MFers Uit Het Gooi Deeltje 158

Status
Niet open voor verdere reacties.
Die mag niet voor 6 dec!
full
 
Dit was dan nog in de Drome, de Alpen moesten nog komen. De Drome is wel een verschrikkelijk mooi gebied, net als de Vercors. Met een lichte offroad kan je daar dikke pret hebben, want je mag bijna overal inrijden. Alleen als er privé staat kan je beter omkeren. Iedere boer heeft hier een valse hond en een jachtgeweer.
 
Prima plan wel hoor, maar....

Op zich is er nu niet heel veel tijd meer om dan nog ff te wachten tot het mooi weer is of dat een ander een voorzet geeft.

Er even vanuit gaande dat elk hotel ruimte heeft en anders wel de tweede die je belt.... dus stel dat het goed weer is...

Volgend weekend is vrijdag 27 t/m maandag 30 oktober. Ik zou ff moeten kijken welke dagen ik vrij kan krijgen, maar zaterdagavond t/m maandag kan zeker en miss wel langer.

Vlug lijstje:

- Xtra
Zit dan al weekendje in Rome en kan helaas niet
 
Dit was dan nog in de Drome, de Alpen moesten nog komen. De Drome is wel een verschrikkelijk mooi gebied, net als de Vercors. Met een lichte offroad kan je daar dikke pret hebben, want je mag bijna overal inrijden. Alleen als er privé staat kan je beter omkeren. Iedere boer heeft hier een valse hond en een jachtgeweer.

Allroad/offroad weekend volgend jaar? Haal ik voor één keer wel de motor uit de schorsing.

Ziet er goed uit. :t


Onvervalste spam. Iemand nog een broodtrommel voor op z'n Honda? :+

Nette GIVI (Honda) topkoffer
 
Laatst bewerkt:
Wil alleen geen lange stukken doorgaande weg rijden met de KTM. Maar een zware allroad volgen moet met een beetje goede wil echt wel te doen zijn op een lichte brommer met 17", gok ik. :)
 
Wil alleen geen lange stukken doorgaande weg rijden met de KTM. Maar een zware allroad volgen moet met een beetje goede wil echt wel te doen zijn op een lichte brommer met 17", gok ik. :)
Dabedoelik...

Maar max 100 het uur gaat toch wel lukken met die KaToeM?
Gewoon makkie an ;)
 
Wil alleen geen lange stukken doorgaande weg rijden met de KTM. Maar een zware allroad volgen moet met een beetje goede wil echt wel te doen zijn op een lichte brommer met 17", gok ik. :)
Je komt maar heel weinig doorgaande wegen tegen, je rijdt eigenlijk alleen maar bergpas met een verbindingsstukje door een dal.
Ik ben trouwens niet van plan om mijn AT mee te nemen dan, ik zoek momenteel ook een DRZ of WR 450.
 
Philip Island geeft altijd mooie races. :)

Ga ik nog even verder met de quali van Motegi. Na 3 weken oefening F1 en MotoGP weer even inhalen. Druk zat en dan rijden ze dit weekend weer, zo haal ik het niet in natuurlijk. :')
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan