MotoGP naar Eurosport

Status
Niet open voor verdere reacties.
eurosport wat zal ik er van zeggen,ze kunnen die EPG gids er wel afhalen want ze doen er toch niks mee SKB race2 zou uitgezonden worden maar nee hoor wielrennen en daarna motorcross die ik ook had opgenomen voor uitloop ik zou zeggen doe alles achter de betaalzender dan weet je in ieder geval dat je kan kijken en een hobby mag geld kosten.(van mij in ieder geval) want ik ben nu in staat de afstandsbediening door m'n breedbeeld te gooien en dat is duurder dan een abonnement. |(
 
eurosport wat zal ik er van zeggen,ze kunnen die EPG gids er wel afhalen want ze doen er toch niks mee SKB race2 zou uitgezonden worden maar nee hoor wielrennen en daarna motorcross die ik ook had opgenomen voor uitloop ik zou zeggen doe alles achter de betaalzender dan weet je in ieder geval dat je kan kijken en een hobby mag geld kosten.(van mij in ieder geval) want ik ben nu in staat de afstandsbediening door m'n breedbeeld te gooien en dat is duurder dan een abonnement. |(
Ligt het niet aan jouw televisie/settopbox of provider? Ik kijk via Ziggo en vandaag stond in de EPG dat WBSK race 2 om 13.00 uur live uitgezonden zou worden op Eurosport 1... En dit was ook daadwerkelijk het geval.
 
Laatst bewerkt:
Hier ook beide races (gisteren en vandaag) gewoon op ES1 kunnen bekijken :Y
Edit: En de ES tv gids was prima in orde:

12:15
SUPERBIKE - Duitsland
WK in Klettwitz (Duitsland)
1ste race (40min) Replay

12:54
SUPERBIKE - Duitsland
WK in Klettwitz (Duitsland)
2de race (1h:03min) live

Bron: Eurosport
 
Laatst bewerkt:
Dan neem je een abonnement op de Eurosport Player, koop je een chromecast (staan er genoeg op Marktplaats) en je ziet op je tv bijna alle motorsport live zonder dat je afhankelijk bent van de EPG en het meeste kun je terugkijken.

De motorsport hoeft dus niet per se achter de betaalmuur, want ook daar wordt niet altijd uitgezonden wat er wordt beloofd.
 
Dit weekend LIVE op de Eurosport Player: ook op *= Eurosport 1 **= Eurosport 2

World Superbikes: Portimao

15 september 10.45-11.45 uur: Superbike FP1
15 september 15.30-16.30 uur: Superbike FP2
15 september 16.45-17.45 uur: Supersport FP2

16 september 12.00-12.40 uur: Superbike Superpole *
16 september 13.00-13.40 uur: Supersport Superpole
16 september 14.00-14.40 uur: Supersport300 Superpole
16 september 16.00-17.00 uur: Superbike Race 1

17 september 12.00-13.00 uur: Supersport300 Race
17 september 13.00-14.00 uur: Supersport Race
17 september 14.15-15.30 uur: Superstock1000 Race
17 september 15.30-17.00 uur: Superbike Race 2


British Superbike - Oulton Park
16 september 17.00-18.10 uur: Superbike Superpole
16 september 18.10-19.00 uur: Supersport Race 1

17 september 13.45-14.30 uur: Superstock600 Race
17 september 14.30-15.15 uur: Superbike Race 1
17 september 15.15-16.00 uur: Supersport Race 2
17 september 16.00-16.45 uur: Moto3 Race 2
17 september 16.45-17.30 uur: Superstock1000 Race 2
17 september 17.30-18.15 uur: Superbike Race 2
17 september 18.15-19.00 uur: KTM RC Cup Race 3


CEV Repsol - Jerez
17 september 10.45-11.45 uur: Moto3 Race 1
17 september 11.45-12.45 uur: ETC Race 1
17 september 12.45-13.45 uur: Moto2 Race
17 september 13.45-14.45 uur: Moto3 Race 2
17 september 14.45-15.45 uur: ETC Race 2
Ook op:


EWC Bol d'Or - Paul Ricard
16 september 14.00 uur - 17 september 16.00 uur: 24 uurs race **



Autosport op de Eurosport Player: World Endurance Championship (WEC) Blancpain Sprint Series (BSS), European Touringcar Championship (ETC)

Motorsport op Ziggo Sport: -
Autosport op Ziggo Sport: Formule 1, IndyCar, Nascar, V8 Supercars, World Rallycross Championship (WRX), Porsche Carrera Cup Germany, ADAC GT Masters.

Motorsport op Motorsport.tv: MX2 (17 september 13.00 uur Race 1, 16.00 uur Race 2) MXGP (17 september 14.00 Race 2, 17.00 uur Race 2).
Autosport op Motorsport.tv: Word Endurance Championship (WEC), Formula V8 3.5.
 
Laatst bewerkt:
Er werd geklaagd over de regie bij de MotoGP van Australië, maar de commentatoren konden er ook wat van. De hele tijd maar "anticiperen" zeggen, terwijl er waarschijnlijk riposteren bedoeld werd; en maar herhalen, dat ze met 300 door de Doohan bocht gingen.
 
Laatst bewerkt:
Er werd geklaagd over de regie bij de MotoGP van Australië, maar de commentatoren konden er ook wat van. De hele tijd maar "anticiperen" zeggen, terwijl er waarschijnlijk riposteren bedoeld werd; en maar herhalen, dat ze met 300 door de Doohan bocht gingen.
Tja, het is wat.
 
Wat een gezemel de hele tijd over het becommentariëren van de race. Wees blij dat Eurosport zoveel motorsport uitzend. Heeft ook een paar jaar achter de decoderen gezeten, dat was pas min. Hollanders zijn echt jankerds. Nou ook weer met Max, had het woordje Mongool in de mond genomen. De wereld was voor sommige te klein.
 
Wat een gezemel de hele tijd over het becommentariëren van de race. Wees blij dat Eurosport zoveel motorsport uitzend. Heeft ook een paar jaar achter de decoderen gezeten, dat was pas min. Hollanders zijn echt jankerds. Nou ook weer met Max, had het woordje Mongool in de mond genomen. De wereld was voor sommige te klein.

Je zou er zelf zo bij kunnen gaan zitten. Heb je ook een helium stemmetje, dan ben je de perfecte kandidaat.
 
Er werd geklaagd over de regie bij de MotoGP van Australië, maar de commentatoren konden er ook wat van. De hele tijd maar "anticiperen" zeggen, terwijl er waarschijnlijk riposteren bedoeld werd; en maar herhalen, dat ze met 300 door de Doohan bocht gingen.
Voor de kijkers (mij) moeten ze wel een beetje Jip en Janneke taal praten. _O-

Woord van de dag: riposteren - Ikzegookmaarwat.nl
Ik wist niet dat de heen coureurs ook al headsetjes op hebben voor de gesprekken onderling.
Alleen als de Bluetooth verbinding - afstand onderling - het toelaat uiteraard.. :+
 
Laatst bewerkt:
f41511ce6991ba42a9fb2bfb709d30a6--humor.jpg
 
eurosport is top!!!!!!!!! :} :Y

Wat een gezemel de hele tijd over het becommentariëren van de race. Wees blij dat Eurosport zoveel motorsport uitzend. Heeft ook een paar jaar achter de decoderen gezeten, dat was pas min. Hollanders zijn echt jankerds. Nou ook weer met Max, had het woordje Mongool in de mond genomen. De wereld was voor sommige te klein.
 
Wat een gezemel de hele tijd over het becommentariëren van de race. Wees blij dat Eurosport zoveel motorsport uitzend. Heeft ook een paar jaar achter de decoderen gezeten, dat was pas min. Hollanders zijn echt jankerds. Nou ook weer met Max, had het woordje Mongool in de mond genomen. De wereld was voor sommige te klein.

:^ :t
 
Er werd geklaagd over de regie bij de MotoGP van Australië, maar de commentatoren konden er ook wat van. De hele tijd maar "anticiperen" zeggen, terwijl er waarschijnlijk riposteren bedoeld werd; en maar herhalen, dat ze met 300 door de Doohan bocht gingen.

Ja man, schand van de parochie! En leuk voor jou dat jij de betekenis van het woord riposteren kent. Lijkt me niet handig als een sportverslaggever dergelijke woorden gaat gebruiken. Niemand die hem begrijpt op jou na dan.
 
Ja man, schand van de parochie! En leuk voor jou dat jij de betekenis van het woord riposteren kent. Lijkt me niet handig als een sportverslaggever dergelijke woorden gaat gebruiken. Niemand die hem begrijpt op jou na dan.

Ja, wie is er nou gek? Die Kermit zei de hele tijd anticiperen als hij terugpakken o.i.d. bedoelde; hij probeerde interessant te doen en iets als riposteren te zeggen, maar bleef steken bij anticiperen. En bleef ook maar volhouden dat ze met 300 die bocht ingingen.
 
Ik vind het al geweldig dat er nu weer races te zien zijn daar op Eurosport.
Dat commentaar is wel niet helemaal okee soms, maar meestal zit ik zo intensief te kijken naar de race dat het vaak niet eens bij me doordringt.

Dus mij hoor je niet klagen, :-)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan