BOT 18. Het SlakkerwegBot

Het gaat hem niet worden voor mij. Vrouwlief is opgenomen in het ziekenhuis met vage pijnklachten. Ze onderzoeken zich rot maar kunnen (nog) niets vinden.
Kan dus niet weg komend weekend... '(

Nou, dan heb je ook wel wat anders aan je hoofd... sterkte ermee!
 
Ons kind is nog steeds niet ter wereld gekomen.
Dat betekend dat het wel elk moment kan beginnen.

Ik ben er dus niet bij komend weekend.
Volgend jaar weer een kans...
 
Het gaat hem niet worden voor mij. Vrouwlief is opgenomen in het ziekenhuis met vage pijnklachten. Ze onderzoeken zich rot maar kunnen (nog) niets vinden.
Kan dus niet weg komend weekend... '(

Stuur zodra je hoofd er naar staat even een pbtje met je adres .
Dan sturen we het t-shirt op.

Veel sterkte met je vrouw.
 
Ik heb ook nog wel wat liggen.
Wellicht ook interessant voor de draaiers onder ons: massief stalen pinnen van 70cm lang en 3 cm dik. Ideaal voor het maken van busjes, afstandhouders etc. Ik heb er zelf al een aantal achtergehouden voor draaiprojecten (als ik daar ooit de tijd voor heb) maar ik heb er nog een paar over.
Meenemen?
 
Laatst bewerkt:
Ik heb ook nog wel wat liggen.
Wellicht ook interessant voor de draaiers onder ons: massief stalen pinnen van 70cm lang en 3 cm dik. Ideaal voor het maken van busjes, afstandhouders etc. Ik heb er zelf al een aantal achtergehouden voor draaiprojecten (als ik daar ooit de tijd voor heb) maar ik heb er nog een paar over.
Meenemen?
Doe maar *D
 
Ik stap zo op het vliegtuig richting NL, de planning is weer goed gevuld vandaag, met een beetje mazzel ben ik net voor het donker in Halle..
 
succes alvast vanavond, maar dat gaat vast wel lukken!

zie jullie morgen en als alles voorspoedig verloopt later vanavond, dan rijd ik vanaf morgen weer op LPG
 
Veel plezier dit weekend, ik vind het heel spijtig dat ik er niet bij kan zijn. Volgende keer beter.
 
Terug
Bovenaan Onderaan