Het Voorne-Putten topic deel 44, motoren uit het vet..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dadelijk ff naar de Spaanse Polder ,Nieuwe Yuasa halen
Wordt gelijk afgevuld klaargezet voor me
Is wel bijna 2 keer zo duur maar het vertrouwen kost ook wat.
 
Goede middag :W

Ik heb een paar jaar met een B-merk accu gedaan, werkte perfect. Vanmorgen startte de MT met 1 druk op de knop *O* Gaan de boel nog wel ff nameten :)

Lekker woon-werk ritje gehad :]
 
Vandaag lekker langs de Lek wezen tuffen ,Start nu ook weer als een zonnetje
full
 
Dat is flink balen , maar naar het buitenland gan om te verhelpen kan niet ?
Check even het vloeistof , of er wel genoeg in zit , of is het een onderhoud vrij accu - dan denk ik dat die overleden is , maar of dit door je accu komt weet ik nog niet zo zeker , check je spanning regelaar !

Accu gewoon goed leeg. zelf de druppel-lader had moeite om hem bij te vullen :?

Inmiddels nog steeds geen kilometer gereden. Alleen even de motor laten draaien om de accu te testen.
Betwijfel ook of het er nog van komt dit jaar. Veel te druk met werk en politiek, want ja, 100ste storing moet je toch vieren :)
Regio stond stil bij 100e storing Botlekbrug

Iemand die spijkenisse nog uit durft de gaan aankomend weekend?
Baljuwrotonde is weer dicht, iedereen vanuit de akkers moet dus over de hekelingseweg naar groene kruisweg, oversteken langs de bowling om bij de woonboulevard de groene kruisweg weer op te draaien richting de hartel brug.
Kruispunt Rozenlaan/Groene kruisweg gaat ook dicht volgens mij...
 
Mede rijders, let even op is net een ongeluk op de hartelkruis richting spijk gebeurd en zag over de gehele breedte voor het stoplicht vloeistof liggen. Lag wel al iets zand overheen maar kan glad zijn is net voor stopstreep van het stoplicht naar links.
 
Interessant stukje in het AD over de "invoegers", dat Mogas aanhaalt. Ik rij die route niet zo vaak maar als ik er ben zie ik het ook vaak gebeuren. Dan rijden mensen op de rechterbaan en de Botlekbrug is open (of in storing) dus wil je naar de andere, linke baan, logisch.

Maar de lieden die daar rijden willen dat niet of letten niet op.
Ik blijf me er over verbazen over het "samenspel"in de file.

Vanmorgen reed ik op de Haringvlietbrug. Krijgen er twee voor me ruzie. Een auto wilde en ging naar de linker strook, maar de meneer die daar reed vond van niet en reed het gat dicht. Man prakt cactus er toch tussen, ok denk ik. Maar de meneer die in de bedrijfswagen er nu achter zat ging naar rechts en hoekte hem weer voor de cactus die vol in de ankers moest. En wat denk je, de bedrijfswagen (geen bestelauto dit keer) gaat er af ri Goeree Overvlakkee, nog geen 300 m verder op.
Dan ga je dus een ongeluk riskeren vanuit je frustratie terwijl je een paar honderd meter de snelweg al weer af moet. Ils sont fous ces Romains
 
Laatst bewerkt:
Ik snap eigenlijk niet waarom mensen daardoor verrast worden of niet zien. Het is gewoon het verkeer waaraan je mee doet.

Dynamisch zoals altijd, iedereen kan invoegen en ik geloof er niets van dat iedereen die hem 'zomaar' naar links gooit zijn knippers niet gebruikt.

Maar het is een feit dat er heel veel gefrustreerde en niet-rbw waardige bestuurders zijn op de weg :N
 
Laatst bewerkt:
Ik snap eigenlijk niet waarom mensen daardoor verrast worden of niet zien. Het is gewoon het verkeer waaraan je mee doet.

Dynamisch zoals altijd, iedereen kan invoegen en ik geloof er niets van dat iedereen die hem 'zomaar' naar links gooit zijn knippers niet gebruikt.

Maar het is een feit dat er heel veel gefrustreerde en niet-rbw waardige bestuurders zijn op de weg :N
Ik zit hele dagen op de weg maar er zijn er toch echt achterlijk veel die naar links komen zonder hun knippers te gebruiken, veelvuldig komt dit doordat hun hand al vol zit met telefoon.......
Ik zou idd van heel veel mensen hun rijbewijs willen versnipperen voor het leven!
 
Laatst bewerkt:
Interessant stukje in het AD over de "invoegers", dat Mogas aanhaalt. Ik rij die route niet zo vaak maar als ik er ben zie ik het ook vaak gebeuren. Dan rijden mensen op de rechterbaan en de Botlekbrug is open (of in storing) dus wil je naar de andere, linke baan, logisch.

Maar de lieden die daar rijden willen dat niet of letten niet op.
Ik blijf me er over verbazen over het "samenspel"in de file.

Vanmorgen reed ik op de Haringvlietbrug. Krijgen er twee voor me ruzie. Een auto wilde en ging naar de linker strook, maar de meneer die daar reed vond van niet en reed het gat dicht. Man prakt cactus er toch tussen, ok denk ik. Maar de meneer die in de bedrijfswagen er nu achter zat ging naar rechts en hoekte hem weer voor de cactus die vol in de ankers moest. En wat denk je, de bedrijfswagen (geen bestelauto dit keer) gaat er af ri Goeree Overvlakkee, nog geen 300 m verder op.
Dan ga je dus een ongeluk riskeren vanuit je frustratie terwijl je een paar honderd meter de snelweg al weer af moet. Ils sont fous ces Romains
Je hebt er idd een hoop wezenlozen bij op de weg, ik zit ook veel op de weg en heb al een hoop onnodige debiele akties voorbij zien komen :/ Dat geswipe is trouwens ook een ergenis 1e klas, gebeuren een hoop ongelukken van, je moet ze eens over de weg zien zwalken...
Van mij mogen ze trouwens de rechter baan op de Hartelbrug ook wel weer doortrekken de oprit van de A15 op. Niemand die de brug wil gebruiken, dan wordt de drukte tenminste verdeeld over 2 banen ipv alleen de linker baan.
Vanmorgen ook weer van de zotten, Botlekbrug weer eens in storing en dan plempen ze die rode kruizen aan het begin van de Hartelbrug al aan. Heel Spijkenisse en omgeving weer vast, waarom ze nou niet iets meer ruimte creëren door de rode kruizen aan het einde aan te zetten, kunnen beide banen iig gebruikt worden. Maar goed, van de storingen sta ik iig niet meer te kijken, zal de gewenning zijn. Vond het iig weer een fijne rit op die motori vanmorgen :]
 
er zijn ook een hoop mensen die gaan daar al bij de Taxaco met lage snelheid links rijden, krijg je situaties dat ze rechts gaan inhalen.

van vrijdagavond 20 oktober 21.00 tot en met maandagochtend 23 oktober 05.00 uur word de Baljuwplein weer afgesloten , dat word weer een zooitje , dus als je in het weekend naar de Gamma moet weet je wat je te wachten staat.
 
Ik snap eigenlijk niet waarom mensen daardoor verrast worden of niet zien. Het is gewoon het verkeer waaraan je mee doet.

Dynamisch zoals altijd, iedereen kan invoegen en ik geloof er niets van dat iedereen die hem 'zomaar' naar links gooit zijn knippers niet gebruikt.

Maar het is een feit dat er heel veel gefrustreerde en niet-rbw waardige bestuurders zijn op de weg :N


Even een puntje , rechts inhalen mag niet en dit is wat er daar wel gebeurt , ook is er een doortrokken streep die vaak genegeerd word als het bij invoegen komt .
Maar het is een rot en dom punt en een hoop mensen denken dat door 10 auto`s snel rechts voorbij te gaan ze zeker een uur eerder op hun bestemming zijn terwijl dit vaak maar 20 seconden ( als dat zoveel is ) scheelt .
Als iedereen zich nu zo netjes in het verkeer gedroeg als ik dan is er totaal geen frustratie en agressie ! :(

Ben ik ff blij dat ik in Oostvoorne woon .
 
Laatst bewerkt:
Vergeet ook die koekenbakkers niet die met lage snelheid na de brug willen invoegen op de A15.
Maak snelheid, je mag daar 100, rij dat dan ook of iig een snelheid die daar in de buurt ligt. Nee lekker invoegen met 70, mogen de vrachtwagens weer in hun ankers om die prutsers er tussen te laten en ze niet plat te rijden
 
Even een puntje , rechts inhalen mag niet en dit is wat er daar wel gebeurt , ook is er een doortrokken streep die vaak genegeerd word als het bij invoegen komt .
Maar het is een rot en dom punt en een hoop mensen denken dat door 10 auto`s snel rechts voorbij te gaan ze zeker een uur eerder op hun bestemming zijn terwijl dit vaak maar 20 seconden ( als dat zoveel is ) scheelt .
Als iedereen zich nu zo netjes in het verkeer gedroeg als ik dan is er totaal geen frustratie en agressie ! :(

Ben ik ff blij dat ik in Oostvoorne woon .

Als er links filevorming is mag je toch (met gepaste snelheid) rechts erlangs rijden? Er staat me iets van bij maar de exacte regels weet ik niet.
 
ALGEMENE REGELS

- Inhalen gebeurt langs LINKS. Toch zijn er een aantal uitzonderingen waarbij rechts inhalen toegelaten of soms zelfs verplicht is.

1. Het mag:

. wanneer je een tram wil inhalen;
. vlak voor of op een rotonde;
. wanneer je in een file rijdt;
. wanneer je rechts van een blokmarkering rijdt.

2. Het moet:

. wanneer je een bestuurder die heeft voorgestorteerd on linksaf te slaan wil inhalen;

- Let bij het rechts inhalen goed op voor fietsers en bromfietsers.

Aldus de regels voor het theorie examen
 
Laatst bewerkt:
ALGEMENE REGELS

- Inhalen gebeurt langs LINKS. Toch zijn er een aantal uitzonderingen waarbij rechts inhalen toegelaten of soms zelfs verplicht is.

1. Het mag:

. wanneer je een tram wil inhalen;
. vlak voor of op een rotonde;
. wanneer je in een file rijdt;
. wanneer je rechts van een blokmarkering rijdt.

2. Het moet:

. wanneer je een bestuurder die heeft voorgestorteerd on linksaf te slaan wil inhalen;

- Let bij het rechts inhalen goed op voor fietsers en bromfietsers.

Aldus de regels voor het theorie examen

Shit , moeten we daar nog opletten voor fietsers ook ! :+
 
En dan krijg je nog de idioten die je in dat laatste bochtje op het hartelkruis (net voordat je naar beneden gaat de tunnel in) Je met een noodgang rechts inhalen en hem er dan voor kwakken
Had er deze zomer eentje die me met motor en al de linker kant de muur in wilde duwen
Toen ie z'n zin niet kreeg probeerde ie me in de tunnel rechts de muur in te rijden :(
Wit Fiat Puntootje met een figuur met een petje op
 
Laatst bewerkt:
Gelukkig maar, was al bang dat ik iedereen in totale verwarring had gebracht met de mededeling dat een ieder daar tegenwoordig moet oppassen voor brommers en fietsers 😜😜
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan