KTM 690 SMC (-R) DEEL 8 Let the sun shine!

Goedemorgen :)

full


gr, Look.
 
zijn hier nog mensen die met een stage 6 olie temp meter rond rijden? weet dat in het verleden dit allemaal beschreven stond op het forum, maar kon het zo snel niet vinden.
Kwam op youtube deze tutorial tegen https://youtu.be/GafFukL7hmo.

Is dit de juiste plek om de sensor te plaatsen of zijn er betere plekken? volgens mij was er ook iemand die een extra gat in ze blok had gemaakt voor het plaatsen van de sensor, maar daar wil ik niet aan beginnen.

Hoor het graag, heb ik wat te doen tijdens het slechte weer.. :]
 
Laatst bewerkt:
zijn hier nog mensen die met een stage 6 olie temp meter rond rijden? weet dat in het verleden dit allemaal beschreven stond op het forum, maar kon het zo snel niet vinden.
Kwam op youtube deze tutorial tegen https://youtu.be/GafFukL7hmo.

Is dit de juiste plek om de sensor te plaatsen of zijn er betere plekken? volgens mij was er ook iemand die een extra gat in ze blok had gemaakt voor het plaatsen van de sensor, maar daar wil ik niet aan beginnen.

Hoor het graag, heb ik wat te doen tijdens het slechte weer.. :]

Ikke!!!

Geen extra gat in je blok boren, in de temp. sensor in de zuig-filter plug boren/tappen, links onder je schakel pedaal.

Werkt prima!!
 
Laatst bewerkt:
Geen extra gat in je blok boren, in de temp. sensor in de zuig-filter plug boren/tappen, links onder je schakel pedaal.

Werkt prima!!
+1 , dit is idd de beste plek , wel even op de juiste draad tap letten en messing ringetje er tussen.
 
Welk relais te gebruiken?
Heb nu 2 led achter knippers met weerstand er tussen, maar wil ook voor een paar led exemplaren monteren , de weerstanden achter er tussen uit en de relais vervangen voor een aangepaste versie.
Het is naar mijn beste weten een 2 polig relais , maar welk type kan hier het beste voor gebruikt worden? Mag een Alie exemplaar zijn hoor! :+
 
Welk relais te gebruiken?
Heb nu 2 led achter knippers met weerstand er tussen, maar wil ook voor een paar led exemplaren monteren , de weerstanden achter er tussen uit en de relais vervangen voor een aangepaste versie.
Het is naar mijn beste weten een 2 polig relais , maar welk type kan hier het beste voor gebruikt worden? Mag een Alie exemplaar zijn hoor! :+

ik heb er volgens mij nog 2 of 3 liggen, zal wel een exemplaar aan rob meegeven.
kan evi die een keer huiswaarts meenemen :)
 
ik heb er volgens mij nog 2 of 3 liggen, zal wel een exemplaar aan rob meegeven.
kan evi die een keer huiswaarts meenemen :)
Dat zou tof zijn, dan zie ik hem tegemoet , bedankt *O*
 
Het is een snelle boot, wakeboarden is niet saai hoor ;)
Bijna nieuw (25 uur) dus hopelijk heb ik er niet al te veel werk aan..
 
Ook leuk. Ik zag hem al staan op marktplaats. Nu we het toch over marktplaats hebben. Ik zie deze KTM nu al erg lang af en aan te koop staan.

http://link.marktplaats.nl/a1139893...al&utm_content=vip&utm_campaign=socialbuttons

Weet niet of het iemand van hier is en ik wil niemand op zijn pik trappen maar hoezo revisie bij 20k km's? Onzin of totaal overbodig lijkt me toch?

Niet helemaal gek ook, vind hem erg duur gezien leeftijd kilometerstand en staat. Dan had ik eerder voor die van "Zeekakkelobbes" gegaan
 
Laatst bewerkt:
misschien tuimelaar geklapt, olie niveau niet goed bijgehouden of nokkenaskettingspanner stuk met gevolg schade gehad?

Mijne heeft ook 20K gelopen en geen centje pijn. (2015)
 
Hallo, ik ben nieuw in dit topic omdat ik met een paar vragen zit.

Na enkele jaren offroad gereden te hebben, wil ik in het voorjaar overstappen op een 690 smc.

Zijn er op bepaalde jaren modificaties gekomen?

Hoeveel km kan zo'n blok hebben voordat deze gereviseerd moet worden, bij "normaal" gebruik?

Die van Zeekakkelobbes vind ik nl erg mooi, maar heeft wel het meeste km's (op Marktplaats). Wanneer heeft deze bv weer het nodige onderhoud nodig?
 
Laatst bewerkt:
Hallo, ik ben nieuw in dit topic omdat ik met een paar vragen zit.

Na enkele jaren offroad gereden te hebben, wil ik in het voorjaar overstappen op een 690 smc.

Zijn er op bepaalde jaren modificaties gekomen?

Hoeveel km kan zo'n blok hebben voordat deze gereviseerd moet worden, bij "normaal" gebruik?

Die van Zeekakkelobbes vind ik nl erg mooi, maar heeft wel het meeste km's (op Marktplaats). Wanneer heeft deze bv weer het nodige onderhoud nodig?
Hierboven staat er ook 1 met maar 9600 km
 
Terug
Bovenaan Onderaan