suzuki bandit 1250 a sa en gt topic

Heren,

Toch hier nog maar ff hier neerzetten. Heb nog een paar adapterplaten te koop voor LSL valdoppen (voor laatste serie Bandits, waterkoelers). Linker kant is een keer gebruikt, maar zeer deugdelijk gerepareerd, en je ziet er niets van wanneer het geheel gemonteerd is.

full


full



Mogen weg voor een zacht prijsje (excl. valdoppen zelf). Iemand?

Gr. Kees
 
Heb je het zadel nog ik heb er wel belangstelling voor maar kan je geen PB sturen.

Ja de Sargent is er nog...ik zal jou een PM sturen.

Ai dat gaat ook niet _O-

Ik stuur je een e-mail...
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Gister het zadel opgehaald bij Rik ontvangen met koffie gezellig zitten kletsen natuurlijk over motoren en motorrijden heb ook zijn Versys bekeken een pracht van een machine kan die weer jaren plezier van hebben.
De beloofde foto moet nog komen maar hier alvast een foto nog met het originele zadel.
Zal vanavond of morgen de andere foto erop zetten

TdVo-g_dUcxQjdcPxAulOws-6uGl4Y_nECxetWVULpBqvZFzFbAqLdv1ym4fDI4wyD1xe4m5rQ=w640-h360-p-rw
 
Laatst bewerkt:
Ik zie ze niet maar ben even aan het klooien geweest.

tE5hd2L.jpg


CXqJJCJ.jpg


30e5F95.jpg


G4KIW


Mooie kleur 1250 trouwens, ik hoop dat je er veel plezier van hebt.
Heb je er al op gezeten en gereden ? ben wel benieuwd wat jij er van vindt.
 
Gister het zadel opgehaald bij Rik ontvangen met koffie gezellig zitten kletsen natuurlijk over motoren en motorrijden heb ook zijn Versys bekeken een pracht van een machine kan die weer jaren plezier van hebben.
De beloofde foto moet nog komen maar hier alvast een foto nog met het originele zadel.
Zal vanavond of morgen de andere foto erop zetten

[afbeelding]

Niet zichtbaar in jou post maar na wat geklooi moet dit hem zijn...
RvcGoYL.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik zie de foto's dubbel maar bedankt voor de hulp heb er al een kleine 40 km op gereden het voelt goed het is een stuk steviger waardoor ik geen last krijg van afknellende zenuwen in de lies.
Het originele zadel is voor mij te zacht.
Zondag maar eens een mooie lange rit maken en dan ervaren hoe ik er af kom.
 
Ik zie de foto's dubbel maar bedankt voor de hulp heb er al een kleine 40 km op gereden het voelt goed het is een stuk steviger waardoor ik geen last krijg van afknellende zenuwen in de lies.
Het originele zadel is voor mij te zacht.
Zondag maar eens een mooie lange rit maken en dan ervaren hoe ik er af kom.

Komt misschien doordat ik een adblocker gebruik. Ik snap iets niet, ik vond het origineel juist te hard waardoor ik een houten kont kreeg, daarom voor mij dat Sargent zadel.

Goed te horen dat het goed voelt. :t
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Afgelopen zondag ondanks het weer toch een rit gemaakt van ongeveer 400 km.
Zadel zit perfect geen last van de zenuwen geen dood gevoel in de benen.Dit is een zadel waar ik goed op kan zitten het kan zonder meer de vergelijking aan met het corbin zadel wat ik heb zitten op de bandit 1200.
 
Laatst bewerkt:
Afgelopen zondag ondanks het weer toch een rit gemaakt van ongeveer 400 km.
Zadel zit perfect geen last van de zenuwen geen dood gevoel in de benen.Dit is een zadel waar ik goed op kan zitten het kan zonder meer de vergelijking aan met het corbin zadel wat ik heb zitten op de bandit 1200.

Heel fijn om te horen, een zadel is toch altijd persoonlijk. :t :)
 
Hoi,

Wil graag mijn kleppen stellen van mijn bandit 1250s. Ik heb ervaring echter nog niet met de bandit.

is er iemand die tijd en zin heeft om mij op weg te helpen hiermee?

Groet

Marco
 
wat hebben de 650/1250 rijders minimaal bij zich aan boordgereedschap
in m'n BMW tijdperk had ik wel 7kg gereedschap en reserveonderdelen bij me :+
wat er standaard bij zit is een aanfluiting
je krijgt wel weinig ruimte onder de zadel
een banden reparatie setje en 't is vol :X
 
Laatst bewerkt door een moderator:
-Mini dopsleutel setje
-bahco
-originele suzsuki sleutelsetje
-multi-tool

En een multimeter in mijn rugzak!

Marc
 
Laatst bewerkt:
6D49EF61-4A7E-49AF-B69A-D13735607084.jpegF1B2C0E1-DB20-4B9F-AC62-BBB316A2F0E1.jpeg
Ik heb RVS beugels op de koffer gelast/gemonteerd
Kan ik de koffer/helm met een ketting aan het frame vastmaken
Als men dan nog de koffers wil jatten :?
Dan laat ik ze ervoor werken :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan