Valentino Rossi deel 19 - Vanuit de schaduw

Rossi staat na Valencia '17...

  • 1e

    Stemmen: 17 31,5%
  • 2e

    Stemmen: 9 16,7%
  • 3e

    Stemmen: 12 22,2%
  • Anders

    Stemmen: 16 29,6%

  • Totaal aantal stemmers
    54
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
jammer dat Rossi onderuit is gegaan , dan maar verder voor Dovi gesupporterd en met succes , alles is beter dan een overwinning van marquez :r
 
Als je dan toch met een semi-gebroken been moet vallen, dan liever ergens verloren in de achterhoede dan vechtend voor podium. Een race als vandaag laat maar weer zien: ook zonder Rossi blijft MotoGP een fantastische sport om naar te kijken. *O*
 
jammer dat Rossi onderuit is gegaan , dan maar verder voor Dovi gesupporterd en met succes , alles is beter dan een overwinning van marquez :r

Geniet maar van Marquez voor zolang het duurt. Het kan lang duren voor er weer een gelijkwaardig talent opstaat. Als je me niet geloofd kijk dan naar de statistieken en records
Marc Márquez - Wikipedia
 
Laatst bewerkt:
Als je dan toch met een semi-gebroken been moet vallen, dan liever ergens verloren in de achterhoede dan vechtend voor podium. Een race als vandaag laat maar weer zien: ook zonder Rossi blijft MotoGP een fantastische sport om naar te kijken. *O*

Yep helemaal met je eens heb genoten van de Motogp,zonder steeds dat geouwehoer over Rossi heerlijk *O* *O* *O* *O*
 
Schijnt puur om tractie te draaien, geven de beide fabriekscoureurs aan.
Zarco deed het super maar die beide inval coureurs kwamen in het verhaal ook niet meer voor, waardoor ik dus denk dat deze omstandigheden ( net als in Assen ) Zarco wel liggen

Zou het elektronica probleem zijn of toch het frame/swingarm?
Ik heb zo'n idee dat het de elektronica is.
 
En zo zijn de VR fans...
Hopend op een podium strijd met VR, en anders
genieten van een mooie strijd.
Ongeacht wie er wint..
 
Zou het elektronica probleem zijn of toch het frame/swingarm?
Ik heb zo'n idee dat het de elektronica is.


Lijkt me persoonlijk heel erg raar als het de swingarm is die zorgt voor tractie gebrek, maar het zal vast kunnen.
Persoonlijk denk ik in de richting van Electronica, als het de banden zouden zijn zoals YonnyHernandez aangeeft zou het niet in de regen en het droge gebeuren lijkt me
 
jammer dat Rossi onderuit is gegaan , dan maar verder voor Dovi gesupporterd en met succes , alles is beter dan een overwinning van marquez :r
Ach, die pakt de titel toch wel. En het zal zeer waarschijnlijk ook niet de laatste zijn.
Maar ik moet toegeven dat ik niet/nooit verwacht had dat Dovi deze race zou winnen.
 
Wat me de laatste tijd opvalt, is dat Rossi meer risico's neemt dan Vinales.

Ik vind hem vooral niet zo slim dit seizoen. Alleen het feit al dat je met een gebroken been gaat rijden op zo'n waterglijbaan terwijl er niets vanaf hangt.

Alsof het wat minder wordt en hij moet compenseren op een andere manier. Ik weet het niet....


Verder was het een gave race! Dovi en Marques maakten er wel een spektakel van op het einde. :]
 
Ik vind hem vooral niet zo slim dit seizoen. Alleen het feit al dat je met een gebroken been gaat rijden op zo'n waterglijbaan terwijl er niets vanaf hangt.

Alsof het wat minder wordt en hij moet compenseren op een andere manier. Ik weet het niet....


Verder was het een gave race! Dovi en Marques maakten er wel een spektakel van op het einde. :]

Dat been was al geen issue meer hoor, als je twee weken eerder een heel weekend zonder grote problemen rijdt, dan is het toch raar dat je twee weken later niet gaat rijden? Ook al is het nat..
 
Dat been was al geen issue meer hoor, als je twee weken eerder een heel weekend zonder grote problemen rijdt, dan is het toch raar dat je twee weken later niet gaat rijden? Ook al is het nat..

Ik vind dat wel raar wanneer je pennen in je been hebt zitten.

Heb je wat te winnen... wellicht..

Hij heeft niets te winnen, want kampioen worden zit er niet in. Vervolgens is het 1 groot waterballet en gaat die nog op z'n plaat ook.

Ik vind het vooral dom of die nu pijn heeft of niet.
 
Laatst bewerkt:
Ik vind dat wel raar wanneer je pennen in je been hebt zitten.

Heb je wat te winnen... wellicht..

Hij heeft niets te winnen, want kampioen worden zit er niet in. Vervolgens is het 1 groot waterballet en gaat die nog op z'n plaat ook.

Ik vind het vooral dom of die nu pijn heeft of niet.


Ieder natuurlijk zn mening maar ik hoop dat motorracers nooit zulke mietjes worden als bijvoorbeeld voetballers etc.
Dus gewoon zodra je weer kan gas geven !! Risico zijn ze zich bewust van.. lopen ze elke race namelijk
 
ja, dat noemen ze nu passie. :]

Ik vind hem vooral niet zo slim dit seizoen. Alleen het feit al dat je met een gebroken been gaat rijden op zo'n waterglijbaan terwijl er niets vanaf hangt.

Alsof het wat minder wordt en hij moet compenseren op een andere manier. Ik weet het niet....


Verder was het een gave race! Dovi en Marques maakten er wel een spektakel van op het einde. :]
 
Ook gepassioneerd zijn kan er voor zorgen dat je niet slim bezig bent. :)
 
Ieder natuurlijk zn mening maar ik hoop dat motorracers nooit zulke mietjes worden als bijvoorbeeld voetballers etc.
Dus gewoon zodra je weer kan gas geven !! Risico zijn ze zich bewust van.. lopen ze elke race namelijk

_O- _O- _O-
:t

En 1 minuut later rennen ze weer vrolijk in de rondte als of er niets gebeurt is.
Wat een sport zeg |(
 
Kunnen ze niet gewoon de software van Tech3 laden dan? ;)

Ander frame, andere blok, andere uitlaat en andere rijstijl?
Ze missen een testrijder a la Pirro/Kallio, die wel alles er uit weet te persen.
Nakasuga is niet snel genoeg om de limieten/beperkingen te vinden
 
Laatst bewerkt:
Ander frame, andere blok, andere uitlaat en andere rijstijl?
Ze missen een testrijder a la Pirro/Kallio, die wel alles er uit weet te persen.
Nakasuga is niet snel genoeg om de limieten/beperkingen te vinden
Nu haal je er heel veel bij ;) en daarvoor dacht je alleen de elektronica?
Dus ik ben het eens met deze 'nieuwe' conclusie van jezelf. :+ ;)
 
Laatst bewerkt:
Misschien is de feedback van de rijders wel niet voldoende, Honda had ook een slechte start van het seizoen maar die hadden het toch vrij snel redelijk voor mekaar, Ducati hetzelfde verhaal.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan