Het geweldige Honda CBR1000RR Fireblade topic deel 81

Status
Niet open voor verdere reacties.
Beste leden,

Ik ben nieuw hier en heb jullie hulp nodig, ik sta op het punt een Fireblade te kopen van bouwjaar 2005 waar moet ik op letten?
Aangezien jullie ervaring hebben met deze mooie motor dacht ik laat ik de vraag hier maar stellen!

Alvast bedankt!!
 
Beste leden,

Ik ben nieuw hier en heb jullie hulp nodig, ik sta op het punt een Fireblade te kopen van bouwjaar 2005 waar moet ik op letten?
Aangezien jullie ervaring hebben met deze mooie motor dacht ik laat ik de vraag hier maar stellen!

Alvast bedankt!!

De gewoonlijke gebruiksslijtage, bandjes, remblokken e.d. De optische gebruiksslijtage gerelateerd aan km stand.
Als je nog gaat proef rijden even de handjes van het stuur of ie niet danst of weg trekt, geen trillingen tijdens het remmen en dan als ie warm is ff gassen, mag wel iets pluimen maar het moet geen diesel zijn!!!

Succes met de aankoop...
 
De gewoonlijke gebruiksslijtage, bandjes, remblokken e.d. De optische gebruiksslijtage gerelateerd aan km stand.
Als je nog gaat proef rijden even de handjes van het stuur of ie niet danst of weg trekt, geen trillingen tijdens het remmen en dan als ie warm is ff gassen, mag wel iets pluimen maar het moet geen diesel zijn!!!

Succes met de aankoop...

Thanks VFR nelis, dan maar een snel gaan kijken, en hopelijk deze mooie aanschaf doen!
 
Dacht ook een lang weekendje te pakken maar gaat niet lukken, druk druk druk.

Zondag dan maar vroeg op pad en deze keer maar weer eens de waal en rijndijken afraggen en voor het echt druk wordt met de fietsende zondagrijders weer thuis en moto gp kijken :)
 
Dacht ook een lang weekendje te pakken maar gaat niet lukken, druk druk druk.

Zondag dan maar vroeg op pad en deze keer maar weer eens de waal en rijndijken afraggen en voor het echt druk wordt met de fietsende zondagrijders weer thuis en moto gp kijken :)

Ehh, ff niet aan gedacht, moto gp is in Japan |( wordt een vroegertje :Z
 
Het was weer lekker rondom de Rursee :)

20171013_131120.jpg


Weer wat lekkere fun km's op het tellerke geknald :]
 
Laatst bewerkt:
Helaas geen dagje Eifel voor mij maar vandaag toch heerlijk gereden langs div. watertjes...
24yo2ux.jpg
 
Na dat ik in maart mijn 2005 blade verkocht en een r1 2009 kocht heb ik nu weer een blade gekocht. 2006 met een geblueprint blok, pmv wielen, brembo remmerij, valtermoto remschakelset, Bitubo achtershock, aangepaste voorvering en natuurlijk een akra demper.

met andere woorden. I'M BACK!

full
 
Laatst bewerkt:
~
Na dat ik in maart mijn 2005 blade verkocht en een r1 2009 kocht heb ik nu weer een blade gekocht. 2006 met een geblueprint blok, pmv wielen, brembo remmerij, valtermoto remschakelset, Bitubo achtershock, aangepaste voorvering en natuurlijk een akra demper.

met andere woorden. I'M BACK!

[afbeelding][/quot

Das un dikke Blade :t

R1 beviel dus niet zo ????
 
\
Na dat ik in maart mijn 2005 blade verkocht en een r1 2009 kocht heb ik nu weer een blade gekocht. 2006 met een geblueprint blok, pmv wielen, brembo remmerij, valtermoto remschakelset, Bitubo achtershock, aangepaste voorvering en natuurlijk een akra demper.

met andere woorden. I'M BACK!

[afbeelding][/quot

Das un dikke Blade :t

R1 beviel dus niet zo ????

r1 was prachtig, maar met een dochtertje en dan weinig tot geen km maken schrijft dat wel snel af. deze staat mooier in de garage.
 
Laatst bewerkt:
Helaas geen dagje Eifel voor mij maar vandaag toch heerlijk gereden langs div. watertjes... [afbeelding]

Mooi plaatje @Ron

Hier gisteren samen met de VFRiendin ook nog wat dijkjes afgereden, begonnen in Heusden, geeindigd bij Gennep en toen binnendoor richting Home :)

22339486_1437063573028625_2996839973989529430_o.jpg


Toch weer een dikke 800 erbij gezet dit "lange" weekend :P
 
Na dat ik in maart mijn 2005 blade verkocht en een r1 2009 kocht heb ik nu weer een blade gekocht. 2006 met een geblueprint blok, pmv wielen, brembo remmerij, valtermoto remschakelset, Bitubo achtershock, aangepaste voorvering en natuurlijk een akra demper.

met andere woorden. I'M BACK!

[afbeelding]

Mooie bike en veel plezier er mee!!! ;)
 
Afgelopen zaterdag mijn 1e rit van het jaar gemaakt. 480km naar, in en terug van Luxemburg. Was weer even wennen met heel wat spierpijn en vermoeidheid tot gevolg, maar wel een bevestiging waarom de blade nog altijd in de garage blijft staan en ik hem niet verkoop. Ondanks de weinige km's van dit seizoen. Wat blijft het toch een heerlijke machine.
 
Afgelopen zaterdag mijn 1e rit van het jaar gemaakt. 480km naar, in en terug van Luxemburg. Was weer even wennen met heel wat spierpijn en vermoeidheid tot gevolg, maar wel een bevestiging waarom de blade nog altijd in de garage blijft staan en ik hem niet verkoop. Ondanks de weinige km's van dit seizoen. Wat blijft het toch een heerlijke machine.

:t :t :t
 
Na dat ik in maart mijn 2005 blade verkocht en een r1 2009 kocht heb ik nu weer een blade gekocht. 2006 met een geblueprint blok, pmv wielen, brembo remmerij, valtermoto remschakelset, Bitubo achtershock, aangepaste voorvering en natuurlijk een akra demper.

met andere woorden. I'M BACK!

[afbeelding]

Kijk mooie bike!
 
Mooi plaatje @Ron

Hier gisteren samen met de VFRiendin ook nog wat dijkjes afgereden, begonnen in Heusden, geeindigd bij Gennep en toen binnendoor richting Home :)

[afbeelding]

Toch weer een dikke 800 erbij gezet dit "lange" weekend :P

Daar waren we gisteren ook :)

Aardig ritje gemaakt gisteren, Rijndijk, Waaldijk en via de mooie op afritten a15,a50,a73 naar cuyck, mill, wanroy, vierlingsbeek, pontje naar bergen, maasduinen, stukje duitsland bij weeze en via de speeltuin in heijen gennep weer naar huus om af te sluiten met een koud biertje :P
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan