KTM SuperDuke 990 Deel 14

volg ook weer :)
blijf overigens heel het jaar door rijden (woon werk verkeer), enkel als er echt ijs of sneeuw is/ligt blijft de beestje binne, dan ga ik liever met mijn honda mt5 crosserke of fiets op mijn bakkes , maar als ik kan kiezen helemaal niet natuurlijk :N
 
Nampus, bedankt voor t meedenken
Tis alleen mn eigen zadel wat te koop staat😂

Heb een powerparts zadelku op t koppie getikt😭


Ik zoek nog wel een lekker wit kontju(liefst weinig gebruikt)
😜
 
volg ook weer :)
blijf overigens heel het jaar door rijden (woon werk verkeer), enkel als er echt ijs of sneeuw is/ligt blijft de beestje binne, dan ga ik liever met mijn honda mt5 crosserke of fiets op mijn bakkes , maar als ik kan kiezen helemaal niet natuurlijk :N

Dat is nog eens nostalgie, een Honda MT5 wel een beetje opgevoerd toch? met een dikke 20mm erachter :]
 
Nampus, bedankt voor t meedenken
Tis alleen mn eigen zadel wat te koop staat😂

Heb een powerparts zadelku op t koppie getikt😭


Ik zoek nog wel een lekker wit kontju(liefst weinig gebruikt)
😜

Was ook niet aan jou gericht maar aan jorissubje.....
:+
 
kan deze in de openingspost
full
 
ziet eruit ja :p

daar koop ik niks voor hahaha, het comfi zadel zou zachter zijn. Wacht wel tot ik eentje vind, vind 170 toch wel stevig aan de prijs voor een zadeltje...
 
Hé allemaal,

Ik zal me hier even voorstellen, ben sinds kort ook in het bezit van een Superduke R uit 2011 :)

Motor is al van nodige extra's voorzien: andere hendels, hoger ruitje, dempers, kentekenplaathouders en ledknippers. Wil nog een aantal zaken aanpassen: powerparts zadel, andere spiegels en crash protectors voor voorvork en achterbrug.

540.jpg


Hiervoor heb ik 5 jaar op een Yamaha Thundercat uit 2000 gereden, fijne motor, maar het was tijd voor iets anders *D

540.jpg
 
Powerparts zadels zijn populair bij de r'en!

Omdat je nieren eruit stuiteren na 30 km. :+

Voor alle SDR eigenaren op zoek naar het powerparts zadeltje: verwacht er niet te veel van. Ik heb em ook gehad, maar had naar mijn mening nog steeds iets weg van een betonnen plankje.
Ik heb uiteindelijk mijn originele zadel laten vermaken bij een zadelboer, dit zette veel meer zoden aan de dijk.
 
mooi, mooi, heb zelf geen r, en een gewoon zadel, nog nooit op een powerparts zadel gezeten, kan dus ook geen vergelijking maken, maar rij er nu al zo'n 7 jaar op en heb toch nog geen last gehad met het gewone zadel :]


Hé allemaal,

Ik zal me hier even voorstellen, ben sinds kort ook in het bezit van een Superduke R uit 2011 :)

Motor is al van nodige extra's voorzien: andere hendels, hoger ruitje, dempers, kentekenplaathouders en ledknippers. Wil nog een aantal zaken aanpassen: powerparts zadel, andere spiegels en crash protectors voor voorvork en achterbrug.

[afbeelding]

Hiervoor heb ik 5 jaar op een Yamaha Thundercat uit 2000 gereden, fijne motor, maar het was tijd voor iets anders *D

[afbeelding]
 
Dat is nog eens nostalgie, een Honda MT5 wel een beetje opgevoerd toch? met een dikke 20mm erachter :]


Heb er ondertussen 3 staan, 2 voor stukken, donatiebrommers, en 1 die ik "regelmatig" gebruik, rijd inderdaad wel beetje vlotter dan toegestaan, zal een 70/75 km/h zijn, maar anders vind ik het het niet te doen om ermee tussen of met de autos mee te rijden, veel is er niet aan verandert, 70cc, andere bougie, carburateur en luchtdoorlaat. Op de moment staat deze ook wel stil B| moet mijn blok laten reviseren, en het blijkt niet simpel te zijn voor iemand hier te vinden dat dat nog doet -O-
Heb het altijd zalige brommertjes gevonden, ook gewoon voor in de bossen te gaan brakken, deed dit met een maat met een honda 125, maar die kon toch niet volgen *O* *O*
 
Heb naast de superduke nog een 2 tak snor zipje voor naar het werk te rijden :P

vroagah reed ik ook schakelbrommertje, maar moet er nu toch niet meer aan denken om op 100 km/h 6x op te moeten schakelen :P

niet beter een pekelbrommer alla gs500 ofzo te kopen?
 
Wat mij betreft geeft het Powerparts zadel dus inderdaad niet heel veel meer comfort qua zacht zitten, wel qua grip. Ik hoef niet meer zoveel te verzitten.

En het zachtere helpt er net tegen om na 2u rijden af te willen stappen.
 
je hebt ook nog die van corbin, maar echt mooi ziet dat er ook niet uit + ook nog eens duur
 
je hebt ook nog die van corbin, maar echt mooi ziet dat er ook niet uit + ook nog eens duur

Heb ik ook over nagedacht... ook volledig de customizen... maar idd 300+ euro. Duur, maar niet heel duur voor een custom zadel. Heb op mn bandit een corbin gehad, geniaal zadel.
 
van schuiven had ik alleen last vlak nadat ik mijn moto pak met een product had ingespoten om dit weer wat meer waterdicht te maken (hielp overigs geen hol...)
Had dit dan ook juist een dag of 2 voor we (ik voor de eerste keer) op het circuit gingen rijden, toch een paar keer goed gevloekt als ik in de ankers ging en opeens bijna bovenop mijn naftbak schoof -O-

ondertussen is al het product al terug afgesleten, denk ik, nu terug evenveel grip op mijn zadel als daarvoor
 
Terug
Bovenaan Onderaan