Wat maakt dat je 'fan' bent van een bepaalde coureur?

Haga is voor mij ook de enige rijder waar ik echt fan van ben. Gelijk al toen ik em voor het eerst live zag rijden op de R7, en dan later zn interviews met Suzi Perry op de BBC. 10 plekken pakken in 2 rondjes als ie weer eens geen zin had in de kwalificatie :} . Kijk nog altijd op de site van de Aziatische wegrace kampioenschappen wat zn resultaten zijn, helaas moet ie het aardig afleggen tegen die jonge gasten -O- . Hopelijk is Nori er volgend seizoen weer bij op Suzuka, liefst op Yamaha.
 
Haga is voor mij ook de enige rijder waar ik echt fan van ben. Gelijk al toen ik em voor het eerst live zag rijden op de R7, en dan later zn interviews met Suzi Perry op de BBC. 10 plekken pakken in 2 rondjes als ie weer eens geen zin had in de kwalificatie :} . Kijk nog altijd op de site van de Aziatische wegrace kampioenschappen wat zn resultaten zijn, helaas moet ie het aardig afleggen tegen die jonge gasten -O- . Hopelijk is Nori er volgend seizoen weer bij op Suzuka, liefst op Yamaha.

:Y ,hij rijdt er nu,volgens mij, op een R6 (eerst met de gsxr 600 van team kagayama)
Heeft ie mot met Yukio Kagayama want hij reed ook niet met het team op de 8 uur van suzuka dit jaar?

Riders | Supersports 600 – Asia Road Racing Championship

 
Laatst bewerkt:
Waarom: als een coureur uitzonderlijk technisch begaafd is en een bijzonder doorzettingsvermogen aan de dag legt, die 30 jaar na dato nog met een verontschuldigende blik in de camera kijkt: het is hem allemaal maar overkomen.....

Wat een geweldige man is deze Nederlandse drievoudig wereldkampioen!

Kom daar nu nog maar eens om in een tijd waarin iedere coureur een imago wordt aangemeten.
 
Goed dat fan tussen aanhalingstekens is gezet. Vind fan zijn altijd overgewaardeerd. En heb veel respect voor een hoop racehelden:

-Schwantz, Middelburg: Do or die mentaliteit, geweldig :Y Bedoel dat ene woordje positief, ook al is Jack niet meer onder ons.
-Rossi: Omdat de buurman ook fan is en alle andere ook? Geen idee waarom ik Rossi waardeer. Ben normaal meer van doe maar normaal dan doe je gek genoeg. Maar Rossi heeft iets, wat ik niet kan verklaren, los gezien van zijn talent
-Simoncelli: Man wat had die gast een charisma!
-Nicky Hayden: Zo met zijn voetjes op de grond, top gozer!
-Pedrosa: Gentleman
-Jonathan Rea: Fan sinds ik het filmpje "One handy over the mountain" zag. En sinds hij bij ten Kate reed. Fantastisch wat hij met die Honda deed. En hij weet wat het publiek wil.
-Keith "Bugsy" Jaggard: Weet als geen ander het publiek voor zich te winnen. Zoals in de film "The Gladiator" : Quote: Je moet het publiek voor je winnen. En ik denk dat met die regel alles gezegd is.
 
Goed dat fan tussen aanhalingstekens is gezet. Vind fan zijn altijd overgewaardeerd. En heb veel respect voor een hoop racehelden:

-Schwantz, Middelburg: Do or die mentaliteit, geweldig :Y Bedoel dat ene woordje positief, ook al is Jack niet meer onder ons.
-Rossi: Omdat de buurman ook fan is en alle andere ook? Geen idee waarom ik Rossi waardeer. Ben normaal meer van doe maar normaal dan doe je gek genoeg. Maar Rossi heeft iets, wat ik niet kan verklaren, los gezien van zijn talent
-Simoncelli: Man wat had die gast een charisma!
-Nicky Hayden: Zo met zijn voetjes op de grond, top gozer!
-Pedrosa: Gentleman
-Jonathan Rea: Fan sinds ik het filmpje "One handy over the mountain" zag. En sinds hij bij ten Kate reed. Fantastisch wat hij met die Honda deed. En hij weet wat het publiek wil.
-Keith "Bugsy" Jaggard: Weet als geen ander het publiek voor zich te winnen. Zoals in de film "The Gladiator" : Quote: Je moet het publiek voor je winnen. En ik denk dat met die regel alles gezegd is.

Tijd dat ie weer eens op een honda stapt,want hem nu,op zijn gemak te zien rijden op een kawa,is maar een saaie bedoening :')

Ik heb hier een ondertekende poster van Bugsy aan de muur hangen,mooie vent idd :t

Je moet het publiek voor je winnen

Dan zou Carl Fogarty met stip op 1 moeten staan in het WSBK ,half engeland stak destijds de plas over om hem in assen te zien rijden,in de stad assen kon je,zaterdag avond, over de engelse koppen lopen :+ voor Rea komt nog 1 kip en een paarden kop :X
 
Laatst bewerkt:
:Y ,hij rijdt er nu,volgens mij, op een R6 (eerst met de gsxr 600 van team kagayama)
Heeft ie mot met Yukio Kagayama want hij reed ook niet met het team op de 8 uur van suzuka dit jaar?

Riders | Supersports 600 – Asia Road Racing Championship

Die R6 van dit seizoen is in een team dat wordt gerund door Nori zn broer. K-max racing heet het team. Ik weet ook niet hoe het zit tussen Yukio en Nori, waren altijd dikke maten. Yamaha moet em gewoon op een R1 zetten bij de Suzuka 8 uur volgend jaar :Y
 
Die R6 van dit seizoen is in een team dat wordt gerund door Nori zn broer. K-max racing heet het team. Ik weet ook niet hoe het zit tussen Yukio en Nori, waren altijd dikke maten. Yamaha moet em gewoon op een R1 zetten bij de Suzuka 8 uur volgend jaar :Y


Ok dat wist ik niet.
Wel dat zijn zoontje ambities heeft })

Dat meende ik ook te weten,zou toch jammer zijn :')
 
Laatst bewerkt:
Tijd dat ie weer eens op een honda stapt,want hem nu,op zijn gemak te zien rijden op een kawa,is maar een saaie bedoening :')

Ik heb hier een ondertekende poster van Bugsy aan de muur hangen,mooie vent idd :t

Je moet het publiek voor je winnen

Dan zou Carl Fogarty met stip op 1 moeten staan in het WSBK ,half engeland stak destijds de plas over om hem in assen te zien rijden,in de stad assen kon je,zaterdag avond, over de engelse koppen lopen :+ voor Rea komt nog 1 kip en een paarden kop :X


Dat heeft er waarschijnlijk mee te maken dat sjonnie uit noord ierland komt,
Afgelopen WSBK ging een in nederland wonende engelsman met ons mee, we waren wat verbaasd dat ie niet voor sjonnie was; He is a fucking irishman was de reactie _O-

Maar helemaal met je eens, de fogarty jaren waren geweldig in Assen, hele families uit engeland op de tribunes en zaterdag avond geweldig om met de engelse fans een biertje te drinken :)

En Bugsy is zeker cool :t en ik mis Jenny '(
 
Laatst bewerkt:
Uitstraling buiten de race speelt iets maar slechts gering mee.

Ik hou van racers die ervoor gaan, die inhalen. Die soms domme dingen doen.

Van de huidige motoGP rijders vallen JLO en Dani dan meteen af. Zijn cleane rijders. Zouden het liefste een tijdrit rijden of zo.

Rossi is zo veelzijdig, dat is ongelooflijk. Marquez is gek. Gaaf dus! Ianone idem. Crutchlow heb ik een zwak voor. Maar hij huilt te veel de laatste tijd.
Zarco is ook een vechter.

Simoncelli was ook erg gaaf. Knettergek, agressief. En meer talent dan ik kan bevatten. Wat een gemis.
 
Heb gewoon een hekel aan Spanjaarden en Fransen, dus wordt ik behoorlijk belemmerd in mijn keuze. (alhoewel Pedrosa wel okay is, ondanks het een grijze muis is).
 
Uitstraling buiten de race speelt iets maar slechts gering mee.

Ik hou van racers die ervoor gaan, die inhalen. Die soms domme dingen doen.

Van de huidige motoGP rijders vallen JLO en Dani dan meteen af. Zijn cleane rijders. Zouden het liefste een tijdrit rijden of zo.

Rossi is zo veelzijdig, dat is ongelooflijk. Marquez is gek. Gaaf dus! Ianone idem. Crutchlow heb ik een zwak voor. Maar hij huilt te veel de laatste tijd.
Zarco is ook een vechter.

Simoncelli was ook erg gaaf. Knettergek, agressief. En meer talent dan ik kan bevatten. Wat een gemis.

Amen :}
Sluit mij hier helemaal bij aan.
Als JL zoal stoppen, heb ik dat niet eens door denk ik, hooguit dat het zal opvallen
dat er minder gehuild wordt misschien. O-)

En nee, ik doe het hem niet na, mar wat een dooie pielemuis vindt ik JL.
Dat terzijde uiteraard
 
Boetje van Dulmen, gewoon omdat het kan en Boet gewoon Boet is. En Simoncelli, vanwege de uitstraling (die Fenati ook wel een beetje heeft).
 
Amen :}
Sluit mij hier helemaal bij aan.
Als JL zoal stoppen, heb ik dat niet eens door denk ik, hooguit dat het zal opvallen
dat er minder gehuild wordt misschien. O-)

En nee, ik doe het hem niet na, mar wat een dooie pielemuis vindt ik JL.
Dat terzijde uiteraard
Waarom vervallen in negatieve sentimenten, de vraag van de openingspost is niet waarom je geen fan bent van iemand? ;)
 
Zijn afkomst.
Nederlander ???? oke. Ben ik fan van je.


Je volgt nu ook formule 1 omdat er een Nederlander mee doet?

Een Nederlander die op motorsport gebied echt goede prestaties heeft neergezet.

Jeffrey Herlings :t

Maar daar hoor je dan weer niemand over....
 
Je volgt nu ook formule 1 omdat er een Nederlander mee doet?

Een Nederlander die op motorsport gebied echt goede prestaties heeft neergezet.

Jeffrey Herlings :t

Maar daar hoor je dan weer niemand over....


Schuldig -O-
 
Jeffrey Herlings :t

Maar daar hoor je dan weer niemand over....

Ik volg het zijdelings, heb weinig interesse in motocross. Op eenzelfde manier heb ik niet zoveel met zijspannen, supercross en nog wat andere sporten waarbij motoren (of dingen die daar erg op lijken) gebruikt worden. Je kunt nu eenmaal niet álles tof vinden denk ik.
 
Ik volg de MotoGP nog niet zo heel lang maar deze ronde was wel doorslaggevend.
Sinds dit:


Vraag me af hoe vaak ik onderuit zou zijn gegaan :')
 
Terug
Bovenaan Onderaan