o.jpg



Verder nog een kleine update omtrent SV nummer 2.
Gisteravond weer lekker bezig geweest. Nog een paar puntjes.
Uitlaat stiller en lekvrij maken, knipperlichten voorzijde, remleidingen vervangen en last but not least, Elektra probleem voorste cylinder aanpakken.

Natuurlijk een paar fototjes weer :+

En als mini update: iemand in Breda wilt de dempers voor SV nummer 1 opknappen. Schuren, vullen en spuiten. Moet nog even goed afgestemd worden maar gelukkig gaat dit ook gebeuren, en hoef ik niet opzoek naar nieuwe dempers.

22449796_1474519232625693_7890947640195095050_n.jpg


22519332_1474519212625695_1864664015888068908_n.jpg
 
Laatst bewerkt:
Denny, mocht je stalen remleidingen nodig hebben, ik heb nog een setje liggen hier.
Wel gebruikt, maar goed. Het gaat om de 2 die van je klauwen naar het verdeel stuk lopen.(zaten bij een partijtje sv onderdelen, maar heb ze niet nodig,heb al stalen remleidingen nml).
Gratis af te halen.
Leuke foto trouwens! :t
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan