MF-Oost # 162 - Oost West, .... Zucht..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ruim een maand in mijn bezit en nu 700km op de teller. Afgelopen maandag naar de Posbank en hierna door de bekende dorpen op de Veluwe gereden. Mooi weer, hierdoor zaten de terrassen goed vol, behalve bij Terlet..... :+

full
 
Zo, even Oma wegjagen :W

Niemand gereden met dit mooie weer of iets meegemaakt? :P
Jawel hoor, Texroute nog gedaan vorige week.. delen gefilmd, nu even de tijd vinden er iets 'moois' van te maken... *D
Qua kilometers is dit jaar tot nu toe een dieptepunt. Maar het jaar is nog niet voorbij *O*
 
Ruim een maand in mijn bezit en nu 700km op de teller. Afgelopen maandag naar de Posbank en hierna door de bekende dorpen op de Veluwe gereden. Mooi weer, hierdoor zaten de terrassen goed vol, behalve bij Terlet..... :+

[afbeelding]

Ha Wil,
Mooie VFR!
Heb ook fijne km'ers en ervaringen op de VFR opgedaan weliswaar ouder type, maar de charme van een V4 is een van weinigen die blijft inspireren!

Gr, Ronald
 
Laatst bewerkt:
Steeds weer huidkanker wegopereren. Daarna moet de plastisch chirurg de “gaten” weer sluiten. Alles in het gezicht. Je kunt dan de eerste tijd geen helm op. Ik word er niet mooier op met al die littekens.
Oef, ik ken het, gelukkig kan ik het nog bedekken met wat haar, als ik niet vroeg kaal wordt tenminste :P
 
Jawel hoor, Texroute nog gedaan vorige week.. delen gefilmd, nu even de tijd vinden er iets 'moois' van te maken... *D
Qua kilometers is dit jaar tot nu toe een dieptepunt. Maar het jaar is nog niet voorbij *O*
Als je nou de hele route ff op youtube flatst, ga ik hem vaak bestuderen en dan zelf rijden zonder te verdwalen :+
 
Oooh en ik zie dat het nog niet gelukt is mijn vorige motor in de OP te plaatsen..

Deze dan maar?
full
 
Ha Wil,
Mooie VFR!
Heb ook fijne km'ers en ervaringen op de VFR opgedaan weliswaar ouder type, maar de charme van een V4 is een van weinigen die blijft inspireren!

Gr, Ronald
Hey Ronald, dat is lang geleden!

Hij voldoet prima naast de 888... :+
 
Nog steeds geen navi gekocht dus?


Super druk hier ineens! paniek!
Nope, ff andere prio's, druk met flat leeghalen, ondertussen zijn we ook naar een huis aan het kijken. We hadden er een op het oog die al 2,5 jaar te koop stond, dus gisteren een afspraak gemaakt voor een orienterend hypotheekgesprek en wat denk je?

Zelfde dag is het huis wat we op oog hebben verkocht :/ _O-
 
Nope, ff andere prio's, druk met flat leeghalen, ondertussen zijn we ook naar een huis aan het kijken. We hadden er een op het oog die al 2,5 jaar te koop stond, dus gisteren een afspraak gemaakt voor een orienterend hypotheekgesprek en wat denk je?

Zelfde dag is het huis wat we op oog hebben verkocht :/ _O-


dat is idd schijt,,, heb ik ook wel gehad, huis bekeken op vrijdag, zitten we het aansluitende weekend te rekenen en puzzelen voor we een bod gaan doen, blijkt later die dag nog iemand gekeken te hebben en gelijk een bod en verkocht.....

maar nu wil ik eerst zien hoe de mark gaat reageren op de voorgenomen plannen rond de versnelde afbouw aftrek..
 
OP ietwat aangepast :o op de scheve foto verhoudingen die ik nog steeds niet voor elkaar krijg na dan :+
 
Oei, ik heb net ook een action cam gekocht voor wel 3 tientjes _O- leuk zat om wat mee te pielen :P
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan