Het nieuwe W650 topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
full

Zo , batterijtje aan de druppelaar :Y , gasfabriekjes afgetapt , :Y stabilisator in de tank , :Y afgetankt :Y , wat extra lucht in de bandjes :Y , en lekker warm toe gedekt . :t :t
tot het voorjaar ! :z :z :z :z :z :z
:W
 
Zo jij bent lekker vroeg in winterslaap :z :z :z :z . Ik hoop nog een ritje :] :] :] te kunnen maken. Haal jij de accu uit je motor tijdens het winterseizoen. Ik moet nog aan het poetsen en alles in de was zetten '( '( '(
Groet Jan :W
 
Zo jij bent lekker vroeg in winterslaap :z :z :z :z . Ik hoop nog een ritje :] :] :] te kunnen maken. Haal jij de accu uit je motor tijdens het winterseizoen. Ik moet nog aan het poetsen en alles in de was zetten '( '( '(
Groet Jan :W

Voor mij is pas 15 december :Z :z :z :Z dus ik hoop dat nog wat dagen komen voor een :] :] :] *D 8-) fijne weekend
Groeten Iwan
 
Ja dat kan als je de tijd voor jezelf hebt ;) , maar ik moet nog gehoor geven aan de roep van mijn leenheer :( ,dus ben ik afhankelijk van het weekend ,en dan is het in dit jaargetijde een stuk minder kijk maar naar vandaag gewoon bagger met het weer . :Y :Y
Ach nog geen 4 jaar meer dan heb ik ook de tijd voor mijzelf ! :] :9~ *O* *O* *O*
:W
 
Ja dat kan als je de tijd voor jezelf hebt ;) , maar ik moet nog gehoor geven aan de roep van mijn leenheer :( ,dus ben ik afhankelijk van het weekend ,en dan is het in dit jaargetijde een stuk minder kijk maar naar vandaag gewoon bagger met het weer . :Y :Y
Ach nog geen 4 jaar meer dan heb ik ook de tijd voor mijzelf ! :] :9~ *O* *O* *O*
:W
Houd moed Ed, het komt allemaal goed. :Y :Y
Groet Jan :W
 
ha mannen,

voor mij is het motorseizoen afgelopen. Daags na onze gezellige bijeenkomst bij cafe de Vlist ben ik met de motor gevallen, waarbij deze op mijn voet is geland. Die is daardoor gebroken en nu zit ik al twee weken in het gips en dat gaat nog wel 4 weken duren. Schade aan de motor valt gelukkig mee, al moet ik mijn splinternieuwe koplamprandje wel alweer vervangen. :(

Ik baal er wel van, had gehoopt nog wat te kunnen rijden, maar dat wordt dan volgend voorjaar denk ik.

Groet :W

Karel
 
Joh , Karel , :X wat een schrik hoe kan zoiets nu gebeuren :N ?ik weet wel een ongeluk zit in een klein hoekje maar toch, we rijden toch motor behorend bij onze leeftijd :} en dan zou dit ons toch niet meer kunnen overkomen . :N
Nou heel veel sterkte en tot ziens ! :t
:W
 
Nou Karel, dat is balen zeg :o ieder van ons heeft wel eens van :] :] :] gestuiterd maar went nooit :o
Hoe is het gekomen??
In ieder geval sterkte en de beterschap

Groeten Iwan
 
Jeetje Karel wat vertel je ons nu? :? :? :? Hoe is dat dan gebeurd? Ik wens je een voorspoedig herstel toe en hopelijk snel tot ziens.
Groet Jan :W
 
Karel ik wil geen zout in de wonden wrijven maar deze plaatjes zullen jullie kunnen waarderen. Wat is Nederland toch mooi he :9~ :9~ :9~ , vooral in het zuiden }) }) }) . Heerlijk ritje :] :] :] vandaag


full

full


Groet Jan :W
 
Hoi Karel, dat is schrikken zo'n bericht. Hopenlijk volgend jaar weer op de motor.
Sterkte en voorspoedig herstel!
Groet Peter. :W
 
Het zuiden? :? hoort dat nog bij Nederland dan? :? :? het is toch geen Randstad meer ? :} :} :} :}
Mooie plaatjes hoor ,Jan .
:W
We zijn uitgeroepen tot de meest high tech provincie ter wereld Edje. Wereld kampioen dart, wereld kampioen wielrennen dames, wereldkampioen solar races, de grootste economy van Nederland en zo kan ik nog wel even doorgaan, dus Brabant :t :t :t
Groet Jan :W
 
Hoi Jongens *O* :Z *O* Een leuke inspiratie voor die lange winterse nachten en om jullie een beetje uit de :Z :z :') te houden _O- _O- _O-

Groeten uit Frankrijk

Fuel reveal the Catalina GP
Ja ik had hem al gezien. Heel goed plaatje. Maar wat denk je van deze.
full

full

Gemaakt in de Biesbosch. Jongens wat een heerlijk gebied voor motorrijders :] :] :] .Bijna geen verkeer :z :z :z . Heerlijke bochtige, strakke asfalt weggetjes in de Brabantse natuur :9~ :9~ :9~ . Hier kun je jezelf als biker helemaal uitleven. Echt iets voor ons volgende treffen om dan een ritje te maken. :t :t
Groet Jan :W
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan