Michelin® Australian Motorcycle Grand Prix topic

Het lijkt er dus wel op dat Marquez een beetje om de problemen heen kan rijden en dat voor Dovi niet opgaat.
Als je bij Ducati rijdt dan moet je een seizoen lang om de problemen heen rijden. :P
 
Laatst bewerkt:
De Ducati ging gewoon niet plaatsen 11, 13, 14, 15, 17, 18, 20 en 21. Als Marquez een slechte race heeft wordt die misschien 5 of 6 terwijl Pedrosa en de rest van de Hondas dan ook een stuk een stuk verder naar achter staan. Dit soort uitslagen zijn dan niet te veroorloven. Maar waarom de Ducati niet ging?

Het lijkt er dus wel op dat Marquez een beetje om de problemen heen kan rijden en dat voor Dovi niet opgaat.

Dovi staat meer voor in het kampioenschap t.o.v. Lorenzo/Petrux dan Marquez t.o.v. Pedrosa, ik denk dat ze beiden redelijk goed zijn in om problemen heen rijden. Zowel Dovi als marquez zijn niet voor niets vaak best geklasseerde ducati/honda. Maar ik denk dat de problemen bij Ducati op PI gewoon te groot waren om omheen te rijden.

Die P13 ipv P11 was niet nodig, dat was Marquez niet gebeurd.
 
Kanonnen, wat een race! Continu actie, blijft toch ook een heerlijk circuit. Het boefje MM laat zien dat hij de nr1 is dit jaar, erg goed gereden.

En wat laat Dovi het hier liggen zeg, HET momentum in zijn carrière en het WK glipt uit de handen, iemand een idee wat daar aan de hand was?

Glipt uit zn handen? Zeg gerust dattie het keihard naar Marquez gesmeten heeft. WK is beslist.
Wel gave races, en MM verdiend kampioen dit jaar.
 
Laatst bewerkt:
Geweldige race! Ga hem denk ik nog maar eens in herhaling kijken! 8 rijders op wereld niveau. Heerlijk
 
Aleix Espargaro:

Unfortunately I will not be able to race in Malaysia, my hand is super painful, so tonight i fly back home for surgery! // Desafortunadamente no podre correr en Malasia, la mano me duele mucho, asi que esta noche avion y para casa, toca pasar por el quiro

Zouden ze Laverty al hebben gebeld?
 
Aleix Espargaro:

Unfortunately I will not be able to race in Malaysia, my hand is super painful, so tonight i fly back home for surgery! // Desafortunadamente no podre correr en Malasia, la mano me duele mucho, asi que esta noche avion y para casa, toca pasar por el quiro

Zouden ze Laverty al hebben gebeld?


Laten ze Lowes die 1ste fiets maar eens een weekendje geven ;)
 
Aleix Espargaro:

Unfortunately I will not be able to race in Malaysia, my hand is super painful, so tonight i fly back home for surgery! // Desafortunadamente no podre correr en Malasia, la mano me duele mucho, asi que esta noche avion y para casa, toca pasar por el quiro

Zouden ze Laverty al hebben gebeld?

Of Sylvain Guintoli, heeft nog wel een cadeautje tegoed van Aprilia :t
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan