ZX10R deel 39 "The one Ninja to rule them all"

Vergeet het olie-zuipen, roken, de 240kg en bokkende cardan niet! :+
Was een leuke motor maar toch was de wissel naar de ZX een goede beslissing!
Ik had hem in 2004, bedankt voor het herinneren. :+ _O-

Vooral dat krappe toerenbereik.. wat moet je er mee. _O-
Pas nog wel weer naar gekeken voor woon~werk. :Y
Pilot Pilot Powers? Die ken ik nog niet :9
De plaat blijft hangen. :+

Heten al jaren zo onder diehard circuitrijders. ;)
Schwansje34#1 in "Goeie sportband, voor gebruik in het nat..."

Of bedoel je dat niet.. :)
 
Laatst bewerkt:
cq4ClJM.jpg

Mooie hellingshoek heb je daar! *D
 
Laatst bewerkt:
Bedankt, bijna een prestatie dat ik nog steeds mijn knie niet aan de grond rijd :z.

Meer verzitten, rechter bil aan de linkerkant van je zadel.
Elleboog naar het asfalt en dan heb je hem zo. :t
Ha, bekend probleem met een bekende oplossing ;). Inmiddels zal de knie mij "een worst zijn", zolang ik het meerdere van de rijders achter me hou vind ik het wel prima.
Moet stiekem vaak wel lachen om gasten die op Zandvoort in 2:30 rond gaan maar dan wel opscheppen dat ze in elke bocht met hun knie over de grond gaan. Persoonlijk zou ik meer aan het gas hangen ... maar zo heeft ieder zijn dingetje :]
 
Ha, bekend probleem met een bekende oplossing ;). Inmiddels zal de knie mij "een worst zijn", zolang ik het meerdere van de rijders achter me hou vind ik het wel prima.
Moet stiekem vaak wel lachen om gasten die op Zandvoort in 2:30 rond gaan maar dan wel opscheppen dat ze in elke bocht met hun knie over de grond gaan. Persoonlijk zou ik meer aan het gas hangen ... maar zo heeft ieder zijn dingetje :]
Ja, die staan mooi op de foto :} maar hard gaan ze niet. Veel dames leren het ook zo mooi aan. :$

En toch zou ik ook wel eens mooi op de foto willen staan. :+ :+

Laatste knietjes op één hand te tellen, 2010 Tarzanbocht en 2012 Vodafone bocht bij de MAC Zandvoort.
 
Laatst bewerkt:
Eens :Y
Alleen de man van de technische keuring vergiste mijn klapperende HPK schijven voor versleten balhoofdlagers.. :P
 
Meer verzitten, rechter bil aan de linkerkant van je zadel.
Elleboog naar het asfalt en dan heb je hem zo. :t

Ik ben bekend met het concept, het is de uitvoering waar het probleem zit :P . Bij mijn oude zx6r heb ik op straat vaak combo van knie en voetsteuntje aan de grond gehad, op de 10 alleen een paar keer in de ramshoek met mijn knie het asfalt geaaid.
 
Vraagje!

Hoe houden jullie de motor rechtop als jullie de voor poten en achter veer er onder vandaan halen? Ik dacht aan een draadeind door de as van het frame en dan op as steunen laten staan..?

Is dat wat?
 
Vraagje!

Hoe houden jullie de motor rechtop als jullie de voor poten en achter veer er onder vandaan halen? Ik dacht aan een draadeind door de as van het frame en dan op as steunen laten staan..?

Is dat wat?

Ik heb thuis een central stand, dat werkt daar erg goed voor maar is wel vrij prijzig voor eenmalig gebruik.
 
Vraagje!

Hoe houden jullie de motor rechtop als jullie de voor poten en achter veer er onder vandaan halen? Ik dacht aan een draadeind door de as van het frame en dan op as steunen laten staan..?

Is dat wat?


ik heb dat laatst gedaan, maar ik kon geen draadeind vinden dat pastte. ik heb uiteindelijk de hele motor met spanbanden om het balhoofd en waar het subrfame aan het frame vast zit de boel laten zweven. ging nog best goed. spanbanden om de dwarsbalken van mijn carport gehangen.

ik zette eerst de motor op voor en achterbok zodat ie stabiel stond, toen beide spanbanden omhoog ratelen tot ie net boven de bokken hing, en toen kon ik alles eronder vandaan halen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan