Het geweldige Honda CBR1000RR Fireblade topic deel 81

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zelf in de schemer was het gisterenavond nog heerlijk vertoeven op het Blaadje en dan ook vanaf 18.00u tot 20.00u het nodige titanium van de kneepads afgeslepen in de leukere bochtjes :P
Geëindigd bij een mooi foto spotje,

[afbeelding]

Deze temperaturen tot de Kerst en dan langzaam weer warmer :+

Glimmertje :t
 
Goeiemorgen!

Ik ben bezig met een project (VFR800) en daarbij heb ik de tellerunit van een Fireblade 04/05.

Nu werkt op het moment alles, behalve mijn odo/tripmeter.
Die geven streepjes, in plaats van cijfers.
Hier heb ik een topic over gestart:
Fireblade Tellerunit op een VFR800 - snelheid werkt niet...

Het gaat om een gebruikte unit, maar nu kunnen er 2 dingen zijn:
Of het ligt aan de unit zelf, of het ligt toch aan de aansluiting hiervan.

Nu wil ik dingen gaan uitsluiten en wil dus eersr zeker weten of de tellerunit ok is.

Helaas heb ik niet de beschikking over een Fireblade om te kunnen testen of alles werkt.

Dus hierbij wil ik een beroep doen op iemand met een fireblade met deze telerunit of die samen met mij zou kunnen kijken of hij werkt op zijn/haar Fireblade.

Alvast bedank voor de eventuele hulp!

Groet Niels[afbeelding]

Mocht je zin en tijd hebben, je zou me er erg mee helpen :]
 
-O- Zou vandaag met de motor naar het werk en dan daarna nog een rondje rijden.... maar met boksen gisterenavond m'n enkel verzwikt, dus kan nu niet eens fatsoenlijk lopen.... of schoenen aan.... -O-.

Goed balen net nu het weer nog wel fatsoenlijk is ;(.
Een van de redenen waarom ik met thaiboxen ben gestopt (en leeftijd, op je 44e vind je lichaam dat sowieso niet fijn), zwakke enkels...
 
Een van de redenen waarom ik met thaiboxen ben gestopt (en leeftijd, op je 44e vind je lichaam dat sowieso niet fijn), zwakke enkels...

Ik ben net een half jaartje geleden begonnen met conditioneel boksen. Maar in de vakanties wordt dit gecombineerd met de reguliere boks-les (voornamelijk mannen) en dat vind ik eigenlijk wel leuker (meer sparren, leukere combi's etc.). Ik ben (pas?) 29 dus denk dat ik nog wel even kan :+ .

Eigenlijk vooral begonnen omdat het intensief is en elke week op dezelfde tijd (soort van gedwongen door de agenda) want gewoon fitnessen ga ik na een paar keer toch niet meer _O-
Daarnaast in mijn vakantie 2x "personal boks-training" gehad van een prof. bokser die daar meetraint, en toen vond ik het toch wel erg leuk om het "goed" te leren... Wellicht binnenkort dus switchen naar de "gewone" boksles incl. Bitje enzo.

Hopelijk werken mijn enkels dan wel mee..... Weinig zin om weer wat anders te gaan zoeken.
 
heeft iemand hier wel eens zijn achterrem met de hand bedient gemaakt?
hoe heb je dat gedaan?


groeten Arnold
 
heeft iemand hier wel eens zijn achterrem met de hand bedient gemaakt?
hoe heb je dat gedaan?


groeten Arnold

Heb daar wel eens kitjes voor gezien. Op de site waar ik toen was, geen idee meer welke, was dat toen iets van € 600,- ongeveer.

Ik zou niet zelf iets in elkaar gaan prutsen.
 
Heb daar wel eens kitjes voor gezien. Op de site waar ik toen was, geen idee meer welke, was dat toen iets van € 600,- ongeveer.

Ik zou niet zelf iets in elkaar gaan prutsen.

dat is een boel geld. dacht meer in de trant van even op de motor sloop onderdeel X van motor y afhalen.

weet je ook nog waar je dat gezien had?
 
Geen idee.

Met even Googlen heb ik deze gevonden:

http://www.motorvoordelig.nl/index.php/cPath/27_105_107

Zag trouwens ook nog een oud topic hier op mf over een duimrem die wilde er 2500,- voor hebben.
 
heeft iemand hier wel eens zijn achterrem met de hand bedient gemaakt?
hoe heb je dat gedaan?


groeten Arnold
Zelf geen ervaring mee.
Je zou Mike Veldhuizen http://www.mvsracing.nl/index.html een mailtje kunnen sturen, die kan je denk ik verder helpen...
 
Die heeft toch in de 125 cc gereden vroeger ??

Hoest met beentje ??
Volgens mij wel.
En verder is 't k*t, beentje is nagenoeg dicht maar nu heb ik hielspoor in mijn rechter voet.... :X
 
zo ik zit er over te denken
van de week de accu er maar eens uit te trekken
hij zal dit jaar denk ik toch niet meer buiten komen :N
dus op naar volgend :Y jaar
 
Hallo mensen vraagje
Over een cbr1000rr 2008 er zit een geluid in de versnellingsbak bij gas los en weer vast
Is er hier ergenst iets over te vinden op het forum
Koppeling is er nu uit en als je hem in versnelling zet en aan de ingaande as draait kan je deze een centimeter verdraaien
En hoor je een klak geluid.
Staan ook filmpjes van anderen op YouTube maar geen uitleg bij of zo
B.v.d voor de reacties
 
Hallo mensen vraagje
Over een cbr1000rr 2008 er zit een geluid in de versnellingsbak bij gas los en weer vast
Is er hier ergenst iets over te vinden op het forum
Koppeling is er nu uit en als je hem in versnelling zet en aan de ingaande as draait kan je deze een centimeter verdraaien
En hoor je een klak geluid.
Staan ook filmpjes van anderen op YouTube maar geen uitleg bij of zo
B.v.d voor de reacties

Heb je n linkje van zo’n filmpje niet dat ik je kan helpen maar omdat ik nieuwsgierig ben!
 
Hallo mensen vraagje
Over een cbr1000rr 2008 er zit een geluid in de versnellingsbak bij gas los en weer vast
Is er hier ergenst iets over te vinden op het forum
Koppeling is er nu uit en als je hem in versnelling zet en aan de ingaande as draait kan je deze een centimeter verdraaien
En hoor je een klak geluid.
Staan ook filmpjes van anderen op YouTube maar geen uitleg bij of zo
B.v.d voor de reacties

Is het geluid er alleen met koude motor of ook als ie goed warm is???

Want dan zou het de nokkenasketting of spanner kunnen zijn (zie bijgevoegd filmpje van mijn 954RR met koude blok)
https://youtu.be/zmklvItzTWo

Succes ;)
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan