Michelin® Australian Motorcycle Grand Prix topic

't gaat zo beginnen

Kan ik al stemmen voor Malaysia en Spain??...... van der Mark in de top 10
 
Laatst bewerkt:
Taktisch niet echt sterk van Bo en /of Ajo team. Volgens mij met zulke weersomstandigheden moet je direct zorgen voor een goede tijd en niet weer afwachten tot de laatste minuten. Nu maak je het je zelf wel weer heel moeilijk voor morgen.
 
Taktisch niet echt sterk van Bo en /of Ajo team. Volgens mij met zulke weersomstandigheden moet je direct zorgen voor een goede tijd en niet weer afwachten tot de laatste minuten. Nu maak je het je zelf wel weer heel moeilijk voor morgen.
Tja, met de tijd van gisteren stond hij gewoon voorin. Overigens was Vt3 ook al minder sterk. Lijkt er wel op alsof ze bij Ajo op een of andere manier een hele kleine window hebben qua setup, vallen ze daar buiten dan gaat het gelijk een stuk minder.
 
Het zal wel aan de vermoeidheid liggen, maar ik had de eerste 4 pagina's nog niet door dat 't over vorig jaar ging, zelfs de naam Hayden die af en toe viel deed geen belletje rinkelen, ik schaam me, maar das ook omdat we gewoonlijk verwend worden met mooie openingsposts en die is er deze keer nie. En op mij hoeven jullie niet te rekenen, ik lees gewoon gezellig mee en moet af en toe lachen om sommige klavier-ridders 😀
 
Zag hier toch een paar vreemde acties voorbij komen van Marquez,Zarco en Iannone. Gewoon je machine ernaast zetten terwijl er helemaal geen ruimte is.
 
Hele spannende race maar jeetje ik heb me nog nooit zo zitten ergeren aan de regie zeg.
Steeds weer terug naar Dovi bij schermutselingen in de kopgroep. |(
Bij inhaalacties splitscreen met helicopterview zodat je niet kunt zien wie wie is... :z
 
Laatst bewerkt:
Moto3 perikelen. Wat een regie van eurosport,laten ze de ontknoping voor p2 niet zien. Zien we het juichende repsol team...
 
Alle drie de klasse's zo goed als beslist

Maar wat 'n race; één rode streep op mijn motoGP-tijdbalk.....
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan