KTM Duke 690 IV Topic Zwei

Status
Niet open voor verdere reacties.
Waarom 125 en geen 390?
Omdat mijn kinderen de leeftijd beginnen te bereiken dat ze motor mogen gaan rijden, en aangezien dat de eerste jaren moet op een 125 .... -O-
 
Laatst bewerkt:
beste alle,
(nu weet ik niet of ik hier goed ben met me vraag)

mijn naam is berend, en ben 26 jaar...( en NIEUW op MF)

nu heb ik mijn motorrijbewijs. en wil een motor gaan aanschaffen t liefst rond de 750 cc met abs...
ik zat zelf te denken aan een KTM 690 en nu is t mijn vraag.

Waar moet ik opletten bij t aanschaffen van een Motor, bij particulier en of een bedrijf..
want t zou me eerste motor kunnen worden
ik lees t graag.

met vriendelijke groet
(Berend) Motobeer
 
Hoi Motobeer(leuke naam :P ), ik denk dat er bij deze motor niet iets specifieks is, het belangrijkste is dat je iemand meeneemt die er verstand van heeft, dat helpt al een hoop!
 
Mooi tassen, al zou een bijpassen topkoffer ook niet misstaan :P

Deze week nieuw Micheling CT2 laten monteren. Helaas alleen maar regen tot nu toe, dus geen idee hoe ze rijden.
koffer is duur, en deze had ik nog liggen incl montage plaat :+ wel nog ff de goeie oranje spuitbus-kleur vinden (ral2009 is de verkeerde voor de onze) dan kan ik de koffer wat oranje accenten meegeven :)
 
Mijn ketting en tandwielen zouden moeten vervangen worden na 27.000km.
Weet er iemand waar ik zo'n setje kan kopen, het moet wel een oranje tandwiel zijn.
Ik weet wel niet meer juist of dit een origineel setje was van een 690R of dit een powerparts onderdeel is.
 
Aankomende zaterdag de nieuwe mapping laten plaatsen bij goedhart.
En in de tussentijd eens lekker rondkijken en koffie drinken nog meer duke’s die zaterdag op pad gaan?
 
Nou gezellig verder niemand ?
Als ik een Duke zou hebben en geen SV meeting zou organiseren op die dag zou ik van de partij zijn. Het wordt TOPweer!!
Veel plezier :] :]
 
Laatst bewerkt:
En daar moet dan een nrplaat op die achter het achterwiel uitkomt...

Maar wel cool ding. Ben benieuwd naar het productiemodel. Wordt volgende week voorgesteld, dacht ik?
 
En daar moet dan een nrplaat op die achter het achterwiel uitkomt...

Maar wel cool ding. Ben benieuwd naar het productiemodel. Wordt volgende week voorgesteld, dacht ik?

Ik vind dat ze moeten toestaan dat je de nummerplaat ook op de achterkant van je jack (rug) mag plaatsen ;-)

Hoeft geen metaal te zijn kan prima in kunststof/rubber..?

Beter zichtbaar en esthetisch.

Alleen lastig als je meerdere motoren hebt natuurlijk
 
Laatst bewerkt:
zo het eerste weekendje sauerland (winterberg) zit erop, 1000 hele fijne pretkilometers erbij. wat een fijn speelfietsje zeg! wist natuurlijk wel een beetje wat ik kon (en hoopte te) verwachten, maar deze overtreft de verwachtingen toch wel. zo fijn strak te sturen, maar zo speels met omgooien. heerlijk. vering ook niks aan (hoeven) doen, die staat prima.
enige puntje van aandacht is de tandwiel verhouding, daar ga ik om te beginnen een 42 tands (ipv 40) achtertandwiel op gooien. ook nog ff wennen aan het powerparts zadel, misschien vind ik het origineel wel fijner (minder kommetje/wat vlakker).

plaatje bij het praatje
JUPve99C.jpg

(en die blauwe tomtom wordt nog oranje hoor :+ )
 
Laatst bewerkt:
En je hebt ook super weer gehad
Ik ben jaloers :Y
Ik heb ondertussen mijn uitlaat gemonteerd luchtfilter aangepast en software aan laten passen
full
 
Laatst bewerkt:
SDR weggebracht voor grote beurt.

Ra ra ra wat krijg ik mee als leenmotor:
22540091_1731050340262238_7021637923631242580_n.jpg


Moet zeggen: heb me best wel vermaakt op die duke =)
Leuk speelgoed, vooral in de bochtjes.
Wel een hoog brommer gehalte qua geluid met die standaard uitlaat.
 
iemand een zo goed als nieuw power-parts zadel overnemen? heb er afgelopen weekend 1000km op gereden maar ik vind het originele zadel iets fijner van vorm (wat platter) dan het powerparts zadel...

prijs komen we wel uit
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan