Jorge Lorenzo deel 6, back in blue

Plaats gelijk de vele andere vervelende reacties van je of waren die ook niet zo bedoeld :?.of slaap je echt in die JL pyama :t

Nee, de rest is puur bedoeld als grap waarbij het feit dat jij je er zo door laat opnaaien een soort van bonus is :+
 
:^

Hier helaas niet getourd, ik had deze week storingsdienst -O-

Met gemiddeld 2 a 3 storingen waar ik heen moet per weekend ga ik gewoon rijden en zorg dat ik als het nodig is binnen een uur thuis kan zijn om de bus te pakken.
Maar met veel storingen is natuurlijk een ander verhaal.
 
Lekker heerlijk zondagje getourd. Kijk je hier even: Gezellig als vanouds weer. Je voelt je meteen welkom :')
Eindelijk meer dan één of twee personen die het opnemen voor JL. :+

Jorge is veelbelovend bezig en Dovi ineens de professor. :}
 
full
Carrera complicada con mucha agua en la pista, hemos luchado hasta el final terminando 6º. / Difficult race, too much water on the track, but we fought until the end finishing 6th. #JapaneseGP #JL99 😈
 
Laatst bewerkt:
Wat een negatief sfeertje hier mannen.
JL deed het super, en had makkelijk op het podium kunnen staan
als Zarco geen roet in het eten had gegooid.

Het was zijn schuld dat hij niet mee kon komen voor in O-)

Dovi voor #1


Sjips, verkeerde topic hier.....
 
Laatst bewerkt:
Wat een negatief sfeertje hier mannen.
JL deed het super, en had makkelijk op het podium kunnen staan
als Zarco geen roet in het eten had gegooid.

Het was zijn schuld dat hij niet mee kon komen voor in O-)

Dovi voor #1
Sjips, verkeerde topic hier.....

Lorenzo liet een enorm gat voor Zarco open en geeft hem daarna de schuld. Voor de rest was ook weer duidelijk een typische Jl race.. zodra mensen hem gaan inhalen valt hij heel hard terug.
 
Volgende week een baantje waar de Ducati het vorig jaar goed deed, word nog spannend of hij Petrucci achter zich weet te houden in de eindstand, 6 puntjes verschil...
 
Lorenzo heeft een machtige race gereden!
Goede zaken voor Ducati gedaan en bewezen gewoon zijn mannetje te staan in de regen en op de Duc!

Rossi was ver te zoeken, tijd om te stoppen!
 
Terug
Bovenaan Onderaan