Triumph Street Triple topic deel 24

Ik wil voor de winterstalling even zo'n paddockstand regelen, maar weet niet hoe mijn Street daarin kan staan. Jullie hebben hier vast wel ervaringen mee, welke moet ik hebben en moet ik nog van die bobbins hebben, of zitten die er bij mij al op (die zwarte dingen)?

Bedankt alvast!

5RNnCw.jpg


toM63q.jpg
 
Ik wil voor de winterstalling even zo'n paddockstand regelen, maar weet niet hoe mijn Street daarin kan staan. Jullie hebben hier vast wel ervaringen mee, welke moet ik hebben en moet ik nog van die bobbins hebben, of zitten die er bij mij al op (die zwarte dingen)?

Bedankt alvast!

[afbeelding]

[afbeelding]

Die zwarte puisten zijn inderdaad bobbins. Bike Lift heeft mooie stands :Y Wel adapters nodig, van die vorkjes.
 
Ik heb er eentje van zon frans merk, was wat minder duurt, brak dan ook af in duitsland. What you pay for is wat you get.
 
Ik heb de orginele Triumph zelf. Deze kun je op 2 manieren monteren.
Op de 'lange' manier met verlengstuk en de 'korte' manier zonder verlengstuk.
Tuurlijk gemonteerd zonder verlengstuk. De 2 reflectors aan de zijkanten er ff afgetjopt met een doorslijpschijfje. Wordt geleverd met LED kentekenverlichting. Montagedeel aan de motor is een alu gietstuk en mooi zwart gecoat. Resultaat top en reuze robuust. Is niet goedkoop, maar dan heppie ook wat.

Deze dus:

Kentekenplaathouder | Triumph Motorcycles{B9677E09-AD20-4265-A2F9-43013CB2B94C}&selectedBikeModel={C2B3CA78-D171-46BA-B1C2-D6C4172C52BE}&selectedBikeVariant={0DE9D515-7AAF-41DC-9CF2-A08D155B42E6}&keyWord=&resultsLimit=16&CategorySelection=000000000

Korte uitvoering, klik op thumbnail onderaan... :W
 
Laatst bewerkt:
Ik heb de orginele Triumph zelf. Deze kun je op 2 manieren monteren.
Op de 'lange' manier met verlengstuk en de 'korte' manier zonder verlengstuk.
Tuurlijk gemonteerd zonder verlengstuk. De 2 reflectors aan de zijkanten er ff afgetjopt met een doorslijpschijfje. Wordt geleverd met LED kentekenverlichting. Montagedeel aan de motor is een alu gietstuk en mooi zwart gecoat. Resultaat top en reuze robuust. Is niet goedkoop, maar dan heppie ook wat.

Deze dus:

Kentekenplaathouder | Triumph Motorcycles{B9677E09-AD20-4265-A2F9-43013CB2B94C}&selectedBikeModel={C2B3CA78-D171-46BA-B1C2-D6C4172C52BE}&selectedBikeVariant={0DE9D515-7AAF-41DC-9CF2-A08D155B42E6}&keyWord=&resultsLimit=16&CategorySelection=000000000

Korte uitvoering, klik op thumbnail onderaan... :W

en omdat deze orgineel is geen gekloot met de bedrading denk ik?
ziet er strak uit inderdaad :)
 
Jongelui
Ik heb mn bullebak van een oertuono verkocht en. Ben op zoek maar een streettriple. Streettriple R mag ook

Liefst een zwarte of een grijze

Bouwjaar tm 2011

Mochten jullie iets weten dan verneem ik da graag

Gr Jorgosss
 
Ik heb een STR en wil eigenlijk de vering een keer goed laten afstellen aangezien ik er zelf geen vertand van heb.

Iemand een suggestie is regio utrecht ?
 
Ik heb een STR en wil eigenlijk de vering een keer goed laten afstellen aangezien ik er zelf geen vertand van heb.

Iemand een suggestie is regio utrecht ?

Ik heb toevallig pas bij Goedhart ernaar laten kijken bij de HK stand. Binnen 2 min klaar met anders instellen, volledig gratis en maakt een enorm verschil! Misschien hebben ze binnenkort nog ergens een standje bij een dealer staan?
 
Laatst bewerkt:
Ik heb toevallig pas bij Goedhart ernaar laten kijken bij de HK stand. Binnen 2 min klaar met anders instellen, volledig gratis en maakt een enorm verschil! Misschien hebben ze binnenkort nog ergens een standje bij een dealer staan?

Goede tip

HK Suspension in Tiel.
Toppertjes daar.
Louter goede commentaren.

En proberen ze dan geen HK spul te verkopen ?
Wat mag het afstellen kosten
 
Bij Goedhart was een stand van HyperPro en geen HK.
En nee, bij HK hebben ze geen eigen spul / merk.
Kijk maar op de site.

Afstellen alleen is niet duur en in gunstigste geval gratis.
Maar vraag het anders ff bij hun zelf.
 
Laatst bewerkt:
Ik wil voor de winterstalling even zo'n paddockstand regelen, maar weet niet hoe mijn Street daarin kan staan. Jullie hebben hier vast wel ervaringen mee, welke moet ik hebben en moet ik nog van die bobbins hebben, of zitten die er bij mij al op (die zwarte dingen)?

Bedankt alvast!

[afbeelding]

[afbeelding]

Paddockstand Xtreme achterwiel - zwart

is maar een voorbeeld. Maar als je echt op een stand wil in de winter bedoel je wss vanvoor en vanachter? Dan heb je er 2 nodig (voor en achter). Mijne staat gewoon op zijn bandjes, ik gebruik enkel die padock voor ketting te smeren en dergelijke. Maar dat zijn bobbins ja :)
 
Laatst bewerkt:
Mogguh.

Ik heb een Street Triple R uit 2013 en die moet bijna zijn 20k beurtje hebben. Op hoeveel eckies moet ik ongeveer rekenen? Banden, accu, ketting, tandwielen zijn nog goed. Bougies zijn ook vrij recentelijk vervangen door irridium bougies.
 
https://www.datona.be/paddockstand-achterwiel-zwart.html?gclid=EAIaIQobChMIrbDA84Xp1gIVCCrTCh03rgNiEAQYAyABEgLAjfD_BwE

is maar een voorbeeld. Maar als je echt op een stand wil in de winter bedoel je wss vanvoor en vanachter? Dan heb je er 2 nodig (voor en achter). Mijne staat gewoon op zijn bandjes, ik gebruik enkel die padock voor ketting te smeren en dergelijke. Maar dat zijn bobbins ja :)

Bedankt! Bedoelde gewoon een stand (liefst alleen achter) voor langere stilstand inderdaad. Weleens begrepen dat je anders platte banden krijgt. Ketting smeren doe ik rollend, met hulp van het vrouwtje :-).
 
abba superbike stand is echt ideaal als je beetje van beide wil wbt de bokjes :)
 
Hallo allen,

Ik heb sinds vorig jaar een Roulette groene Street Triple uit 2007 in mijn bezit, echter is het tijd voor wat onderhoud. Olie vervangen en dergelijke.

Helaas ben ik niet in het bezit van een instructieboek, heeft één van jullie er misschien 1 thuis liggen waar niks mee gedaan wordt? Ik heb geen ingescande kunnen vinden in dit topic helaas, misschien dat er ergens 1 circuleert op het web alleen ik heb niks kunnen vinden dan een uitgebreid werkplaatshandboek van een Daytona uit 2006.... :/

Verder ben ik benieuwd als één van jullie ervaring heeft met het begrenzen van een Street op 35 kw, de motor heeft op het achterwiel net minder dan 70kw dus mag begrenst worden voor A2. Hij wordt helaas begrensd op het gas omdat er geen manier is om de ECU of injectie aan te passen is. Op het moment rijdt mijn vader op de motor.

Kan er een foto van mijn Street toe worden gevoegd aan de OP?

Alvast bedankt!
 
Laatst bewerkt:
ja, maar op papier meer dan 70kw.. dus dat 35 kw gaat niet op denk ik maat.. :P

Klopt hij heeft op papier meer vermogen dan 70KW, echter heeft die op het achterwiel minder dan 70kw. De motor heeft standaard 78KW vermogen op de krukas, gelukkig 68 kw op het achterwiel. De wetgeving is gelukkig zo krom dat er niet word gezegd waar het vermogen op gebaseerd is.

Het verhaal staat wel mooi uitgelegd in dit artikel: Startersmotor.nl - Wetgeving en regels 11kW en 35kW
 
Terug
Bovenaan Onderaan