Ja, het regenpak moest ff aan....




IMAG4428.thumb.jpg.f34135db9864640120e8b0bf7d0c4356.jpg

Net 1km over de grens Denemarken in... velkommen til Danmark!!!
 
Laatst bewerkt:
Ik heb niet gezegd dat ik bang ben voor slecht weer. Heb mijn rijlessen gehad in de herfst, winter tijdens bladval, storm, sneeuw, hagel en nog meer rottigheid. :]
Ik ook. Is geen lolletje maar je leert er wel een hoop van! :Y Gelukkig mijn A gehaald voordat de winter echt losbarstte. Eerste fiets gekocht in januari maar toen kwam er geen winter meer zoals we hier wel vaker meemaken '(
 
Op weg naar Celles sur Belle Langs de Loire bij Saumur (Frankrijk).
Een kwartier later kreeg ik toch een partij regen op mijn kop
:]

[afbeelding]
Maak hem met deze kwaliteit zwart wit en kan zo een foto uit de oorlog zijn.
Dit is niet om af te zeiken om de kwaliteit, Maar kwam zo over door de oude gebouwen. :)
 
full


Een koude, heldere winteravond. De maan is origineel, alleen minder verkleind dan de rest van de foto. :P
 
Laatst bewerkt:
Mensen jullie snappen mijn bedoeling met dit topic! Ga vooral zo door! Ik vraag niet persé om professionele fotografen om hier iets te posten. Wat ook leuk is, zijn actuele weerfoto's. Wellicht zie je ze 's avonds op RTL4 (geen belofte, want ik ben geen weerman op TV :P)

Die vind ik leuk! Ik ga ook even kijken of ik fotos kan maken met het actuele weer :]
 
Leuk topic :t ik heb nu eindelijk een barrel waar ik mee door kan :] feun maakt redelijke foto s ,dus ik zal ook is wat proberen te maken
 
Fotogeniek weer vandaag! Ik heb de motor thuisgelaten '( , want er trok uitgerekend een scherp frontje over met flinke regen en HARDE windstoten. Ik ben benieuwd of jullie het er wel op gewaagd hebben :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan