Aprilia RSV4 deel 2, #bearacer

Ik ben verplicht mijn KTM naar Goedhart te brengen, maar ik doe het liever zelf. Laatste beurt hadden ze mijn ketting gespannen; letterlijk, dat ding stond muurvast. Maar goed, zou mijn Aprilia er nooit en te nimmer heen brengen. Kan niet zeggen dat ze geen kunde hebben, maar ze nemen in ieder geval de tijd er niet voor.
Ik hoor goede verhalen over Roke Motoren i.c.m. Aprilia.
 
Laatst bewerkt:
Dag mede RSV4 eigenaars;

Mijn Factory APRC van 2011 komt tegen de 20.000km aan...tijd voor kleppen stellen.
Ik woon in Noorden van België, ben vertrouwen in de Belgische dealer kwijt en kom dan bij Goedhart terecht.

Iemand daar goede/slechte ervaringen? Of een ander adres waar ik de kleppen kan laten stellen waar jullie goede ervaringen hebben?

Ben een beetje bang van anderen die aan mijn motor werken, als jullie mijn topics kennen snappen jullie dat ik normaal alles zelf doe + ALS ik al eens iets bij een garage binnen doe krijg ik het meestal half zo goed terug.

Groeten!

MJ

[afbeelding]

Hoi,

Is deze dealer niks voor jou?

Engels Filip Motos - Officiële Aprilia Dealer Oost-Vlaanderen / Kalken

Heeft vroeger ook mijn SXV gedaan, hele goeie vent... Heeft bijna eigenhandig het betrouwbaarheidsprobleem opgelost van de SXV...
 
Laatst bewerkt:
Als je mee gaat Zaccen dan vliegen de secondes eraf, Sjoerd heeft 2 wedstrijdjes gereden met zijn oude Mille. 1e dag van 2.16 naar 2.04 en vandaag nog een seconde eraf.


Ik ga in het voorjaar de TOMS doen Frank en misschien 1 of 2 Rookie Zaccen in 2018.

Had vandaag het plan te gaan kijken bij Roy en Sjoerd .Helaas werd ik vrijdag betrokken in een file aanrijding van achteren .Moest de schade vandaag afwikkelen en ben toen de ramen vh huis maar gaan lappen ;)

Had het al gezien dat Sjoerd een knappe race gereden had :t :}
 
Ik zag dat er 7 RSV4's waren bij de TOMS cursus vandaag. Nog ff en dan zijn ze niet meer uniek op het circuit ;)
Heb er inmiddels ook 1 besteld, een 2017 die omgebouwd wordt voor het circuit. Denk dat ik volgend jaar procup ga rijden maar ben er nog niet helemaal over uit.

ben aan het kijken naar een tuono aprc vanaf welk bj zijn ze goed 2014?
waar moet je opletten ?

alvast bedankt
Ik heb een 2014 te koop met niet veel kilometers erop en net een grote beurt achter de rug. Als je interesse hebt stuur even een PB dan stuur ik je meer informatie op.
 
Heb er inmiddels ook 1 besteld, een 2017 die omgebouwd wordt voor het circuit. Denk dat ik volgend jaar procup ga rijden maar ben er nog niet helemaal over uit.

Stel btb je hebt meer ruimte nodig om te zitten of hoger dan kan je zoiets aanschaffen en die laten aanpassen.Dat overweeg ik tzt te doen.

h343m8dtrzkl5.jpg


Rear frame Aprilia RSV 4 2009-2013 / Aprilia, RSV4/R Factory, 09-14 - Motoforza
 
Gisteren de eerste circuitdag gehad op de RSV4. Wat een machine! Voorvork kan er mee door, maar de standaard schokdemper is niet toereikend, maar toch nog 1:50 kunnen rijden op Assen. Stuurt sneller dan mijn ex Kawasaki ZX6R en die power is echt waanzinnig!

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Wat ook waanzinnig was het geluid: Standaard demper 105 dBa en met Akrapovic (met dB killer) zelfs 107.1 dBa!!
Iemand een idee dit te beheersen? Waarschijnlijk vonden ze het bij timekeeping wel aardig klinken, ben er niet afgestuurd.

Frank?
En nu in de lappenmand -O- wat is er gebeurd?
 
Highsider uit de haarbocht. Maar vrij weinig aan de hand hoor, zeker met de Aprilia niet. Plastic en steppies en remhandle, meer niet. Volgend jaar sterker dan ooit!
Oh gelukkig. En net de Appie gekocht en het seizoen even wat minder afgesloten. -O-
Mindset ok. :t :}
 
Kan ik ook maken voor je naargelang de prijs doe je er misschien een zaak aan.

Kijk maar eens in mijn topics


*D

Oh ja natuurlijk da's waar ook jij bent framebouwer ;) Dan kan het kontdeel zelfs instelbaar gemaakt worden omdat jij toch begint vanaf zero. T.z.t neem ik contact met je op. :t
 
Laatst bewerkt:
WIE HEEFT ER INTERESSE?

--> Rapid bike "racing" module met volledige plug-and-play kabelboom voor de RSV4.

Momenteel geprogrammeerd voor een factory aprc van 2011 maar kan op alle modellen.

zeer veel mogelijkheden voor programmatie en auto-adjust waardoor je sowieso vermogenwinst hebt. Kan hier veel zetten maar jullie kennen het internet ook dus zoek maar eens op. Kan ook een pit-limiter op etc. :P

Reden van verkoop: ik heb men RSV4 net aangeschaft en ben niet van plan te spelen met dat soort zaken, is gewoon niets voor mij...

Instalatiehandleiding zit er ook bij maar is eigenlijk heel eenvoudig, je moet nergens in je kabelboom knippen of zitten solderen dit komt tussen de bestaande connectoren.

Ik heb het gedemonteerd in 1uur. Dus denk montage 2uur?

Bij interesse: mjanssens.bk@gmail.com

full


GRTZ

MJ
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan