Voorstellen Serge

Sergee

Rookie
23 okt 2017
19
0
Breda
Hallo!

Graag wil ik mezelf via deze weg voorstellen aan jullie, zodat jullie op zijn minst weten wie al die lastige vragen gaat stellen ;)

Mijn naam is Serge, 25 jaar jong en woonachtig in Breda. Sinds begin 2017 afgestudeerd van de opleiding Small Business & Retail Management en momenteel een traineeship Private Banking aan het volgen. Naast deze fulltime job volg ik veel opleidingen en werk ik zo nu en dan op oproepbasis voor BMW Driving Experience. Sinds jongs af aan al een enorme interesse voor auto's en motoren. Vanaf 16e leeftijd veel bezig geweest met scooters en het opvoeren daarvan. Op 18e de scooter verruild voor een Alfa Romeo 156 en na enkele jaren een BMW 330CI gekocht. Toen ik besloot op mezelf te gaan wonen was dit natuurlijk onbetaalbaar en heb ik even zonder auto moeten doen. Nu ik sinds dit jaar werkzaam ben heb ik voor tijdelijk een vreselijke Seat onder mijn kont. ;( Laten we het er op houden dat het me goedkoop van A naar B brengt...

Goed, nu sinds oktober 2017 mijn rijbewijs A gehaald! Tijd voor een motor zou je zeggen. Ik ben echter langzaamaan kleding aan het aanschaffen en ben van plan begin volgend jaar een motor te gaan kopen. Het wordt slechts voor plezier en ben daarom niet van plan in slecht weer te rijden. Mijn zinnen zijn nu gezet op een Yamaha R6 uit 2000-2003. Altijd al enorme interesse in deze motor gehad en wil hiermee leren rijden en leren klussen. Onderhoud bij scooters en mijn auto's deed ik namelijk altijd zelf.

Heb je vragen, stuur me gerust een bericht of reageer in dit topic!
 
:W Serge
full
succes
:]
Als je ook een icoon wilt of resizen, even hier vragen. :)
full
 
Terug
Bovenaan Onderaan